E.J. Bron, Wilders en een miljoen Nederlanders

(Door: “Roy Fernsby”)

Dat E.J. Bron voornemens is om de komende tijd wat minder aandacht te geven aan zijn blog vinden de bezoekers uiteraard heel teleurstellend. Maar er zit iets veel ergers achter; de pijn die de webmaster gevoeld zal hebben om tot die beslissing te komen. Wel jammer. Datzelfde gevoel van hulploosheid heerst ook bij Wilders en een miljoen Nederlanders. Het gevoel dat wij sowieso gaan verliezen, hoe hard we ook vechten.

Maar waarom heeft de PVV nu drie zetels verloren? Dat het FvD juist drie zetels gewonnen heeft, kan een van redenen zijn, maar het kan ook zijn dat de PVV haar argumentatie niet helder genoeg naar voren heeft gebracht. Er moet een beter beleid komen, waarbij heel duidelijk wordt uitgelegd wat precies het probleem is, o.a. dat gematigd moslims niet bestaan, dat vluchtelingen onze eigen vijanden zijn, dat een multiculturele maatschappij de beginfase is van een cultuurloze maatschappij, dat demografie ertoe zal leiden dat de Nederlanders straks een minderheid zijn, en dat ze straks onder de sharia moeten leven, zoals op een simpele wijze wordt uitgelegd in het boek “Hier Rust Nederland”.

Wat ook meetelt, is dat het weinig zin heeft voor Wilders om bijvoorbeeld bij een bijeenkomst een duizend PVV-aanhangers aan te spreken; die zijn al aanhangers. De PVV zou zich meer op het linkse volk moeten richten, en dat proberen te benaderen. Linksen hebben in feite een zeer fragiele wereld, die je zo door kunt prikken. Het is mij namelijk vaker gelukt om binnen 5 minuten een linkse dwaas uit zijn sprookje te helpen. De vraag is alleen: hoe benaderen wij miljoenen linkse dromers!?

Door:
“Roy Fernsby”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

66 reacties op E.J. Bron, Wilders en een miljoen Nederlanders

  1. Monalisa zegt:

    Ik denk dat er meer dan 1 miljoen mensen het kwaad hebben, ik lees veel kranten buiten Bron en alle mensen daar janken, en zeggen dat er iets niet klopt stemfraude?? Wie weet.

    Geliked door 7 people

    • Natuurlijk was er stem fraude, maar het probleem is ook dat al jaren lang zeer weinig autochtonen stemmen voor de PVV. Weinig mensen weten dat de PVV bijna meer dan de helft van hun stemmen afkomstig zijn van allochtonen en daarover heb ik vorig jaar een artikel geschreven.

      Geliked door 5 people

    • Corrie Bruin zegt:

      Daar twijfel ik niet aan en er is niet zo’n klein beetje gefraudeerd, ik had begrepen dat die gene die die stem dingen regelde een zware D66er is en ook nog een smak geld aan zijn heeft club gedoneerd.

      Geliked door 1 persoon

  2. bobzelf zegt:

    NOU WATER ALLEMAAL LOOS IS , ZAL ME EEN ROTZORG ZIJN
    NIEMAND, MAAR DAN OOK NIEMAND !!
    MAAKT OME BOB WIJS , DAT IN 2005 62.9 % NEDERLANDERS
    NEE, NEE NEE GILDEN TEVENS DE FRANSEN EN DE IEREN ,

    EN NU 16 MILJOEN MENSEN IN DE EU WILLEN BLIJVEN ??

    OMDAT HET ALLEMAAL ZO GEWELDIG IS EN GAAT, MET DE JUNCHERS
    DE BAROSO’S , DE VAN ROMPUY’S , DE TANDENFEE,
    HANSIE VAN BAALN
    EN ONZE TRANENTREKKENDE OOM FRANS,

    DUS SIMPEL, DIT EEN EEN WET , VAN DE GROTE GETALLEN

    62.9 % DIE SPOORLOOS VERDWENEN IS ?? ONMOGELIJK

    DUS HOEVEEL MENSEN KENT U DIE VVD FAN IZIJN ??

    IK KEN ER 1 , 1 HELE

    HUGGIE , STRONT AAN DE KNIKKER ..

    EN 200.000 NIEUWE STALEN HOOIVORKEN EN HET IS MORGENOCHTEND OM 11.00
    GEREGELD
    MIJN KALASHNIKOV DOET DAN OOK WONDEREN

    MAAR ZE ZIJN GEWOON DOODGEWIEGD, SUF GELULD , ,
    OCH…… WE HEBBEN HET TOCH NOG GOED ??

    GEGROET OME BOBZELLUF, HET WORDT NIET MEER OPGELOST MET EEN PRAATJE MET DIE SP ER, OF LAAT STAAN EEN GEEN ID -66 MORON

    DAT BEDOEL IK DUS AL 5.6.7. JAAR MET STOP MET DAT PAPPEN EN NATHOUDEN

    EN DAT DOEN WE NIET

    DUS KLAAR MET SPITTEN , IK NEEM EEN KLEIN NEUTJE , EEN GRIEKS LIKEURTJE

    DE BALLEN ,…… MALAKAS ( GECASTREERDE EZELS )

    OOM VLADIMIRICH PHEIDIPPIDUS

    Geliked door 6 people

    • Monalisa zegt:

      Referendum over EU-grondwet in Nederland – Hoofdinhoud

      01-06-2005

      Europees bord Nederland
      Bron: flickr/Michal Osmenda
      In een raadplegend referendum heeft het Nederlandse electoraat zich op 1 juni 2005 uitgesproken tegen een Europese grondwet. Volgens de uitslag was 61,5 procent tegen en 38,5 procent vóór. De opkomst bij dit referendum was 63,3 procent. De toenmalige premier Balkenende sprak na het bekendmaken van de uitslag zijn teleurstelling uit over de verwerping. Partijen in het Nederlandse parlement namen de uitslag van het referendum over, hoewel het een niet-bindend referendum betrof.
      Het referendum ging over de vraag of er een Europese Grondwet moest komen. In de Europese Grondwet waren de waarden en fundamentele doelstellingen van de Unie opgeschreven. Door het aannemen van deze Grondwet werden alle andere bestaande verdragen vervangen. Voorstanders van deze nieuwe Grondwet wezen op de versterking van zowel de Europese Commissie als het nationale en het Europees parlement. Tegenstanders spraken zich uit tegen de Grondwet vanwege de wording van een Europese ‘superstaat’ waarin Nederland volgens hen niets meer te zeggen had.
      Naast de Nederlandse spraken ook de Franse kiezers zich uit tegen de Europese Grondwet. Daardoor trad deze niet in werking. De verwerping van de Grondwet in Nederland en Frankrijk wordt als historische mijlpaal gezien in de geschiedenis van de EU-lidstaten. Met veel moeite werd de Europese Grondwet omgevormd tot een minder ambitieus hervormingsverdrag (het Verdrag van Lissabon). Dit verdrag werd getekend door (destijds) 27 EU-lidstaten en trad in werking op 1 december 2009. Er is een aantal overeenkomsten en verschillen tussen de Grondwet en het Verdrag van Lissabon.

      Geliked door 3 people

    • Monalisa zegt:

      De officiële uitslag: stem
      aantal stemmen
      percentage
      voor
      2.940.730
      38,46%
      tegen
      4.705.685
      61,54%
      blanco/ongeldig
      58.781
      (0,76% van het totaal)

      7.705.196

      Geliked door 2 people

    • Monalisa zegt:

      Proost 🍺🍺🍺

      Geliked door 1 persoon

    • karton zegt:

      @ bobzelf op 19-3-2021 om 21.11 u. Oom Piliphudos. U neemt een Grieks likeurtje ?! Ik vermaak mij prima met een Beerenburg , eventueel een mixje van Apfelkorn + Weizenkorn ! Heerlijk , na 5 stuks ziet de wereld er héél anders uit…………véél vrolijker ! Heb ik wel nodig na de “verkiezingen” !!

      Geliked door 1 persoon

      • bobzelf zegt:

        mijn vader riep dan …………………..
        JA DAN GAAT ZELFS EEN OLIFANT EFFE LIGGEN
        WHAHAHAHAHA

        4 JAAR GELEDEN SNAPTE IK HET AL NIET …… WEER RUTTE
        MET DE EUROPESE VERKIEZINGEN BESTOND INEENS DE HELE PVV NIET MEER

        EN DAN 17 ZETELS, TERWIJL HEEL NEDERLAND NAAR GOD IS GEHOLPEN
        DOOR ONZE MOSSELRUGGENGRAAT MET ZON 125 ROVERS EN NSBers

        maar goed de bui hing er al effe ,, en ik kijk naar buiten , en iederen loopt hier in zijn t shirtje buiten in een lekker zonnetje

        IK DENK DAT 12 JAAR GELEDEN ,””TOERLEDOKIE “” ROEPEN EN OPPLEUREN
        DE BESTE STAP IN MIJN LEVEN IS GEWEEST ,,,

        IK WAS TOEN DIE GENIALE HERSENLOOSHEID AL MEER DAN BEU ..

        ALS IK TOEN DE ISLAM AANHAALDE, DE VERNIETIGING VAN DE GROTE STEDEN , o.a. rotterdam
        en dat dan op de verjaardag van zoonlief, JE EX ZEGT ??

        DAAR HEB JIJ TOCH GEEN LAST VAN ??

        DAT IQ 17.5 VAN ZO’N DOOS , ZO’N NATTE DOOS VRESELIJK

        DUS NEVER GIVE UP , IS FOR LOSERS ,

        EN WE HEBBEN HIER JAN EN KLAAS AL… WHAHAHAHA

        GOEDE MORGEN VRIENDEN , KALIMERA , TI KANIS ???OLA KALA ??

        HUG MAKKER

        OOM PHIDIPIDDUS

        Geliked door 2 people

    • Klaas zegt:

      +++ soort van lijstje +++
      ++++++++145++++++++

      Like

      • bobzelf zegt:

        JA ,WIE DEED HET ?? WHAHAHAHA

        16.000 DODEN IN DE DONBASS EN 24.000 GEWONDEN

        DAT WEET IK WEL WIE DAT DEED ,

        JOUW MONGOLISTISCHE FAMILIE IN BRUSSEL WHAHAHAHAHA

        DUS DIE GROTE EMPEROR OF THE WORLD

        IS NOU 31 JAAR AAN DE MACHT …
        EN ???
        ALLES WAT DOOD GAAT OF ONVINDBAAR IS

        HEEFT HIJ ALLEMAAL GEDAAN ??

        HEB JE NOU OOK NOG IETS MET EEN BEWIJS OF ZO ????

        OF MOET IK ECHT BABOUSKA ACHTER JE AAN STUREN ??

        OM JE DE PLEURIS TE LATEN SLAAN??

        JE ROEPT MAAR HOOR !!

        OME BOBBIEEEE

        Geliked door 1 persoon

  3. Sinyo zegt:

    De vraag is alleen: hoe benaderen wij miljoenen linkse dromers!?

    Zolang die linkse dromers maar voor de televisie naar “amusement” blijven kijken en de linkse nieuwsgaring en kletsprogramma’s blijven geloven, kan je het vergeten.
    De televisie en de krant
    Brengen leugens in het land.
    Doemscenario:
    Processen tegen Rutte. Hij vertrekt richting Brussel. Zijn gekoesterde wens is vervuld.
    Vervolgens wordt een in een ander regiem geknede infiltrant naar die vrijgekomen kruk gedirigeerd.
    Inshallah

    Geliked door 1 persoon

  4. Roy Fernsby: Wilders doet al jaren alles perfect, maar het probleem is dat heleboel autochtonen denken dat hij echt een extremist is, andere zijn bang om vergeleken te worden met hem, derde zijn lui om te gaan stemmen, vierde zijn bang om samen met hem de islam te bestrijden en vele zijn gevlucht naar de FvD, die natuurlijk niet strijdt tegen de islam. Weinig mensen weten dat de meeste stemmen al jaren van de PVV afkomstig zijn van marrokanen, surinamers en andere allochtonen. Ik heb ervoor gezorgd dat hij op deze verkiezingen ongeveer 10 stemmen kreeg, dus zie je van wie hij stemmen krijgt. Het is schandalig dat zo weinig autochtonen voor hem stemmen. Deze verkiezingen zijn ook gefraudeert en dat is ook een van de redenen waarom de PVV zo slecht ging op deze verkiezingen. Nederland is al jaren een bananenrepubliek, die onder controle is van de Bilderberg groep.

    Geliked door 6 people

    • delamontagne zegt:

      Hoe de gemiddelde NL-er over de Heer Wilders en PVV denkt weet ik niet ( ik bedoel uit ervaring omdat ik ze niet meemaak in NL ).
      Ik moet m’n kennis hebben uit dit Blog en lees heel vaak ook de reacties op Elsevier.
      De meesten zijn allemaal negatief t.o.v Islam / moslims.
      Ik vind de uitslag onbegrijpelijk en dan R’dam waar ’t merendeel D66 heeft gestemd ? Hoe is ’t mogelijk !
      Ik begrijp dat hele stadswijken feitelijk al zijn geïslamiseerd.
      Ik schreef ergens eerder dat ik als puber nl nog als NEDERLAND heb meegemaakt in de jaren ’50
      Als ik nu die berichten lees over wijken in R’dam, dan gruwelijk ik.
      Dat is dan eigenlijk in de Nederlandse gedachtengang van nu “RACIESTISCH”.
      De mensen weten niet wat islam inhoudt……… en willen zich ook niet erin verdiepen.
      De domme redenering; “ik ken ook héél wat aardige moslims en moslima’s met hoofdoekje, dat kan toch nooit zo’n Naar geleuf zijn ! ”
      Wat dat bloeddorstige geloof verder inhoudt weten ze dan niet……..
      / / / /
      De gematigde moslim is er eentje die ’t niet in de praktijk brengt ( laat hij anderen doen…)

      Je moet wel weten dat voor hij je hoofd er af snijdt, dat dit Niets met islam te maken heeft [ zegt de gematigde ]

      Geliked door 3 people

    • babs zegt:

      Dezelfde boodschap in een ander jasje?
      Veel meer in de media zelf de kans nemen en vooral benadrukken dat hij Lale Gul of bijvoorbeeld Ebru Umar als voorbeelden ziet én waarom: zij laten zien hoe ingeburgerd en welwillend ‘nederlands’ zij zijn geworden. Zij zijn gekomen of handelen omwille van de vrijheid, omwille van ontwikkeling, omwille van onze verworven vrijheden, omwille verlichting.
      Mensen die hier werkelijk voor komen, dit oprecht willen, sluiten zich als vanzelf aan.
      Dan is het verloop vanzelfsprekend “wij komen en voelen ons meer thuis bij jullie GEESTELIJKE verworvenheden”.

      Ik stem niet op Wilders. Juist omdat ik die benadering, en dat begrip van hem, die meer menselijke rechtvaardiging mis, dat het juist om het goede gaat met elkaar vanuit respect.
      Er met een gestrekt been ingaan helpt niemand.

      Ook al heeft hij volkomen gelijk!!!!!!!!! laat ik dat hierbij ook duidelijk vooropstellen.
      Ik vermoed wanneer de toon gematigd wordt, de kern van de boodschap niet wijzigt, hij een slag kan slaan samen met Baudet.

      Like

      • bobzelf zegt:

        BABS ?? EEN DAME ??

        WELTERUSTEN DAN MAAR, , IS D -66 NIKS VOOR U ??

        ZELFS DIE DAME KECH WERD ONTSLAGEN VANWEGE LIEGEN .

        BIJ ?? BUITENLANDSE ZAKEN ??

        ZE DOEN GODVERDOMME AL 1500 JAAR NIKS ANDERS,

        OOH JAWEL JE KOP ER AFSLAAN,
        JE EEN BOERKA AANMETEN ,
        EN JE DE TYPHUSSLAAN WANT DAT MAG VOLGENS DESHARIA
        LIEFST MET DE VLAKKE HAND

        GEKKE VRAAG, ??? HEFFT U ERG LANG BIJ DIE MOLEN GEWERKT BABSJE ??..

        JA DE ISLAM DOET OOK VEEL MET PAPPEN EN NATHOUDEN
        NOU DAT NATHOUDEN DOEN ZE ALLEEN MET BENZINE, NET VOOR ZE JE LEVEND IN DE BRAND STEKEN

        BENT U GODVERDOMME HELEMAAL GESCHIFT, OF KOMT U ZOJUIST NA 1500 JAAR, EN 500 MILJOEN DODEN NET ONDER UW PRIVE NATTE STOEPTEGEL VANDAAN ??

        U BENT ECHT ALLE JEZUS DOM HE ??

        TERING , WAT HAAT IK HERSENDOOIEN ZOALS U

        GEGROET

        OOM BOBZELLUF

        Geliked door 2 people

      • babs zegt:

        Dit als antwoord op jullie vraag: “hoe benaderen wij miljoenen linkse dromers!?”
        het bovenstaande zou Wilders dus zelf meer kenbaar kunnen maken, uit kunnen dragen bijvoorbeeld. Moeite van het proberen meer dan waard.

        Like

      • Blaffertje zegt:

        @babs.
        Dan heeft u het niet begrepen.
        Die menselijke rechtvaardiging is de reden dat we met die islamitische shitbende opgescheept zitten.

        Respect???
        Met elkaar???

        Dat bestaat bij dat volk niet als je geen muzelman bent.
        Dat respect komt maar van één kant.
        De onze!
        Dat tuig heeft geen gram respect voor jou en mij.
        Snap dat dan.
        Ze hakken met liefde je hoofd af en denk niet dat ze jou sparen omdat je respect voor hen hebt.
        Ze zien mensen zoals jij als nuttige idioten.

        Dat volk kent maar een recht en dat is het recht van de sterkste.
        Wij zijn met onze tolerantie zwak geworden en zijn daardoor een makkelijke prooi voor ze.

        Like

      • babs zegt:

        Blaffertje en Bobzelf,

        Ik heb geen enkele andere boodschap afgegeven dan de boodschap van Wilders zelf!!!!
        Kijk overigens maar eens het programma van de NPO “vragen aan Wilders”
        Met zijn boodschap ben ik het volkomen eens!! Ook dat schreef ik.

        Lezen zonder de gekleurde bril van aannames, overtuigingen en oordelen helpt een reactie van de ander werkelijk te kunnen lezen.

        Wanneer de vraag wordt gesteld hoe het linkse volk te overtuigen, geef ik daar naar mijn overtuiging antwoord op.

        Die luid:
        Dezelfde boodschap in een ander, vriendelijker jasje, vanuit jezelf er een andere benadering in communicatie op na houden.
        Mensen luisteren nu eenmaal liever en staan nu eenmaal meer open voor iemand die vanuit zijn hart een boodschap uitzendt in plaats van een harde boodschap met gestrekt been en grove taal.
        De reacties van u naar mij getuigt daarvan.
        Terwijl ik het eens ben met Wilders.
        Ik ben het niet eens met zijn gestrekte been en harde taal.
        Die manier, die wijze waarop brengt juist mensen niet veel verder in het bereiken van iets.
        Maar jullie hebben zelf een soortgelijke manier toegepast om je boodschap af te geven, waarvan ik denk: zou de media dan toch gelijk hebben dat het racisten zijn?
        Jullie maken me door die benadering een fractie aan het twijfelen.

        Ik ben ook intelligent genoeg om te begrijpen dat de media graag gebruik maakt van dergelijke reacties: het zijn namelijk reacties op een onmenselijke haatdragende, minachtende manier waarop je er met beide benen gestrekt ingaat.

        Je maakt zelf op deze wijze meer kapot dan je lief is.

        Hoe bereid is iemand dan naar je te luisteren en kun je ooit zo vrede krijgen in een land?
        Wanneer Wilders zijn boodschap, zijn ongewijzigde zelfde boodschap!!! waar niets aan veranderd is/wordt zou verkondigen in een ander jasje! dan verandert dat niets aan de boodschap. Een andere verpakking veranderd de inhoud niet!

        Het effect zou kunnen zijn dat er juist veel meer begrip voor zijn standpunt kan komen.
        Dat leek mij een gezond uitgangspunt.
        Ik gun het hem en mij en generaties na ons evenzo.

        Bobzelf hoor je dan zelf met de geweldadige manier van communiceren niet veel meer bij dat gepeupel van D66 thuis die ook zo graag het grote geweld met alle geweld over de wereld en ons land willen verspreiden?
        Ik bedank daarvoor.
        Dit is was mijn antwoord op de vraag.

        Like

  5. Marc zegt:

    Wel Roy, als jij linkse dromers binnen vijf minuten tot realisme kan brengen, zou je twee dingen kunnen doen:

    1. Je aanmelden als Kamerlid voor de PVV
    2. Heel veel stukken schrijven voor Bron.

    Groet,

    Geliked door 1 persoon

  6. Lost Johnny zegt:

    Zodra je met dezelfde middelen gaat werken als de tegenstander veranderd er iets. Eerder niet.

    Door te protesteren verander je niets, want als je gaat protesteren betekent het dat de politiek geen interesse heeft in hetgeen jij met een protest demonstratie onder de aandacht wil brengen….
    Noem mij een protest demonstratie die zijn doel heeft bereikt in de afgelopen 50 jaar….

    Ik persoonlijk geloof niet dat deze verkiezing uitslag klopt, maar ik heb niet de mogelijkheid noch de middelen dat aan te tonen. Het is bij mij een simpele optelsom van zaken waardoor mijn verstand zegt dat het niet klopt… Een premier die liegt en bedriegt, de economie kapot maakt, referenda negeert en wet en recht naar believen gebruikt, terroristen financiert en ook nog burgers en in het bijzonder ouderen laat afslaan….geen fatsoenlijk mens dat daar een stem op uitbrengt….

    Stemmen is ook niet gehoord worden, het is een dictatuur van een kleine groep lieden een alibi verschaffen, een stok in handen geven. Verandering in Nederland komt niet door logica en redelijkheid of wederzijds begrip. Er zal iets anders voor nodig zijn dan een rood potlood of een drukknop.

    Nederland is geen de democratie maar een dictatuur met verschillende poppenkast hoekjes….
    Iedereen is gelijk voor de wet maar ondertussen is open en bloot te zien dat dit niet zo is.
    Waar geloven we dan eigenlijk in?

    Deze verkiezingen waren bij voorbaat al helder qua uitslag, zoals ze altijd zijn geweest. En als de kliek in Den Haag denkt de controle kwijt te raken stuurt men knuppel ploegen op pad, laat men politieke opponenten bedreigen en eventueel ombrengen.

    Dit land is privé eigendom en het volk erin deel van de huisraad.

    De groeten van een houtworm.

    Geliked door 5 people

  7. Kees zegt:

    Geef eens een duidelijk beeld van een achterstandswijk, ik heb er 25 naast mogen wonen en de hele wijk zien veranderen van pvda en cda naar pvv. De ellende was er voor dat de pvv kwam, niet omgekeerd. En als je echt racisme wilt zien, ga eens naar een zwarte school, mijn kinderen zaten er op, we hebben het 9 jaar mee mogen maken.

    Geliked door 4 people

    • karton zegt:

      @ Kees op 19-3-2021 om 21.42 u.
      Waren uw kinderen vóór of ná die van Halsema op een zwarte school ?
      Halalsema had het al snel in de gaten toen haar kind(eren) op een zwarte school zaten : binnen de kortste keren was het : zo snel mogelijk wég wezen en naar een witte school.
      Ook dát hoort bij extreem-links gedrag : álles van rechts afbranden maar er wél gebruik van maken !!!

      Geliked door 3 people

  8. Wim zegt:

    Pas nog op deze site en nu weer eens bewezen: “Je kunt mensen makkelijker voorliegen dan hen ervan overtuigen dat ze zijn voorgelogen.” (Mark Twain)

    Geliked door 3 people

  9. Blaffertje zegt:

    Iedereen die ik na de verkiezingen heb gesproken, snapt er de ballen van dat verneuk de meuk Rutte WEER de grootste is geworden, echt niemand!
    Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat hij na 10 jaar de boel verkloten weer heeft gewonnen?
    Dat er fraude word gepleegd is een publiek geheim, maar dat had het verschil niet gemaakt, het had misschien 2 zeteltjes meer opgeleverd voor de PVV.
    Het is het domme volk die blind en doof is voor hoe ze verneukt worden.
    Ze zijn weer voor de gladde praatjes van Pinokkio gevallen.

    Ik blijf, misschien tegen beter weten in, samen met mensen als Bert strijden voor de goede zaak, ook al ben je er soms even stront ziek van, ik geef niet op ook al ben ik maar fractie ondersteuner van de PPV.
    Ooit zal het domme volk inzien dat zij het bij het verkeerde eind hadden een wij bij het rechte.

    Geliked door 5 people

  10. Henk der Niederlánder zegt:

    Tijd klopt niet erg om te vieren dat er gewonnen is hehehe.

    Like

    • Blaffertje zegt:

      @Henk der Niederlánder.
      Ik kan je bericht niet meer lezen.
      Is verwijderd, zo word gemeld.

