“Nieuw leiderschap” . . .

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

7 reacties op “Nieuw leiderschap” . . .

  1. karton zegt:

    “Leuke” foto van dat wijf van Quag , maar ………waarom verstopt zij zich achter/onder een gordijn ? Of is zij hier in uitgaans-tenue ?

    Like

  2. karton zegt:

    Ik hoor haar doorlopend amechtig kreunen : “Nieuw leiderschap” ; wat zou dat wijf hiermede toch bedoelen ?
    Ik weet zéker dat zij nog niet geschikt is om als akela bij de padvinderij op te treden.
    Als zij met “nieuw leiderschap” bedoelt ; “Ik kan héél erg goed úw geld overmaken naar een stelletje terroristen in Syrië die daarmede dan weer 1000-den christenen kunnen doden”, ja dan is zij wel geschikt.
    Het liefst zou ik haar willen zien bungelen, zachtjes heen en weer waaiend door een lekker windje, aan een touwtje in een boom in een oase in de woestijn ; lijkt me een heerlijk gezicht.

    Like

  3. Lot zegt:

    Ze voelt zichzelf zeker een beetje sexy met de doorzichtige sjaal om haar hoofd. Net zoals een netje aan de hoed waar je doorheen kijkt, de luikseheid om sexy onderdoor te kijken. Terwijl het eigenlijk een kacken is van de mond van de vrouw. Het kwam dan ook vanuit het zuiden oprukken hier naar toe.

    Geliked door 2 people

  4. Bas zegt:

    Schunnig!!!

    Like

    • karton zegt:

      Als je dat soort onzin uitkraamt als bef-bekkie Quag doet , dan ben je toch wel minimaal twee keer , als baby, vanaf de commode op de grond gedonderd en dan óók nog eens op je kop !
      Als dít is, wat zij bedoelt met “nieuw leiderschap” , dan moet dat wijf maar snel geëxporteerd worden naar Syrië , daar kan ze dan trots wezen te zijn op volk + cultuur.
      Ik krijg ’t gevoel, als ik dit wijf deze onzin hoor uitkramen, dat wij, échte Nederlanders, ons moeten schamen om NL’er te zijn !
      Ik schaam mij alléén om ’t feit dat wij een terror-lover als Quag in de “regering” hebben en een Quasimodo als mp !
      Ik schaam me kapot !!!!!!

      Like

  5. J. C. Th. Köhler zegt:

    Ik ben natuurlijk ook voor nieuw leiderschap. Ik heb dus op de PVV gestemd.

    j.c.th.kohler@ziggo.nl

    Geliked door 2 people

  6. Ravian zegt:

    Waarom verhuist ze niet naar de Gaza strook?
    Kan ze daar proberen premier van haar eigen volk te worden.

    Like

Plaats een reactie