De maakbare samenleving: vrouwen en kinderen betalen de prijs

(Door: Alma van Hees)

Bittere kant van het draagmoederschap

Mannen kunnen ‘vrouwen’ worden en vrouwenrechten opeisen, zoals meedoen aan vrouwensport en schoonheidswedstrijden voor vrouwen. En ze kunnen gebruik maken van voor vrouwen bestemde ruimtes, waaronder zelfs een vrouwengevangenis. Een mannenpaar kan ook het recht opeisen op een eigen kind, dat zijn of haar moeder nooit zal kennen. Hoe lang nog accepteert onze samenleving deze schendingen van kinder- en vrouwenrechten ten behoeve van een hele kleine groep?

Lees verder>>>

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

5 reacties op De maakbare samenleving: vrouwen en kinderen betalen de prijs

  1. bobzelf zegt:

    NOU IK KOM NOG STEEDS NIET VERDER

    DAN EEN MAN HEEFT EEN PIEMEL

    IK ZAG NOOIT IETS ANDERS IN EEN VOETBAL KLEEDLOKAAL
    EN

    EEN MEISSIE EEN VAGINA
    EN DAAR HEB IK ER OOK VELEN VOORBIJ ZIEN KOMEN WHAHAHA

    DUS GA MIJ NIET VERTELLEN DAT IK IETS GEMIST HEB ?? WHAHAHAHA

    EN DE REST MAG JE VAN MIJ COMPLEET DOODSCHOPPEN

    MET HUN HERSENKRONKELS . EN DE LOBOTOMY PATIENT UITHANGEN

    WAAROM HEBBEN ZE DIE PIL VAN DRION UITGEVONDEN ??

    VOOR DIT TOCH ??

    OPZOUTEN MET DAT GELUL ..

    1 JETTEN IS AL TEVEEL EIGENLIJK

    HIER ZIET U BOB RENNEN VOOR ZIJN LEVEN , WHAHAHAHAHA

    TOEN HIJ DAT DOORGAF

    Geliked door 3 people

  2. BigLJohn zegt:

    Zolang de maatschappij blijft accepteren dat er krankzinnigen rondlopen die niet opgepakt worden, moeten wij toezien dat de wereld steeds gekker gaat worden.
    En we zijn er nog niet; bijvoorbeeld mannen die denken een kikvors te zijn en vrouwen die denken een koe te zijn. De overheid zal welwillend zijn dit te registreren op hun ID kaart of paspoort. En dan heb ik het nog niet over die verklede en gesminkte mannen (drag-queens) drek kwiebussen die de scholen opzoeken om te proberen de jeugd te verpesten.

    Like

  3. loekie zegt:

    als het volk de overheid niet vernietigt, vernietigt de overheid het volk.

    Like

  4. karton zegt:

    Ik wil helemaal geen mevrouw worden, lijkt me erg lastig.
    Moet ik bijv. áltijd zittend plassen terwijl ik nu, staande kan plassen waar ik maar wil, als de pliesie het maar niet ziet. Verder kan ik als man de straal besturen en dat lijkt me bij een mevrouw erg lastig, zij kan hooguit haar straal iets naar voren of achteren bewegen, niet naar links of rechts want dan plast ze in haar schoenen.
    Ik ben én blijf liever een vent.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie