Hoewel . . .

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “bobzelf”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

5 reacties op Hoewel . . .

  1. delamontagne zegt:

    Jij als “ouwe-ex-Rrotterdammertt” gaat misschien wel voorstellen om ’t vroegere Maasoord, daarna Delta Ziekenhuis genaamd, daarna…………k’wee nie meer,
    bijv. te noemen: Rôttes Spychische Observatie
    Post “…
    Maar ’t vroegere gezegde:”die is rijp voor Maasoord” moet nu dan wel in een arabierische variant komen.
    Zou bij got, sorry by allahha, niet weten wat.

    MISSCHIEN DEZE:
    ركز الله للتسجيلات المتخلفين
    markaz allah liltasjilat almutakhalifin
    ( jouw nwe Rrotterdammertjes kunnen deze vreselijke woorden waarschijnlijk héél goed uitspreken….. )

    Geliked door 4 people

    • bobzelf zegt:

      WHAHAHAHAHA , HEERLIJK OUDE VRIEND 

      JA .. RIJP VOOR MAASOORD 

      WHAHAHAHAHAHA 

      ALSOF MIJN MOEDER ER NOG IS. 

      GEWELDIG MAKKER 

      VRIENDJE BOB 

      Geliked door 3 people

    • chrisdirick zegt:

      Delamontagne, een goede avond gewenst.

      Ik heb deze verwensing door google translate gehaald en kreeg het volgende antwoord: Gods focus voor achterlijke registraties.

      Nou ben ik wel redelijk goed in cryptogrammen maar deze snap ik even niet.

      Alhoewel, achterlijke en god kan ik wel rijmen met Maasoord maar focus en registraties gaan mijn begrip te boven. Of het is verkeerd vertaald en er moet eigenlijk het volgende staan: de achterlijke god heeft zijn oog laten vallen op veel nieuwe opnames.

      Like

  2. Marc zegt:

    Een gevangenis zal die bedoelen.

    Like

  3. Julia zegt:

    Helaas in deze open inrichting lopen zoveel psychopaten rond waardoor er geen ruimte meer is. Vandaar dat Rutte en zijn kartel de GGZ kapot heeft bezuinigd.

    Like

Plaats een reactie