Nieuw onderzoek laat zien dat corona-vaccins een ramp zijn: 750.000 doden en 30 miljoen letselgevallen in VS

(Door: Robin de Boer)

De vaccinatiecampagne tegen corona heeft verwoestende gevolgen gehad. Veel verwoestender dan algemeen wordt aangenomen. Dat blijkt uit een onderzoek dat techondernemer Steve Kirsch heeft uitgevoerd via Pollfish.

Hij schat dat 5 miljoen Amerikanen arbeidsongeschikt zijn geraakt door het vaccin. Zo’n 750.000 Amerikanen zijn overleden door de prik, zegt Kirsch.

Lees verder>>>

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

9 reacties op Nieuw onderzoek laat zien dat corona-vaccins een ramp zijn: 750.000 doden en 30 miljoen letselgevallen in VS

  1. aquarius4422 zegt:

    Blij dat ik niet gevaccineerd ben.

    Geliked door 5 people

    • memaxq zegt:

      Ik ben 70+ en ik dank mezelf op mijn knieen dat ik toehoorde, onderzocht en heb nagedacht: GEEN spuiten (trouwens ook al vanaf 2009 geen griepprik meer en dit jaar de pneumokokkenspuit geweigerd) en geen wattenstokken met nanoparticles in mijn neus/keel of sterretje…………….

      Geliked door 2 people

  2. bobzelf zegt:

    DIE KONDEN EERST NIET NAAR DE MC DONALDS ??
    EN
    NOU HELEMAAL NIET MEER WHAHAHAHAHAHAHA

    OOM BOOSTERTJE

    Geliked door 2 people

  3. bobzelf zegt:

    IK LOOP ER STRAKS EFFE NOG GAUW LANGS …

    VOORDAT ZE OP ZIJN !!

    WHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    Geliked door 1 persoon

  4. Wim Vreeswijk zegt:

    De VS schiet zichzelf fors in eigen voet met haar vaccins, zo blijkt !

    Like

  5. Léon van Duren zegt:

    WANNEER GAAN DIE ÉÉN PROCENT MOEDIGE JUSTITIEAMBTENAREN DIE WEL VERANTWOORDELIJKHEIDSGEVOEL HEBBEN DE ZEER VELE GEÏNSTITUTIONALISEERDE (WEF) PHARMA MAFFIA MISDADIGERS EINDELIJK EENS PREVENTIEF DETINEREN??

    Kom uit uw ivoren torens van angst!! Arresteer de zeer vele geïnstitutionaliseerde pharma maffia veelplegers en hun trawanten!!

    Stop het illegale experimentele COVID -19 inentings progamma!!

    Stop het verder van overheidswege georganiseerde destabiliseren van Nederland!!

    https://www.blckbx.tv/corona/kuipers-vreest-aansprakelijkheid-voor-vaccinbijwerkingen

    Shalom van Léon van Duren (een roepende in de woestijn van Nederland, Om SIONS wil zal ik niet zwijgen,JEZUS leeft!!)

    Haelen 6081CZ

    Like

  6. Léon van Duren zegt:

    De zeer vele geïnstitutionaliseerde pharma maffia veelplegers weten dondersgoed waarom zij iedereen willen inenten met deze schadelijke rotzooi!!

    Herinvoering van de doodstraf zou een toekomstige optie kunnen zijn om de zeer vele geïnstitutionaliseerde pharma maffia veelplegers mee te kunnen straffen!! Natuurlijk pas na een gedegen onafhankelijk Neurenberg 2.0 tribunaal!!Deze geïnstitutionaliseerde veelplegers mogen absoluut niet vrijuit gaan!!(ongeacht hun statuur of maatschappelijke positie!!)

    https://gellerreport.com/2022/06/cdc-caught-using-false-data-to-recommend-kids-covid-vaccine.html/

    https://gellerreport.com/2022/06/fda-approve-covid-vaccine-for-6-month-old-babies-despite-death-rate.html/

    De schatrijke pharma maffia psychopaten doen er alles aan om hun machtsmisbruik te kunnen continueren!!

    Justine ga rechercheren en weest niet bang!!!

    Shalom van Léon van Duren (een roepende in de woestijn van Nederland, Om SIONS wil zal ik niet zwijgen,JEZUS leeft!!)

    Haelen 6081CZ

    Like

  7. Dat komt neer op ongeveer 10 % van de bevolking van de USA
    Als die getallen kloppen is het niet moeilijk na te gaan dat er overal personeeltekort is.
    Ondertussen wordt ons wijs gemaakt dat er problemen zijn op schiphol maar Ik vraag me af hoeveel piloten er uitgevallen zijn wegens allerlei bijwerkingen van de spuiten.
    Het is namelijk niet alleen schiphol dat zogenaamd problemen heeft maar veel luchthavens liggen zowat op hun kont.
    Tegelijkertijd wordt verteld dat er nogal wat vluchten geannuleerd zijn.
    Ik zou maar eens goed nadenken voordat je op vacantie gaaten een vlucht boekt.

    Geliked door 4 people

  8. ronjaspers zegt:

    Ik durf geust de overleden amerikanen met 10 te vermenigvuldigen.Walgelijke monsters die satanisten van de NWO kliek,dit is een genocide op wereldschaal.

    Like

Plaats een reactie