FOTOSHOPPER

Door:
“Jan”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

4 reacties op FOTOSHOPPER

  1. I.K. Bennurklaarmee zegt:

    De leugenaal staat weel te lachen, de lotzak!!

    Geliked door 2 people

  2. Bas zegt:

    https://www.ninefornews.nl/volledig-gesloopte-meer-ik-help-mee-nederland-te-gronde-te-richten-in-dienst-van-een-repressief-regime/

    ‘Volledig gesloopte’ ME’er: Ik help mee Nederland te gronde te richten, in dienst van een repressief regime

    “Ik durf hier stellig te beweren dat dit beleid is vanuit de leiding,” zei de ME’er. “We worden geïnstrueerd om demonstranten op te drijven en direct geweld te gebruiken. Er is geen enkel respect meer voor burgers waar wij tegen optreden. We worden als agent geïnstrueerd geen enkele tegenspraak te accepteren, maar wanneer je onschuldige mensen tegenover je hebt – vrouwen en kinderen – dan snijdt je dat door de ziel.”

    “Ik help mee Nederland te gronde te richten. In dienst van een repressief regime,” aldus de ME’er, die van plan is om ontslag te nemen en vervolgens zelf tussen de demonstranten op het Malieveld of Museumplein te gaan staan.

    Geliked door 1 persoon

    • M. zegt:

      Ze zijn lekker hun ware gezicht aan het tonen.
      Precies zoals de bedoeling is.
      Straks zullen die bij naam bekende helden allemaal huilen en dan heb ik het niet over de mensen die huilen omdat ze er niet meer aan mee willen werken want die zullen goed beschermd worden tegen de beerput van ellende die helemaal open getrokken zal worden.

      Ze meppen zichzelf achter de wagen en zijn te stom en te geil van de macht om het te zien.

      Like

  3. boorzalf zegt:

    “Ik help mee Nederland te gronde te richten” Dat gaat al jaren zo.

    Like

Plaats een reactie