      Like

      • Henk der Niederlánder zegt:

        Waren foto’s van kamerleden die elkaar aan het vieren waren dat ze gewonnen hadden.
        Dat zou ’s avonds om ongeveer 9 uur zijn geweest maar je kon door de ramen zien dat het nog volop dag was.
        Waarbij dus alweer eens duidelijk werd dat de overwinning doorgestoken kaart is.
        Ja dan zal de regering er bij feestboek wel op hebben aangedrongen om die te verwijderen.

        Geliked door 2 people

      • Blaffertje zegt:

        Die hele verkiezing stinkt.

        Geliked door 1 persoon

      • Henk der Niederlánder zegt:

        Ach blafmans, Je zou bijna denken dat ze hier een en ander geleerd hebben van de Amerikaanse verkiezingen

        Geliked door 1 persoon

      • Blaffertje zegt:

        Niet dus.

        Geliked door 1 persoon

  11. Laura van der Storm zegt:

    De fout van Wilders is, denk ik, geweest dat hij de uitspraken gedaan heeft zoals….moskeeën sluiten en minder Marokkanen. Dat was een stap te ver, maar kan nooit meer teruggedraaid worden. Rutte gebruikt het als excuus dat hij daarom uitgesloten wordt. Wilders had/heeft gelijk, maar die uitspraken komen Rutte goed uit om een cordon sanitair te realizeren. Toch is er een pluspunt. Links heeft flink verloren en rechts staat op 29 zetels. Wilders 17, Baudet 8 en Eerdmans 4! Ben heel benieuwd hoe het allemaal afloopt!

    Geliked door 4 people

    • Tijl Uylenspiegel zegt:

      Heb me daar ook over verbaasd @Laura, zelfs na jaren heeft men het nog steeds over de “kopvoddentaks” en “minder, minder”, wat dat betreft hebben mensen ineens een olifantengeheugen, maar dingen die er écht toe doen zijn ze zo vergeten.

      Geliked door 2 people

    • bezigebij63 zegt:

      Binnen een jaar weer TK verkiezingen

      Like

  12. Willem zegt:

    Ik heb met volle overtuiging op de PVV gestemd vanwege de islam. Om al die linkse dromers, die ook groene kiezers zijn, te winnen en de wind uit de zeilen te halen van D66, denk ik moet er een groen rechts, klimaat/milieu plan komen. Gunstig voor de boeren en de dieren, elektriciteit opwekkend etc etc. Ik heb zo’n plan. Wie help mij.

    Geliked door 1 persoon

    • Monalisa zegt:

      Het valt mij vies tegen van de boeren Wilders was de man op het Malieveld hij was er Rutte niet. Maar de boer moet straks inleveren. Er zijn kaas frabrieken in uw land die melk uit het buitenland moeten halen om hun productie op orde te krijgen. De Nederlandse boer kan hun die melk niet geven.

      Geliked door 1 persoon

  13. pepo Copyright zegt:

    Het is wel toeval (valt wel op) dat het altijd een Bilderberger is die de verkiezingen wint.

    Maar het woord “fraude” mag je niet in de mond nemen.
    “Jij complot denker 😳”

    Geliked door 2 people

  14. cajs27 zegt:

    Roy Fernsby:wat een onzin…bah!…

    Like

    • E.J. Bron zegt:

      Kunt u uw antwoord ook motiveren?

      Webmaster

      Like

    • droevige mof zegt:

      Je hebt zelf een heel goede Bosnische blog, waarvan de commentaarfunctie helaas geen inhoud heeft. Dat is jammer, want de artikelen zijn echt goed. Maar niemand heeft ook het woord gluposti = onzin erin geschreven en het niet met een zin onderbouwd. Of je hebt de commentaar verwijderd, wat begrijpelijk zou zijn.

      Like

  15. Eppo zegt:

    Oud-partijleider Job Cohen van de
    PvdA pleit ervoor de linkse partijen op
    te heffen en één nieuwe,grote linkse
    partij te beginnen.”Begin opnieuw”,zegt
    hij tegen Nieuwsuur.”Verzin een nieuwe
    naam en dan hopsakee.”

    Cohen vindt dat die partij moet pleiten
    voor een betaalbare klimaatpolitiek.Ook
    zou de partij ruimhartig moeten zijn
    voor vluchtelingen,maar ook oog moeten
    hebben voor de belangen van bewoners
    van armere delen van het land,waar nu
    vluchtelingen vaak terechtkomen.

    Wat de oud-partijleider betreft zouden
    niet alleen PvdA,SP en GL aan tafel
    moeten gaan,maar ook de PvdD.

    ,maar ook oog moeten
    hebben voor de belangen van bewoners
    van armere delen van het land,waar nu
    vluchtelingen vaak terechtkomen.

    Ja nou die laten Ze net als nu , gewoon met hun geimporteerde tyfuszooi opgescheept zitten .
    Ze zetten je weg als racist,fascist,xenofoob en mini-breivik,hater ,staatsmongool etc etc en zetten het slachtoffer weg en laten je met de troep zitten .
    Want dan ziet je er geen 1 , geen 1 hippie , geen 1 Dienst en geen 1 partij .
    Dan ist het zoek het maar lekkers zelf uit .
    daag hoor .

    Like

    • karton zegt:

      @ Eppo op 20-3-2021 om 07.38 u.
      Het waren de woorden van Job Cohen, dus…………niet serieus te nemen !
      Deze man is , nét als veel linksdenkenden, dementerend, heeft niet álles meer op een rijtje en slaat vaak wartaal uit.

      Geliked door 1 persoon

    • Tijl Uylenspiegel zegt:

      @ Eppo
      Al die oud-politici komen uit alle hoeken gaten tijdens verkiezingstijd en plotseling weten zij hoe het moet, raar want toen ze zelf op het pluche zaten bakten ze er niet veel van.
      Tot op heden “mis” ik er nog twee; Wiegel (de beste premier die we nooit gehad hebben) en Pechtold maar die zit veilig als directeur van het CBR.

      Like

  16. Heer M zegt:

    Laten we eerlijk wezen. FVD hoorde gewoon minstens 20 zetels te hebben, en de PVV iets van 25. Richard de Mos van Code Oranje waren ook genoeg stemmen op. Ik stel voor dat de volgende keer het tellen van stemmen wordt overgelaten aan betrouwbare mensen. En niet aan die typische linkse types die de stembiljetten tellen. PVV en FVD moeten daar iets aan veranderen. Wel heel toevallig allemaal dat na de Sigrid Kaag propaganda op de NPO. D666 het daadwerkelijk goed heeft gedaan. Alsof iedereen de NPO gelooft.

    Like

  17. Republikein zegt:

    Hoe laat komt Jezus?

    Geliked door 2 people

    • karton zegt:

      @ Republikein op 20-3-2021 om 08.25 u.
      Daar vraagt u me wat !
      Komt hij/zij/het per trein , bus, e-bike, brommert of te voet ?
      Ik verwacht dat bezoek meestal zo rond de koffie , of de lunch, dan kan hij/zij/het nog nét een “vorkje mee-prikken”.

      Geliked door 1 persoon

    • Harry zegt:

      Hoe laat komt Je zus ?
      De klojo komt NOOIT !
      Maar zie dat het vrome volksdeel maar eens aan te praten .
      Hij ging dood , maar ging gewoon voort met leven !?!?
      Die denken nog steeds dat die illusie nog een keer terugkomt !
      Sta ook altijd versteld van de lui die hier debiteren dat bidden zou helpen .
      Volgens mij – en de logica – was er niks , is er niks en komt er niks !
      Een luchtbel , een zeepbel , met als slot een megaknal : verrek , we hebben ons vergist , hij bestaat écht niet !
      Maar we blijven geloven , je weet maar nóóit !
      En naar de hel met de nuchtere verstandige mensen .

      Geliked door 2 people

  18. Andre zegt:

    hulploosheid is een dom woord en past in het rijtje hopen en geloven want zonder het te begrijpen zal het altijd die uitgestelde teleurstelling worden en blijven. Het begint bij het zien, het begrijpen hoe geestesziek en psychopaat NL is. Er is ook geen weg meer terug dus de elite moet door blijven liegen. Nee het is nog zeker niet afgelopen het is nu of we ons laten inpakken of niet. D66 stond toch voor de verkiezingen pal achter de avondklok en nu mag Kaag roepen dat ie er zo snel mogelijk wer vanaf moet. Maar waarom de avondklok in het leven werd geroepen kunnen ze nog steeds niet onderbouwen dan alleen een kadoje van Kaag voor NL. Trap er niet in Kaag en Rutte zijn de evil in het kwadraat en zijn geplaatst.

    Geliked door 3 people

  19. dutchess43 zegt:

    De PVV zou zich meer op het linkse volk moeten richten?
    Hoe dan? Die linksen hebben allemaal een grote plank voor hun harses, dat blijkt toch al uit het feit dat de PVV al BIJ VOORBAAT wordt uitgesloten van regeren?
    Ben van de uitslag flink van de wap geweest want in de peilingen had de PVV er toch 23 zetels moeten krijgen. Al was het aantal zetels maar gelijk gebleven en had die blonde moslimknuffelaarster dank zij de publieke omroepen maar niet zoveel gewonnen. Je moet er toch niet aan denken dat dat wijf minister president wordt, die dan heel Nederland in de moslim wereld in de uitverkoop zal doen?
    Ben blij dat ik niet meer de jongste ben en dat ik deze teloorgang van een eens zo welvarend landje niet heel lang meer hoef aan te zien.

    Geliked door 6 people

  20. Erishoop zegt:

    Beste Roy, al zou heel Nederland wakker zijn, de agenda die de “elite” voor ogen heeft, zal uitgerold worden. Ze doen voorkomen dat de stem van het volk waarde heeft, die stem heeft nul, nul waarde. FRAUDE dat wordt er gepleegd, net als in Amerika. Het referendum is een aantal jaren geleden afgeschaft, niet dat het bindend was, maar zo kon men er ook achter komen wat het volk wil en dat is niet de bedoeling. Het volk heeft niks in te brengen.
    De Leugen regeert!

