VIDEO Ongehoord Nederland – Ab Gietelink: “Misschien moeten we aanvaarden dat de Oekraïne wordt opgedeeld”

Bekijk HIER de video!

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

17 reacties op VIDEO Ongehoord Nederland – Ab Gietelink: “Misschien moeten we aanvaarden dat de Oekraïne wordt opgedeeld”

  1. bobzelf zegt:

    whahahahahahahahhahahaha…
    WAT EEN LUL …
    MOETEN WIJ AANVAARDEN ??

    JE HEBT HELEMAAL NIKS TE WILLEN KLOOTVIOOL …

    ALLES WORDT UITGEMAAKT NU .EN DE KOMENDE WEKEN …

    DOOR EEN FENOMENALE GOEIE OUWE TAXICHAUFFEUR ..

    U HEBT ZICH VERBONDEN . MET EEN JOODSE MASSAMOORDENAAR

    DIE ALLES WAT HIJ BELOOFDE. IEDERE AFSPRAAK HEEFT GEBROKEN

    EN WAT DOET HIJ NU .. ?? DIT IS ZOWAT DE LAATSTE UKRAINIER

    SO KILL THE BASTERD ZELENSKI …

    HIER NOG WAT BEELDEN ….

    OOM BENT U NOG STEEDS FAN ??? ASHHOLES

    Geliked door 3 people

    • Henk der Niederländer zegt:

      Ik denk niet dat Ab Gietelink het verkeerd ziet maar ook hij weet dat Youtube de beste kans is om veel mensen te bereiken en daarom zijn woorden zorgvuldig kiest.
      Ook bij ON.

      Geliked door 2 people

      • bobzelf zegt:

        Henk der Niederländer zegt:
        30 juni 2023 om 22:37

        ZIJN STUK PROZA IS EN WAS MEER DAN GEWELDIG ..

        IK WEET OOK NIET OF HIJ ..DE OPMERKING OOK MAAKTE ??

        MAAR BIJ ZO.N GEWELDIGE STUK WEET HIJ NU TOCH OOK WEL WIE DE DIENST UITMAAKT …….

        zelf lees ik net nog. als ukraine nou dapper ???? doorvecht ??

        HEBBEN ZE “”MISSCHIEN ?? STRAKS BETERE VOORWAARDEN ?

        OM TE ONDERHANDELEN MET DE KERST ?????

        DAN SCHRIJF JE TOCH NIET . WHAHAHHAHHAHAA

        WEKEN BEZIG EN WAAR BLIJFT DAT OFFENSIEF DAN ???

        JA DORPJES MET 6 HUIZEN WAAR NIEMAND IS “”HEROVERD “”

        WHAHAHAHAHAHAHA

        DUS YES GEWELDIG STUK MET 1 RARE OPMERKING .

        HUGGIE BOBOBOBOOB

        Geliked door 1 persoon

      • Henk der Niederländer zegt:

        Ik heb het idee dat als hij zou zeggen dat het voor een Oekraine zowiezo een verloren zaak is dat als een probleem voor ON terug gaat komen.
        Want we mogen natuurlijk niet vergeten dat ze daar in Den Haag van af willen en alles zullen gebruiken wat gebruikt kan worden om ON kwijt te raken.
        Daar hadden ze al eerder het probleem dat zogenaamd tegengeluid niet gehoord werd waarbij later duidelijk werd dat het tegengeluid wel degelijk uitgenodigd was maar niet op kwam dagen.
        Ik vermoed dat een en ander daarom zo ingepakt is.
        Ik kan me vergissen natuurlijk, maar Ik denk dat Ik zo op die manier dicht bij de waarheid zit.
        Ook bij ON moeten ze op hun tenen lopen

        Geliked door 1 persoon

  2. Ravian zegt:

    Misschien moeten we aanvaarden dat de aarde rond is…

    Geliked door 2 people

  3. bobzelf zegt:

    WAR EEN SCHITTERENDE . GEWELDIGE UITLEG

    DAAR KRIJG IK ZELFS GEEN SPELD TUSSEN

    DANK U DANK U DANK U

    IEMAND DIT EFFE DOORSTUREN NAAR UW 125 LANDVERRADERS

    MISSCHIEN ??

