De wereld wordt steeds gekker; alles staat op z´n kop en we bevinden ons in de laatste fase van de duistere agenda

(Door: “Balkanske priče”)

“De wereld wordt door heel andere personen bestuurd dan gedacht door hen die niet achter de schermen verkeren”, zei ooit Benjamin Disraeli, Britse minister-president (1804-1881).De Professor Carroll Quigley deed zijn leven lang onderzoek naar de elite van deze wereld. In Quigley’s 1.300 pagina’s tellende levenswerk ‘Tragedy and Hope: A History of the World in Our Time’ beschrijft hij openlijk dat er sprake is van een verborgen machtssysteem van de superelite. De aristocraten uit het oude Britse Rijk hadden decennia lang hun geheime ‘Round Table Groups’. Quigley kreeg deze insiderinformatie, omdat hij als historicus twee jaar de geheime archieven van de ‘Round Table Groups’ mocht bestuderen. Over die plannen schrijft Quigley: ‘Dat de kapitalistische machten de wereldwijde controle over het financiële systeem in eigen hand willen houden om zodoende het politieke systeem in de afzonderlijke landen en de wereld in haar geheel te kunnen domineren. Dit systeem zou op een feodale manier moeten worden beheerd, door middel van geheime afspraken, tijdens regelmatige geheime ontmoetingen en conferenties’. Het World Economic Forum (WEF), de Bilderberg groep (schaduwregering in Europa) en de Deep State (schaduwregering in de VS) willen een duistere wereldregering creëren en de bevolking tot slaven maken. Ze dromen van een wereld zoals die was tijdens het nazisme…

Lees verder>>>

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

10 reacties op De wereld wordt steeds gekker; alles staat op z´n kop en we bevinden ons in de laatste fase van de duistere agenda

  1. bobzelf zegt:

    WEER TROTS OP JE VRIEND

    ALS IK JOUW STUKJES LEES . BLIJF IK MAAR EFFE DOODSTIL ZITTEN

    DANK JE WEL . GEWELDIGE UITLEG

    BOU HEB IK OOK LANG EEN RONDE TAFEL GEHAD . HUGGIE BOBZELF

    Geliked door 3 people

  2. Josien zegt:

    Ja, Jezus komt spoedig!

    Like

    • Harry zegt:

      Dat stomme gezeik hoor ik al zo’n 75 jaar !
      Hij komt , hij komt , hij komt echt !
      Bij sommigen is ie al onderweg !
      Weet je ook hoe laat hij komt ?
      Dan zorg ik voor de koffie !
      Of komt ie die Judas Omtzigt persoonlijk ophalen ?
      Koffie , Jezus ?
      Nee , geen tijd ik moet vóór donker thuis zijn van m’n vader , ik kom wel eens beter !

      Geliked door 1 persoon

      • Josien zegt:

        Ja en eens zal het toch zover zijn, of je het nu geloofd of niet!
        In het boek Openbaring, laatste boek v d Bijbel, wordt dit uitgelegd, beschreven.
        Aanrader; Wim Grandia, 40 delige serie over Openbaring.
        Zie Ik kom spoedig. nl

        Like

  3. karton zegt:

    Kijkend naar “leiders” als Rutte, Quag, Jetje, v.d.Leyen enz. enz. lijkt het er idd op dat de wereld steeds gekker is geworden.
    Maar kijk je dan naar de uitslag van de laatste verkiezingen in NL, dan denk ik : “Er bestaan toch ook nog best veel mensen die NIET gek zijn geworden.”
    Over enige tijd, bij de zg. verkiezingen voor de EUSSR, zal v.d. Leyen, niet weten wat haar overkomt. (dat hoop ik althans !)

    Geliked door 2 people

  4. droevige mof zegt:

    Uitstekend artikel, in lijn met de ontwikkelingen die we nu meemaken, waarbij ik de gebeurtenissen in Nederland zie als een testcase voor hoeveel macht de heersende kringen nog hebben. De coup van Omtzigt was voor hun een etappeoverwinning. Laten we eens kijken of ze erin slagen de boerenopstanden neer te slaan. Ik denk dat het daarvoor te laat is.
    De auteur spreekt van een “duivelse elite”. Zijn er namen? Of is het beter om er geen te noemen? Ik kan dat begrijpen.

    Geliked door 1 persoon

  5. ronjaspers zegt:

    The Balkans Chronicles.Goed artikel,hopen dat de mensen wakker worden.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie