Victoria Nuland . . .

Als je deze vrouw in je land ziet, zit er een burgeroorlog aan te komen.

(Victoria Nuland)

Geplaatst/vertaald door:
E.J. Bron (via Twitter; Juan)
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

9 reacties op Victoria Nuland . . .

  1. boorzalf zegt:

    Wat een enge tang.😝😝

    Geliked door 4 people

  2. koddebeier zegt:

    Onder welke steen is dat vandaan gekropen ???

    Geliked door 2 people

  3. AllesOpZijnTijd zegt:

    Wat een gemene tronie heeft dat wijf.

    Geliked door 1 persoon

  4. ronjaspers zegt:

    Waar is haar bezemsteel ?

    Geliked door 1 persoon

  5. Yvonne zegt:

    Als alle vrouwen op de wereld zo lelijk waren worden er hopelijk eens minder kinderen geboren, probleem overbevolking opgelost, al
    Zullen toch mannen overblijven die uit wanhoop ze toch zullen bevruchten

    Geliked door 1 persoon

  6. bobzelf zegt:

    HEE. DIE EUQALYPTA HEB IK OME BOB OP DE MAIDAN GEZIEN

    NIET KLITSKO..DE BOKSER ….. ALS PRESIDENT RIEP ZIJ

    DIE ZIJN HERSENS ZIJN KAPOT GESLAGEN

    IK WIL ”’JATS ”

    DAT WAS JATSENJOEK DIE INMIDDELS BIJ ??????

    GOLDMAN SACHS WERKT IN DE USA .

    DE SLIMME BANDIET . .

    MIJN GOD. IK LIJKT GBJ HILTERMAN WEL ..

    SINDS DIE TIJD ERGENS KEN IK BERT EN HENK UIT BULGARIJE DENK
    IK

    WHAHAHAHAHA

    BERT VROEG SCHIETEN ZE NOG. ??

    IK ZEI JA ONDER MIJN BALCON WHAHAHAHAHAHA

    MIJN GOD WAT ENG ALLEMAAL

    OOM BOBZELLUF

    Like

  7. Ravian zegt:

    Yeah, deze massamoordenaar kan zo achter Stalin, Hitler, Mao, en Pol Pot, aansluiten.

    Like

  8. Snappie zegt:

    De reïncarnatie van madeleine allbright ,lets make things worse.

    Like

Plaats een reactie