Tweet van Geert

Alleen de grenzen sluiten voor nog meer gelukzoekers is niet genoeg. Ons land is overvol. Onze wijken zijn vaak onherkenbaar. Nederland is Nederland niet meer. We moeten remigratie intensiveren. Onze eigen cultuur weer laten domineren. Onze vrijheid en die van onze kinderen verdedigen. Onze eigen mensen weer op 1 zetten.

Het is immers hun land, het zijn hun huizen, het is hun geld, hun zorg, hun pensioenen en hun veiligheid. We moeten onze nationale soevereiniteit terugpakken. Weer trots worden op Nederland. Weer de baas worden over onze eigen grenzen, geld en wetten. We accepteren geen dictaten meer van ongekozen eurocommissarissen over klimaat of stikstof, over boerenhaat of gedwongen verdeling van asielzoekers of wat dan ook dat in strijd is met het Nederlands belang. Weg met het corrupte Brussel. En nul Nederlandse euro’s meer naar Italië of Afrika of welk herverdelingsfonds dan ook.

Ons geld moet naar onze eigen mensen. Naar lagere belastingen en broodnodige investeringen in de zorg. Onze ouderen verdienen de beste zorg en een goed pensioen.

En er is in Nederland geen plaats voor sympathisanten voor de gewelddadige jihad en sharia. De intolerantie van de islam hoort niet bij Nederland. Onze seculiere wetten hebben altijd voorrang en als je dat niet bevalt dan vertrek maar naar een islamitisch land. En ook het totalitarisme en anti-blank racisme van de verdwaalde woke adepten tolereren we niet.

We willen een veilig, sterk en soeverein land. Een zelfbewust Nederland waar we met opgeheven hoofd onze eigen bevolking altijd op de eerste plaats zetten. Eigen volk eerst.

Dát is mijn Nederland. Dáár gaan de verkiezingen over op 22 november. Doe met me mee en #StemPVV. #PVV #Wilders

Geplaatst door:
E.J. Bron (via Twitter; Geert Wilders)
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

7 reacties op Tweet van Geert

  1. Lee zegt:

    Dan word je weer 2e partij van nederland en vervolgens uitgesloten bij de formatie. En dan? nederland is door en door verrot. Als ik puur naar mijn eigen stemgedrag kijk had ik me beter de moeite kunnen besparen. Het heeft helemaal niets geholpen.

    Like

  2. bobzelf zegt:

    de grenzen sluiten ??? ben je niet goed bij je hoofd soms ???WILDERS

    overvol . lekker toch . al die lekkere luchies . al die lekkere wijven verkrachten heerlijk !!~!~

    onze vrijheid en die van onze kinderen verdedigen ..

    EN ONZE MENSEN WEER OP 1 ??

    WAT EEN LUL DIE WILDERS

    DAAR GA IK ZEKER NIET MEER O PSTEMMEN

    DAT WILLEN ONZE 125 LANDVERRADERS OOK AL 20 JAAR TOCH ?

    OOOH UUUUHH . ?????

    IS DIE WILDERS NIET GOED BIJ ZIJN HOOFD. ??

    NA ZIJN SPREEKSTOEL TEGEN RUTTE. WAT EEN EIKEL

    WIE WIL DIT NOU ?? WHAHAHAHA

    We willen een veilig, sterk en soeverein land. Een zelfbewust Nederland waar we met opgeheven hoofd onze eigen bevolking altijd op de eerste plaats zetten. Eigen volk eerst.

    Dát is mijn Nederland. Dáár gaan de verkiezingen over op 22 november. Doe met me mee en #StemPVV. #PVV #Wilders

    WHAHAHA WAT EEN LUL DIE WILDERS. DIE NEPT DE BOEL NOU AL 20 JAAR. .LEKKER IEDERE DAG LOGEREN MET JE EIGEN MEISSIE
    WAT KERELS MET EEN STENGUN EN WAT KALSHNIKOVS VOOR DE DEUR.

    EINDELIJK SLAPEN , EN RUST VOOR DE DEUR . WAT EEN AANSTELLER

    DAT GELOOFT TOCH GEEN MENS TOCH ??

    HALLO BESTE HERSENDODEN . EN LOBOTOMY PATIENTEN

    U STERFT LIEVER . IN ARMOEDE / EN LEVE DE EU

    EN HOUDT. DE GRENZEN MAAR OPEN , HEERLIJK HEERLIJK

    WILLEN WAT VAN DIE GEERT HATERS VRIENDELIJK VERZOEK HIER GEWOON OP DONDER STRALEN

    DAN WEL OPTIEFEN .

    DANK U WEL . DAN PROBEREN WIJ NOG 1 KEER HET LEVEN VAN UW KINDEREN EN KLEINKINDEREN TE REDDEN

    ZOOITJE BERGEN DUNNE STRONT FIGUREN

    GEGROET EEN VROLIJKE OME BOB

    Geliked door 3 people

    • stradivotsi zegt:

      je kunt niemand meer vertrouwen, als best je eigen! Dus neem heft
      in eigen handen. nogmaals .. aan mijn voordeur stopt de nonsens
      egaal wat.. mijn leven mijn wil.. Ome Bob u begrijpt wel.

      Geliked door 2 people

  3. Bob Fleumer zegt:

    Geert ik ben vanaf het beging op je gaan stemmen en dat doe ik de volgende stemming weer, ik hoop dat je de energie krijg toebedeelt die je nodig hebt ons land te redden van de islam en de linkse kliek!

    Geliked door 3 people

  4. BigLJohn zegt:

    Holle vaten klinken het hardst. En dat gaat op voor Geert Wilders. De hypocriet wil de grenzen sluiten maar een tijd geleden stemde hij samen met links om de grenzen OPEN te houden. En bij het afscheid van Rutte stond hij Rutte de hemel in te prijzen. En, zo zei hij ook; Rutte en ik zijn oude vrienden en ik was zijn mentor bij de VVD….Gecontroleerde oppositie die Geert Wilders !

    Geliked door 1 persoon

    • bobzelf zegt:

      BigLJohn zegt:
      19 juli 2023 om 18:42

      MISSHIEN EEN GEKKE VRAAG ??

      MAAR SCHRIJF JE “”LUL MET VINGERS “”

      ALTIJD MET HOOFDLETTERS ??

      OOM ALS JE ZELF GEEN NIVEAU HEBT DAN BEGRIJP JE DAT OOK NIET. ALS JE GLAZENWASSER GEWEEST BENT OP HOOG NIVEAU

      DUS GA EENS BIJ DE DDS KIJKEN . OF BIJ DE JOOP MAKKER

      WIJ ZIJN EEN BEETJE SCHIJTZIEK HIER VAN JE GENIALE DOMME OPMERKINGEN

      STEEK EENS OVER. DENK IK DAN .

      HUGGIE .. IK DENK IK ROEP OOK EFFE WAT

      BOBOBOBOBOBOB

      Like

Plaats een reactie