VIDEO: Aardgasvrij gaat helemaal mis in Nijmegen

Bron:
“Cultuur onder Vuur”

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t A. de W.

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

9 reacties op VIDEO: Aardgasvrij gaat helemaal mis in Nijmegen

  1. J.v.d.Heijden zegt:

    Nederland functioneert niet zonder gas.
    Alles electrisch is een absoluut onhaalbare situatie, want
    waar moet de energie vandaan komen?
    Maar dat kan onze Prof.dr.ir.G.Berkhout beter uitleggen.
    https://www.vvdbest.nl/vvvd045.html

    Geliked door 1 persoon

  2. bobzelf zegt:

    bel oom vladimir bel oom vladimie

    SCHIET RUTTE VAN ZIJN FIETS .

    IK HEB NOG VEEL MEER OPKOSSINGEN .

    DUS BLIJF ZITTEN WAAR JE ZIT. EN VERROER JE NIET .

    SUGGESTIE.. LOOP NOU DAT KANTOOR EENS BINNEN

    MET ALLEMAAL EEN HONKBALSLAGHOUT DAN WEL EEN CRIKETTBAT

    ALS U AAN DE BEURT BENT .SLAAT U EERST HARD OP DE BLIE

    EN VRAAG DAN OF ZE EVEN AANDACHT HEBBEN

    VRAAG GELIJK NAAR DE BAAS VAN DAT ZOOITJE

    EN ROEP HEEL HARD. DAT JE BLIJFT STAAN TOTDAT HIJ LATER IN DE MIDDAG NAAR HUIS GAAT

    EN ALS ZE JE WEG WILLEN HEBBEN .DAT ZE GEWOON DE POLITIE BE;LLEN

    U WORDT NA NA EEN KORT OVERLEG BINNEN 2 DAGEN GEHOLPEN

    HET IS NIET ZO MOEILIJK ..

    MAAR U BEN T ZO’N PLEURIS WATJE GEWORDEN .

    EN DAT WETEN ZE. DUS . DUS DOE IETS ZINNIGS

    OOM BOB .. “S SLAGHOUT DEED WONDEREN . IK HAD 3 DAGEN LATER EEN HUIS

    Geliked door 4 people

  3. Blaffertje zegt:

    ” SLAGHOUT DEED WONDEREN . IK HAD 3 DAGEN LATER EEN HUIS”
    Ik heb nu sneller en huis als ik dat doe.
    Een van 9m³ met beveiliging en een stalen deur🤣
    Voor echt tuig is er geen cell beschikbaar maar voor mij als simpel burgertje wel.

    Geliked door 2 people

    • bobzelf zegt:

      NOU DAN MAG JE 6 UUR LATER WEER NAAR HUIS

      DE AMBTENAREN MET EEN BROEK VOL STRONT ..

      EN HET WERKT ECHT JARENNNNNNNNNNNN

      WANT ALS IK HET GEMEENTE HUIS BETREET DOOR DE

      DRAAIDEUR . ZIE IK ALTIJD ENKELE VAN DIE LOSERS IN EENS VERDWIJNEN

      NEE. NIET… PROBEREN MAAR TOT JE 40e met die p[okkenjong

      op je lip blijven zitten . whahahahahahha

      KOM OP NOU .JE DOET TOCH NIKS .

      JE BEDREIGT OOK NIEMAND .. JE BELOOFT ALLEEN MAAR WAT ..

      HUGGIE IK NAM EN NEEM DE GOK .

      JE VRIENDJE BOB

      Like

  4. Ravian zegt:

    Aardgasvrij gaat NU al helemaal mis in Nijmegen…
    Als er eerstdaags eens een echte winter langs komt dan gaan er dus gewoon dooien vallen in Nijmegen.
    Maar ja, Nijmegen is al een radicaal linkse mesthoop voor zolang als ik mij kan herinneren, dus ze krijgen daar niets waar ze niet zelf al een halve eeuw lang voor gestemd hebben.

    Geliked door 2 people

  5. BigLJohn zegt:

    Nederland als proefland voor de WEF, ook al met dat gas. De overheid gaat daardoor over lijken, letterlijk. Het interesseert de overheid geen ene moer dat haar inwoners lijden of zelfs sterven aan wantoestanden veroorzaakt door diezelfde overheid. Als die zogenaamde asielzoekers maar vertroeteld worden, ja dan mogen van die overheid desnoods alle Nederlanders hun huizen uitgezet worden ten gunste van die – asielzoekers – en verder gaan als clochards. Stemmen en protesteren helpen niet meer. Het enige wat effect sorteert is dat dat tuig van de richel in den Haag snel opgeruimd dient te worden.

    Geliked door 1 persoon

  6. Blaffertje zegt:

    Ze moeten ophouden met hun groene waanzin, het is onbetrouwbaar.
    Hoe vaak lees je niet dat, vanwege de overbelasting van het stroomnet, hele wijken uitbannen.
    Een kennis van mij appte gisteren dat zij al 24uur in de kou hadden zitten omdat het stroom is uitgevallen.
    Allerlei apparaten kapot waaronder de cv.
    Maar ook aansluitingen op het net zijn niet meer mogelijk in veel provincies en dat telt niet alleen voor bedrijven, maar inmiddels ook voor nieuwbouwwijken.

    Like

  7. Blaffertje zegt:

    Even off topic.
    Ik word zo langzaam aan kregel van WordPress.
    Om de haverklap schijnen zij het nodig te vinden om weer iets te veranderen.
    Al geruime tijd krijg ik geen meldingen meer van reacties, ik krijg alleen nog maar likes, nu ineens zie je je net geposte bericht niet meer terug, dus is het de vraag of het wel verzonden is en de teksten op een smartphone zijn veel kleiner geworden.
    Ik heb al eens gekeken of ik een klacht bij ze kan deponeren, maar dat kan niet als je een gast bent.

    Zou jij dit bij hen kunnen deponeren Bert?

    Like

  8. Peter zegt:

    Beter Brulvrij,wat moet die dikke brulaap daar

    Like

Plaats een reactie