Dit was de bedoeling vanaf het begin!

Geplaatst door:
E.J. Bron (via Twitter; Tony Hellings)
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

18 reacties op Dit was de bedoeling vanaf het begin!

  1. karton zegt:

    Ina Brouwer, 73 jaar (!!!!), gaat natúúrlijk voor “nieuwe politiek en nieuw leiderschap”.
    Worden we wéér opgescheept met een nog nét levend fossiel.
    (ik dacht inderdaad dat dit vrouwmens al lang geleden was overleden aan een sterfgeval, maar hèt leeft kennelijk nog)

    Geliked door 5 people

  2. LUCIA zegt:

    Politiek z.a. we het kennen….
    en de laatste tijd steeds meer niet kennen,
    gaat verdwijnen, 2030 wordt als ultieme datum genoemd
    dus vandaar dat allerlei oud gruis ,
    net als in een pakje shag… op het eind,
    consumeerbaar wordt geacht,
    de dinosaurussen worden uit de speelkist gehaald en
    worden zo goed en zo kwaad als het gaat, afgestoft..
    Een passend eind…
    dat de bijna doden,
    de dood van de politiek
    mogen inleiden…….

    Geliked door 2 people

    • hannah zegt:

      De gemeente Eindhoven heeft aan alle 80+-ers een brief gestuurd dat ze voorrang kunnen krijgen op een woonruimte ? En toen …. appartement buiten de bewoonde wereld, met de nodige voorzieningen op afstand en ver van alles wat belangrijk is… dan kan er weer een stelletje asylanten in … Het voorstel lijkt niet te lukken, al 3 keer het verzoek gekregen te antwoorden … De huur wordt veel hoger en dat van een stelletje ouderen die nauwelijks rond kunnen komen en wie betaalt de aanschaf van allerlei kosten die een verhuizing meebrengt ….. zum kotzen

      Geliked door 5 people

  3. Republikein zegt:

    Even een blik debielen opentrekken, fluitje van een .
    Uit voorraad leverbaar!

    Geliked door 5 people

  4. pcverhoeven479175 zegt:

    Oprotten met dat mens! We hebben al genoeg gestoorde linkse rakkers in de 2e Kamer.

    Geliked door 3 people

  5. LUCIA zegt:

    Hommage aan Robbie Robertson;

    Even off=topic, een grote uit de muziekwereld
    Robbie Robertson is overleden…Hij had Indiaanse roots
    ik heb zijn CD; From the underworld of Redboy
    Ik ben een groot bewonderaar van de Indianen
    Ik ben ze gaan bestuderen toen ik er achter kwam
    dat van mijn moeders familie’s kant
    sommigen beschermd worden door een indiaanse vrouw/gids
    die ook mij in een hele moeilijke tijd zwaar beschermd heeft
    voor een val in de afgrond van verdriet
    die voor mij lag
    Het was een behoorlijke klus
    die ook een poosje duurde
    maar deze dame hield vol
    en dankzij haar, schrijf ik deze woorden
    en ben ik de Indianen, deze magnifieke mensen
    gaan bestuderen, ze waren wijs en dapper…
    Ik zal nooit vergeten, ik die emoties vroeger
    nooit zou tonen in het openbaar,
    dat ik in de american bookshop
    (toen nog in de kalverstraat)
    een boek op mijn weg naar buiten vond
    (had net boeken gekocht met mijn laatste cheque)
    Het had een ongewoon formaat en
    was als een magneet in mijn handen.
    Het was het mooiste
    en het meest ontroerende
    wat ik ooit gelezen had ..
    en geloof me ik ben verwend wat dat betreft
    Ik stond al lezend mesmerized
    pal in het midden van de winkel
    de tranen stroomden over mijn wangen
    de persoon die dit geschreven had
    had dat regelrecht vanuit zijn ziel gedaan
    en de mijne geraakt..zal dat moment nooit vergeten..
    Enfin Robbie Robertson mooie muziek gemaakt over de indianen;
    The vanishing breed..It is a good day to die.
    Ik moest ooit eens van iemand
    3 liedjes verzinnen voor als ik uit de tijd
    gevallen ben..en daar zat één bij van Robbie R;
    ik vind de tekst en het instrumentale gedeelte
    geweldig en 2 keer in mijn leven
    vroeg iemand mij als ik daar boven kom
    hoe vind ik je en de 1e keer citeerde ik Robby
    Ik zei;
    “Catch a blue train
    Places never been before
    Look for me
    Somewhere down the crazy river”
    en degene zei;
    but if it’s a very long river
    en ik zei in welk huis
    hij mij kon vinden.