    Geliked door 5 people

  21. koosv8 zegt:

    Tuurlijk is er gefraudeerd, waarom zoweinig uitslagen op die avond. Groningen stemde massaal VVD, dat gelooft niemand, en Rijnmond ook VVD, was merendeels PVV, heeft Rutte het ineens zogoed gedaan voor hen???
    Het stinkt aan alle kanten, maar uitslagen ho maar, en dan heb ik het nog niet eens over D66.
    We worden door zeer corrupte globalisten gestuurd. Die op hun beurt veel te vaak hun oren laten hangen naar de ONGEKOZEN MILJARDAIRS, MULTINATIONALS en WHO, VN.
    En de gekochte media geeft het wel even door.
    KORTOM DE KAT IS GOED ZIEK!!!!!

    Geliked door 2 people

  22. abouneenee zegt:

    Dit is wat de EMA echt zegt over het AstraZeneca-vaccin

    Gisteren meldden de media dat het coronavaccin van AstraZeneca volgens geneesmiddelenautoriteit EMA ‘veilig’ is.
    In het persbericht schrijft de EMA letterlijk: “Het aantal gemelde gevallen overstijgt het aantal verwachte gevallen en een oorzakelijk verband – hoewel niet bevestigd – kan om die reden niet worden uitgesloten.” En verder: “Een causaal verband met het vaccin is niet bewezen, maar is mogelijk en verdient verder onderzoek.”
    De geneesmiddelenautoriteit gaat daarom verder met de wetenschappelijke analyse. Dat is wat anders dan ronduit stellen dat er geen oorzakelijk of causaal verband is. https://www.ninefornews.nl/dit-is-wat-de-ema-echt-zegt-over-het-astrazeneca-vaccin/

    De prof in de Virologie zei toch ook iets over een autoimmuunziekte door ieder mRNA-vaccin?

    Geliked door 1 persoon

  23. abouneenee zegt:

    Er schijnt op grote schaal te zijn gefraudeerd tijdens de verkiezingen, dat was al aangekondigd door leden van stembureau’s. Bovendien valt de conclusie dat het vaccin veilig is niet te trekken op basis van wat de EMA daarover te melden had. Genoeg om voor te vechten dus!

    Geliked door 1 persoon

  24. Bas zegt:

    Stemfraude!!!
    Dozen vol PVV stemmen verdwenen….

    https://pbs.twimg.com/media/Ew6Q1MHWgAE-OkS?format=jpg&name=medium

    Geliked door 2 people

  25. Lucie zegt:

    Heb jarenlang na Pim Fortuijn op Wilders gestemd maar nu hij de laatste tijd wil dat de ouderen gevaccineerd worden,ben ik helemaal klaar met hem.Heb nu op van Haga gestemd.

    Geliked door 1 persoon

    • bobzelf zegt:

      U HEEFT VOOR DE 1751 X HET GEWELDIGE WOORD !!!!!!!!

      VRIJWILLIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      GEMIST, ??

      LEUK OM UW DOMHEID HIER NOG EVEN TE VERTELLEN ..

      DUS NU GAAT U DE ISLAM OMVORMEN MET THEIRRY , ??

      OOK MOOI , VEEL PLEZIER NOG MET UW BOERKA

      OOM ISLAM FOREVER

      Geliked door 1 persoon

    • Giny zegt:

      Lucie,

      Wat een verschrikkelijk dom antwoord. U bent gezwicht voor de leugens van Baudet.
      Bij elk optreden van het circus v. Haga/Baudet hebben ze Geert zwart gemaakt, gezegd dat hij voor vaccineren was, dat heeft hij nooit gezegd. Hij heeft het over vrijwillige vaccinatie gehad, geen dwang. Wie wilde er als eerste een algehele Lock-down,
      wie debatteerde er in de tweede kamer mee over de leeftijdsgrens, wie er het eerste aan de beurt moesten zijn voor een vaccin, wie kreeg er tig snel-testen bij elk TV optreden en wie heeft zich samen met vader en vriendin allang in Israel laten vaccineren???
      Wie wilde de overheid aan miljoenen mondkapjes helpen, geld stinkt dan even niet.
      Wie had een motie ingediend tegen de avondklok, de motie was aangenomen, helaas door een smerig spelletje van Rutte opzij geschoven. Geert was tegen de avondklok, het FvD niet, anders hadden ze in de eerste kamer niet “VOOR” gestemd!
      Wie staat er nu te trappelen om met het zo verfoeide partijkartel mee te gaan regeren?
      Wat heel smerig is in een campagne, kleine kinderen beloven als hun papa en mama op het FvD zouden stemmen, ze weer heel snel bij opa en oma op bezoek kunnen gaan.
      Hoe gemeen wil je het hebben!
      Ik heb een bloedhekel aan een mondkapje en doe het alleen als het niet anders kan, maar dat doe ik nog liever dan op zo’n smerige leugenachtige partij te stemmen!

      Veel geluk er mee, morgen is alles weer normaal toch, zijn we vrij van alles en gaat het normale leven weer beginnen, dankzij het FvD.

      Like

Plaats een reactie