    KILL THE MESSENGER

    Geliked door 4 people

    • delamontagne zegt:

      Zeg heb jij dat duo-fotootje ontworpen bij een Frans artikel ? ?

      Frankrijk in vuur en vlam // of Rusland vredig/vreedzaam

      Maak je keus…. maar doe ’t vlug.

      Geliked door 2 people

    • LUCIA zegt:

      @Bob ;
      Ben het met je eens over Gietelink… als je je eigen mening dusdanig moet inkleden voor bestaansbehoud dan kun je nog beter jezelf opheffen dan een foute mening te verkondigen, want dan ben je net zo fout geworden als diegenen die je bekritiseerd. Er zijn vormen van aanpassing die verraad zijn….

      Like

      • bobzelf zegt:

        LUCIA zegt:
        2 juli 2023 om 07:56

        WAT GAAF. WAT EEN GEWELDIGE REACTIE …..

        TERUG KRUIPEN EN JE EXCUUS VAN TE VOREN AANBIEDEN

        WHAHHAHHAHAHAHHA

        MIJN GOD WAT BEN JE DAN VOOR EEN ZELDZAME LUL …

        DANK JE WEL ..

        MISSCHIEN HOUD IK DAN WEL EEN VRIEND OVER …

        WAT EEN KONTENLIKKER BEN JE DAN ..

        DIKKE HELE DIKKE KUS . GEWELDIGGGGGGGG

        VRIEND BOBOBOBO . . VLADY BOB

        Like

  4. droevige mof zegt:

    Ab Gietelink is een moedig man die ik bewonder om zijn journalistieke bekwaamheid en rechtlijnigheid. Als er een Udo Ulfkotte Award voor vrije journalistiek zou zijn, dan zou hij die krijgen.

    Geliked door 1 persoon

  5. Snappie zegt:

    Ja goed verwoord door Ab ,maar zoals ik het nu zie zal de EU nog lang in de oorlogmodus staan. Dus noodtoestand blijft.
    Het is natuurlijk beter om de Oekraïne op te delen op dat het doden stopt.
    Daarna komt de mega miljarden rekening om de puinzooi bbb

    Geliked door 1 persoon

  6. Peter Rissing zegt:

    Goed verwoord door Gietelink precies zoals ik er over denk. En laten we vooral de gestoorde schreeuwend idioten die met de meest stompzinnige kreten iets anders menen te verkondigen een rustige vakantie met veel pilletjes toewensen.

    Geliked door 1 persoon

  7. Blaffertje zegt:

    Oekraïene opgedeeld?
    Laat het om mijn part helemaal verdwijnen.
    Dat zooitje ongeregeld heeft geen bestaansrecht.

    Oekraïene heeft nooit bestaan als een geheel, het is een samengeraapt zooitje.

    Geliked door 1 persoon

  8. BosscheBol zegt:

    Lijkt mij een goed voorstel van Ab Gietelink.
    Ik denk alleen dat enerzijds Putin niet zou willen dat de rest van Oekraïne bij de NAVO komt en anderzijds denk ik niet dat Kiev blij zal zijn met het kwijtraken van Odessa en de hele ZWarte Zee kust.

    Geliked door 1 persoon

  9. bobzelf zegt:

    BosscheBol zegt:
    1 juli 2023 om 19:53

    BESTE VRIEND . KIEVVVVVVVVVVV….
    HEEFT NIETS MEER TE WILLEN ……

    CASE CLOSED . NA MINSK 1 EN 2 ..

    ODESSA IS AL RUSSISCH VOOR JAREN ALTIJD GEWEEST

    EN ALS JE NIET WILT LUISTEREN MAAR WEL WILT MOORDEN ..

    EN DAT DAT ONTKENT ..

    DAN BEN JE ALLES KWIJT. IN UKRAINE ..

    EN DAT KLINKT MIJ GOED N DE OREN ..

    UKRAINE NIEUWE RUSSISCHE PROVINCIE

    RUSSISCH DENKENDE PRESIDENT

    AZOV SS. AUSGERADIERT ..

    NIET BIJ DE EU EN NIET BIJ DE NAVO

    LIFE GOES ON . DANK OOM VLADIMIR

    Like

Plaats een reactie