    Wat ik echter nooit begrepen heb
    de indiaanse vrouw, beschouwde
    mijn moeder als haar dochter
    en ik zou dus haar kleindochter zijn
    maar hoe dat verdwaald is in een
    van moeders zijde…..
    Spaans. Portugees , italiaanse, sefardisch Joodse afkomst
    waarbij de 1e twee volkeren…
    uit naam van de Graaiende Immorele Kroon
    en de Hebzuchtige Immorele Paus
    in Zuid-Amerika… de indianen gedecimeerd hebben..
    is voor mij een karmisch raadsel

    Eens zal mijn hart stoppen met kloppen
    en ik hoop dat het precies op het moment gebeurt
    dat het licht van wijsheid
    ons verlicht en deze wanhopige ronde of platte bol
    transformeert in een plaats van wijsheid en liefde
    zodat als ik in mijn huisje aan de rivier
    af en toe naar beneden kijken kan
    ik een achtergebleven aarde zie
    waar de haat vertrokken is
    vol mensen en dieren
    (in alle vormen en kleuren)
    en waar eindelijk liefde heerst….

    Robbie where ever you are
    i hope you are in peace
    and in a better place
    thank you for your inspired and
    beautifull music;

    Geliked door 4 people

  6. Hovawart zegt:

    De kerkhofblonde mastodonten van de Linksche Looney Brigade verzamelen zich en lopen zich al warm voor een nieuwe wachtgeldregeling, zeg maar een goed pensioen…..een klein appeltje van oranje om de dorst te lessen,….
    Rest enkel de vraag; waar heeft men een pensioenleeftijd voor bedacht ?
    (om tijdens de vooruitgang van die chagrijnige zeurende oude mannetjes en vrouwtjes af te geraken)

    Like

  7. Hovawart zegt:

    Ik zie toch liever een jong groen Klavertje (Jesse Feras Klaver) als het nieuwe logo van de oude Sociaal-Democratische Arbeiderspartij (SDAP),(lees; de Linksche Looney Brigade,) die heeft namelijk zoveel overeenkomsten met z’n politieke achterban dat hij niet eens uit de kast hoeft te komen om auditie te doen voor orthodox-marxist, een rol op z’n lijfje geschreven als de nieuwe Pol Pot van de Pays-Bah.

    Geliked door 2 people

  8. Hovawart zegt:

    Ook in de Pays-Bah nog meer incontinente en brabbelende bejaarden binnen het politieke bestel……zuster, ZUSTER!!!…ja mevrouw Brouwer de geriater komt zo bij u.

    Geliked door 2 people

  9. oliedom zegt:

    Dat “onkruid” wil maar niet kapot.😤😤😤

    Geliked door 3 people

  10. Beschimmeld Kaasje zegt:

    Ze graven alle oude lijken op.
    De tyfuszooi die Zij er van gemaakt hebben, gaan Ze nu zekers oplossen.
    Ja hoor, nog meer Arabieren en Murken en omvolking voor dit Land.

    Like

  11. ronjaspers zegt:

    De NWO agenda is gebaseerd op het communisme.

    Geliked door 2 people

  12. BigLJohn zegt:

    Al het linkse gespuis is vertrokken (om geen rekenschap meer te hoeven afleggen) en maakt plaats voor nog veel groter gespuis. Na de (frauduleuze) verkiezingen in November krijgen we (na een lange formatieperiode) een Marxistisch kabinet met Frans Timmermans als MP. Let wel; ze zullen ons nog harder gaan naaien, de Marxistische 2030 doelstellingen zullen en moeten gehaald worden. Klimaat, boeren, vissers en de middenstanders weg, koophuizen in Box 3 van de belastingen, steeds meer immigratie, enz. enz.

    Geliked door 1 persoon

  13. Ravian zegt:

    Jaja, “groen” is gewoon “rood”.
    GL is een eng ondemocratisch clubje van massamoordenaar verheerlijkers…

    Like

Plaats een reactie