Prikcampagne corona op 2 oktober van start: 70-plussers krijgen uitnodiging met afspraak

(Door: Eric Reijnen Rutten)

De nieuwe vaccinatieronde tegen corona start zeer waarschijnlijk op maandag 2 oktober. Zo’n 4,8 miljoen mensen zullen volgens gezondheidsinstituut RIVM vermoedelijk in de derde week van september een uitnodiging krijgen om een prik te halen. De GGD’s zijn momenteel druk doende personeel te werven om weer de sporthallen en andere priklocaties te bemensen.

,,Naast prikkers, artsen en verpleegkundigen zijn er ook veel extra mensen nodig voor de administratie en coördinatie”, zegt een woordvoerder van GGD Gelderland-Zuid. Maar dat is waarschijnlijk geen probleem. ,,Met alle op- en afschalingen de afgelopen jaren zijn we voorbereid.”

Lees verder>>>

    Over E.J. Bron

    www.ejbron.wordpress.com
    Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

    19 reacties op Prikcampagne corona op 2 oktober van start: 70-plussers krijgen uitnodiging met afspraak

    1. “Door apothekers laten zetten”, tja, daar hebben ze in de USA niet zo’n beste ervaring mee gehad. Veel mensen hebben dit niet overleeft.

      Geliked door 1 persoon

      • karton zegt:

        @ linda enz. op 25-8-2023 om 10.59 u.
        Foei, Linda enz. toch, niet zo eenkennig zijn hoor.
        U laat uw haar toch zeker ook fatsoeneren door een broodbakker en met een kapotte auto gaat u toch zeker naar een fruitkweker ?
        (Ik wens géén apotheker aan m’n lijf, over een apothekeres wil ik ff nadenken !)

        Like

      • LUCIA zegt:

        Ze kunnen van mij gratis de tyfus krijgen!!!

        Geliked door 2 people

    2. Cathja zegt:

      Ik ben inmiddels ook 70-plusser, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt me te laten prikken! Als ik mijn laatste levensjaren in het gunstigste geval met hele vervelende bijwerkingen door zou moeten brengen, dan heb ik dus de verkeerde beslissing genomen.

      Daarom: voor mij en mijn echtgenoot GEEN PRIKKEN!!

      Geliked door 5 people

    3. karton zegt:

      Zijn ze nou gvd totaal van de pot gerukt ? Wéér een prik ? Geef die rotzooi maar aan Rutte, Qut Quag, Jetje, Yasser Feras, Maxinaatje en Willem A. !!

      Geliked door 3 people

    4. Olie bol zegt:

      Laat Kuiper deze maar in zijn eigen kont steken bij ons komt er geen prik meer in ook niet waar wij wonen

      Geliked door 1 persoon

    5. Alphons Mantel zegt:

      Europees Bureau Bijwerkingen meldt 45.000. doden door extreem veilig corona-vaccin

      Geliked door 1 persoon

    6. droevige mof zegt:

      In het moederland van de anticiperende gehoorzaamheid, dat alleen Duitsland kan zijn, kon ik vanmorgen een van de medische behandelcentra in Keulen niet in zonder een FFP2-masker, dat ik voor 50 cent kon/moest kopen. Ik vroeg de dame bij de receptie wat er aan de hand is. Het verontwaardigde antwoord: ” Hoezo weet u dat niet? Kijkt u geen televisie? Dat is de Omikron variant. Ik geef u meteen een vaccinatieafspraak, laat me uw vaccinatiekaart zien.” Ik heb haar gewoon voor gek uitgemaakt en ben zonder iets te zeggen weggegaan. Het is zinloos hier in mofrika.

      Geliked door 5 people

    7. Ravian zegt:

      Mensen die zo dom zijn dat ze nu nog steeds niet in de gaten hebben hoe ze bezeikt worden zijn een gevaar voor de democratie, en de tijd dat we hier nog humaan mee om konden gaan is inmiddels al lang voorbij.
      Deze mensen vormen een bedreiging voor het voortbestaan van zowel mijzelf als van mijn nageslacht.
      Naar de hel dus met ze.
      Ik ben er klaar mee…

      Geliked door 4 people

    8. ronjaspers zegt:

      Ik zie het als mijn plicht,ik heb graag een zuiver geweten om mensen te waarschuwen voor die corona vaccinazi,s.Neem ze niet,ze zijn dodelijk wereldwijd zijn er al miljoenen mensen vermoord.En er zullen nog vele miljoenen mensen meer sterven,het is een slowmotion killshot.Mensen die 2 of meer vaccinazi,s hebben gehad,zullen binnen 5 jaar sterven.Door een hartinfarct,herseninfarct,turbokanker,etc.

      Geliked door 3 people

    9. memaxq zegt:

      Die uitnodiging verdwijnt gelijk in de recycle binair zonder restore optie !!

      Like

    10. de barbaar zegt:

      Moment…… Is diegene…die nu nog willens en wetens een gifprik zet bij een mens ….niet een moordenaar?

      Geliked door 3 people

    11. rokkiringo zegt:

      Als 71’r zeg ik weer, Ophoeren met die prik, toen niet nu niet🖕🏻

      Geliked door 2 people

    Plaats een reactie