Hoe zou het met Bram zijn?

Geplaatst door:
E.J. Bron (via X/Twitter; Koos Swaab)
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

10 reacties op Hoe zou het met Bram zijn?

  1. karton zegt:

    Ach ja, die Bram bestaat/bestond ook nog.
    Zonde van de aan deze figuur bestede tijd.
    Flinke schop onder z’n reet. klap voor z’n kop en héél hard laten werken !

    Like

  2. Lee zegt:

    Ik hoop dat hij snel een tuintje op zijn buik heeft. Dit soort mensen kan de wereld missen als kiespijn.

    Like

  3. Polla zegt:

    vroeger was er een liedje DE NOZEM EN DEN NON
    Nu vroeg ik me vannacht af zou zijn vader de NOZEM geweest zijn en zijn MOEDER een NON ??? iS misschien daar een kind van Tja dan kan ik begrijpen dat hij non _modinair is Anders weet ik niet wat het is .In mijn tijd hoorden je die dingen niet van maar als je in de 84 ben snap je wel meer dingen niet HE

    Geliked door 2 people

  4. Harry zegt:

    WAT EEN WATJE !

    Als zo’n doedel bij je komt solliciteren , dan trap je hem toch meteen de straat weer op !
    Dat wordt er een voor de beschutte werkplaats of levenslang een uitkering !
    Zacht gekookt ei !

    Geliked door 1 persoon

  5. bobzelf zegt:

    BRAM ??? NOU BRAM LADAGE IS DIK MILJONAIR VAN HET
    MAKEN EN VERKOPEN VAN DE
    ”LEKKERSTE PETATTTT VAN HEEL DE STAD ”’

    OOOH DEZE BRAM ?? DIE HEEFT ZIJN ANUS LATEN BLEKEN
    EN IS EEN WEEKIE OP VAKANTIE MET DIE KEUTELSTOTER JETTE

    HOORDE IK …..

    OOK DEZE TRUC GING NIET DOOR. THEIRRY HEEFT TEVEEL ECHTE ZELF WERKENDE HERSENEN ….

    ONGELOFELIJK DAT DIE ALI BABA BENDE DAT FENOMENALE GEINIGE ZOOITJE

    MAAR 3 ZETELS KREEG ???

    DAAR SNAP IK TOT DE DAG VAN VANDAAG GEEN FLIKKER VAN

    HUGGIE BOBZELLUF

    Geliked door 1 persoon

  6. Rick Keijzer zegt:

    De acteur die `Bram` speelt in deze speciale NPO-aflevering, heeft de Weird Al Yankovic & Mario Bros cross-over outfit allang weer teruggehangen achter de coulissen en heeft binnenkort een gastrolletje in GTST.
    Business as usual…

    Geliked door 1 persoon

  7. johannes zegt:

    ach die zit gewoon nagels te lakken joh

    Like

  8. BosscheBol zegt:

    Bram is in therapie gegaan. Neeneeneenee! Niet om zijn geaardheid! Die is immers heel mooi, veel mooier dan al die platte en domme hetero’s.
    Bram is in therapie gegaan om de vreselijke woorden van Baudet te kunnen verwerken.

    Like

  9. Harry zegt:

    Is het een optie om dat soort slampampers gewoon te euthanaseren vóórdat ze heel veel schade aanrichten ?
    Ze hebben toch geen leven , dat soort mensen ?
    En om ze te behoeden voor héél veel onheil , waar ze later ontzettend veel spijt hebben , een spuitje dan maar ?
    Kwaad in de kiem smoren , zeg maar ?

    Like

  10. Ravian zegt:

    Heeft net een schone luier gehad denk ik, en het flesje komt er aan…

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie