100%!!

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

9 reacties op 100%!!

  1. bobzelf zegt:

    IK KWAM NET EEN STUKKIE TEGEN

    ””” UIT HET HART VAN EEN ECHTE ROTTERDAMSE CROOSWIJKER ”

    HET GING OVER DE RAMMENDAN !! MARKT OP HET NOORDPLEIN

    Lol toch bizar, onbeschoft en empathieloos hoe Nederlanders nog steeds worden afgebekt en aangepakt wanneer zij hier iets van vinden.
    Plat vertaald wordt er gezegd ‘bek houden’ !
    Paar jaar geleden werden zij nog weggezet als ‘racisten’.
    Intussen hebben deze Nederlanders nog meegemaakt en van familie verhalen gehoord hoe het Oude Noorden een compleet Nederlandse bevolkingssamenstelling en Nederlandse middenstand had met een paar uitzonderingen daargelaten.
    In geen enkel Niet Westers land krijgen migranten gelijke rechten. Zeker niet in de Arabische/ Islamitische landen.
    Daar leven bevolkingsgroepen als 3de rangs burgers.
    Nederlanders die hun portiek, straat, wijk, stad en land hebben zien veranderen in een internationale Globalistisch samengestelde samenleving moeten hun ‘bek houden”, slikken en zich aanpassen ! Omgekeerde wereld natuurlijk.
    Stel je voor we zeggen tegen een Turkse plattenlands oma of Marokkaanse Riffie oma die zou klagen over een nieuwe bevolkingsgroep in haar geboortedorp dat zij ‘haar bek moet houden’ !
    Het is tijd dat de achtergebleven Nederlanders respect krijgen voor hun herinneringen en geprezen worden voor hun flexibiliteit
    Zij lopen nu als een minderheid in hun eigen wijk en moeten brood halen bij de Marokkaanse/ Turkse bakker omdat de Nederlandse bakker een paar wijken verderop zit.
    De Nederlandse traditie (kerst/ SK) wordt door de politiek onzichtbaar gemaakt en de nieuwe tradite van de nieuwe bevolkingsgroep in de spotlights gezet.
    De EU/ Nederland heeft een catastrofaal migratie beleid gevoerd en haar eigen burgers politiek op de knieen gedwongen voor de Globalistische agenda.
    Intussen worden miljoenen Marokkanen uit minderheidsgroepen onderdrukt in Marokko, worden de Syriërs op grote schaal (terecht) gedeporteerd door Erdo en krijgen Afrikaanse vluchtelingen een pak slaag in Tunesia en Libië maar Nederlanders….moeten ‘hun bek houden’….lol..

    IK HEB DIT 45 JR GELEDEN OP ZIEN STARTEN

    EEN GEWELDIGE BUURT HELEMAAL NAAR GOD. SORRY ALLAH EN MO

    OOM BOBZELLUF

    Geliked door 8 people

  2. Marijke zegt:

    Inderdaad; 100%!

    Geliked door 1 persoon

  3. delamontagne zegt:

    ‘Zwaanshals kwam er op uit en aan de andere kant Noordmolenstr.
    Zwaanshals door en je zat in Crooswijk.
    Op zaterdag de rommelmarkt,…………[ geen idee hoe ’t er nu uitziet. ]

    Geliked door 3 people

    • bobzelf zegt:

      HELEMAAL NIETS VERANDERT …..WHAHAHAHAHA

      ALLEEN KWAM JE VROEGUHHHHHH..

      DUS IN ONZE TIJD. HIER HET CREME DE LA CREME

      VAN DE VROUWELIJKE WEZENS TEGEN

      WAT EEN MOOIE MEISSIES

      WAT EEN BUSSEN VOL SNOEPGOED

      DIVERSE STONDEN IN THE PLAYBOY OP 18 JARIGE LEEFTIJD

      EN NU ??

      ISLAMRABAT BOERKAAS . KOPVODDEN . MANNEN IN JURKEN

      MET NIKE DESERT SLIPPERS

      MIJN MOOIE NICHIE WOONT OP DE BERGWEG … DOCHTERLIEF

      ZIT OP SCHOOL MET 1 BLANK MEISSIE IN DE KLAS

      DE REST ISTANBOEL . MARAKECH

      DE NIEUWE NEDERLANDERS DUS

      ALLES NAAR DE KLOTEN EN DAN OOK HELEMAAL

      OOOH JAAA OP DE ZWART JANSSTRAAT ZIT NOG 1 NEDERLANDSE ZAAK

      DE BESTE BRAM LADAGE VAN NEDERLAND . MET RON ALS BAAS

      AL 35 JAAR DENK IK

      DIE HEEFT DE LEKKERSTE PATAT VAN HEEL DE STAD

      ( NOU MAAK ER MAAR NEDERLAND VAN )

      WHAHAHAHAHAHAHA

      DAAR REED IK WEL EEN VOOR OM . . GEWELDIG

      GROETJES OOM ATHENE

      Geliked door 3 people

  4. 007lucia zegt:

    Volmondig eens Bob, want in die landen
    komen mensen van een afwijkend geloof
    hier naar toe b.v. de koptische christenen in Egypte
    Verhalen hierover gehoord, ze waren hun leven niet veilig
    kregen geen baan, spullen werden vernield bewust etc.
    Kijk maar naar al dat soort landen hoe christenen vervolgd worden
    Neemt Nederland het voor ze op
    of wie dan ook… neen
    en jullie weten wat ik vind van religiën
    dat laat onverlet dat mensen vermoord worden om hun religie
    dat is op geen enkele manier oké
    en dan komen ze hier( de moslims) en roepen
    om het minste geringste
    dat ze gediscrimineerd worden
    soms terecht maar ook vaak onterecht
    Terwijl ze zelf vanuit hun godsdienst ons moeten discrimineren
    en dat halen we binnen of laten het toe
    Onbegrijpelijk en dan hebben we het nog niet eens
    over de meerwaarde aan de Nederlandse samenleving
    Zware criminaliteit en continu bedreigen van mensen
    niet oké geen enkele vorm van discriminatie is oké
    dat gezegd zijnde, is het zo dat het continu discrimineren
    van de autochtone bevolking door de overheid
    wel discriminatie en ongelijkheid in de hand werkt,
    dat riekt naar bewust opstoken
    Overigens is dit geen per ongeluk beleid
    maar by design en structureel
    en wat gebeurt er in een gezin
    als ëén kind zwaar voorgetrokken wordt
    juist die wordt dan vaak gepest door de rest
    gebeurt ook in het groot
    helemaal als dat kind zich verheven voelt boven de anderen

    Geliked door 3 people

  5. Zijlstra zegt:

    @ Bobzelf
    Nederlanders zijn flexibel in hun wijk waar veel turken en marokkanen wonen.
    Laat me niet lachen, ze ontkennen gewoon hun gevoelens, altijd die stomme oppervlakkigheid, ze zijn kwaad en het er niet mee eens, ze gaan als levende doden
    door het leven. In de marokkaanse winkel waar ik wel eens kom zeg ik tegen de winkelier: Je bent ook een slaafje van allah. Disrespect is beter dan respect.

    Like

    • bobzelf zegt:

      nou vroeguh KWAM IK VOOR MIJN WERK OOK VEEL IN ROTTERDAM

      DUS . IK ZAL HEM ARIE NOEMEN OMDATHIJ ARIE HEETTE

      ARIE HAD VROEGER BIJJ RADIO MODERN GEWERKT . EN DACHT DAT KAN IK ZELLUF OOK

      DUS ARIE HAD TOEN 3 WINKELS 1 IN VLAARDINGEN 1 IN SCHIEDAM EN I IN ROTTERDAM

      DUS WE ZATEN OVER DE HANDEL TE LULLEN MET EEN BAKKIE ”PLEUR ”

      EN LEKKER ROKEN . DAT MOCHT TOEN OOK NOG.

      EN ER KOMT EEN SCHOOLJUFFROUW BINNEN . DAT KAN JE ZIEN N.L.

      DUS DIE VROEG IS DE EIGENAAR AANWEZIG. JA ZEI ARIE DAT BEN IK ..

      ZE ZEI . MAG IK DAN ARIE ZEGGEN . EN HEEFT U MISSCHIEN VOOR DE OPLEIDING VAN MIJN LEERLINGEN OP DE DETAILHANDEL SCHOOL MISSCHIEN WAT STAGE PLEKKEN

      NOU ZEI ARIE IK KAN ER WEL 3 DANWEL 4 KWIJT ..

      MAAR 1 DING. MOCHT U 1 MAROKKAAN DAN WEL TURK MEESTUREN

      DAN SCHOP IK DIE EIGENHANDIG DE ZAAK UIT ..

      IK WIL DIE KINDEREN BEST WAT BIJBRENGEN ..

      MAAR IK HEB GEEN ZIN OM IEDERE DAG TE GAAN ZOEKEN WAT ER NU WEER GESTOLEN IS.

      1985 PRAAT IK OVER .

      I REST MY CASE ..

      ALS JE VROEGER NA EEN MIDDAGGIE STADHUISPLEIN NAAR DE MOOIE MEISSIES KIJKEN OP DE TERASSEN ROND 18.00
      DE LIJNBAAN AFLIEP . WAS DAT MOOI NETJES . NIKS MIS MEE

      ALS JE NU EN OOK AL VROEGER OM 18.00 OP ZATERDAG DE LIJNBAAN AFLOOPT. ZIJN NET DE ROLLUIKEN NAAR BENEDEN
      MET DE GRAFITTIE LOOP JE DAN INEENS DOOR EEN GHETTO

      EN KOMEN LINKS EN RECHTS DE ” BONTKRAAGJES UIT HUN RATTEN HOLEN

      U BENT EEN RACIST ??? NOU EIGENLIJK HEEL LANGZAAM GEWORDEN JA

      IK HEB ER 45 JAAR OVER GEDAAN EN KAN EN KON ER OOK NIET MEER TEGEN

      IK WAS ER KLAAR MEE. TOEN OP ZUID. HALLO DELAMONTAGNE .. OP DE ZUIDERBOULEVARD. MIJN MOOIE MEISSIE . VOOR KANKERHOER .. WERD UITGEMAAKT

      DUS HEB IK DE NODIGE KLAPPEN UITGEDEELD . UITERAARD WAS DE POLITIE SNEL TER PLEKKE ,, ZIJN HELE PLEURUS FAMILIE TROUWENS OOK WHAHAHAHAHA

      EN KREEG IK EEN BERISPING. EN DE JONGEMAN . DIE TYPUS MOCRO LIEP NOG EERDER HET BUREAU UIT DAN IK
      MET EEN WAARSCHUWING. WHAHAHAHAHAH WHAHAHAHAHA

      IK MOCHT DAT NIET MEER DOEN . DUS DAN DENK IK DE VOLGENDE KEER VALLEN ER DAN DOOIEN

      KUSSIE

      DUS BEN IK OPGETIEFT. 15 JAAR GELEDEN

      U BEGRIJPT MIJ WEL HE ??

      OOM PAPPEN EN NATHOUDEN IS OVER.

      HUGGIE BOBOBOBOBOB

      Geliked door 3 people

      • delamontagne zegt:

        ………Na 18.00 de Lijnbaan rolluiken omlaag ? ? ?
        Ik herinner me ’50-60 er waren helemaal geen rolluiken.
        Boulevard Zuid heette vroeger gewoon “Beyerlandselaan”, maar je hebt toen dus weer op Sandelinge je verhaal mogen doen.
        In 1953, met de watersnood stond dat tunneltje ervoor helemaal onder water.
        Als ’t dus jaren eerder was gebeurt met die Mocro’s, had je ze zo over de reling er in “kunnen-pleuren” [ om ’t R’dams te houden. ]
        Een muslim burgemeester ? ? Rijp voor Maasoord, die hele stad……

        Like

Plaats een reactie