Interview: “Legt u mij eens uit waarom wij geen bestaansrecht hebben” – Eva Vlaardingerbroek waarschuwt blanken voor enorme demografische veranderingen in hun thuislanden

(Vertaling: E.J. Bron)

In een exclusief interview met “Remix News” waarschuwt de Nederlandse politieke commentator en rechtsfilosoof Eva Vlaardingerbroek de Europeanen ervoor zich tegen de pijlsnelle demografische verandering te verzetten, omdat ze anders een minderheid worden in hun eigen landen.

U heeft veel gesproken over de rechten van de blanken en over de vervanging van de blanken. Maar daarmee stelt u zich natuurlijk bloot aan de beschuldiging van racisme. Hoe gaan conservatieven met deze tweestrijd om dat ze niet vervangen willen worden, maar ook niet met dit begrip willen worden aangevallen?

Dat gaat niet. Dat is het immers, men kan het niet. Dus moet men voor een kant beslissen. Natuurlijk wordt men aangevallen wanneer men zegt: ´Hé, dit continent Europa was in zijn hele geschiedenis overwegend blank, en nu hebben plotseling binnen een generatie een paar bureaucraten tegen de wil van de mensen in beslist dat we plotseling een minderheid moeten zijn. Waarom accepteren we dat of waarom laten we dat toe?´. Wanneer men dat zegt, wordt men aangevallen.

Maar de enige andere mogelijkheid die men heeft, is om niets te zeggen en het te laten gebeuren, dus men heeft de keuze, en ik heb mijn keuze gemaakt. Ik denk natuurlijk dat er veel mogelijkheden bestaan om je tegen deze belachelijke aanval te verdedigen, en ik weet zeker dat men mij er opnieuw van zal beschuldigen dat ik een vreselijke racist ben. Nee, dat ben ik niet. Ik geloof niet dat het ene ras superieur is aan het andere. Ik geloof alleen maar dat mijn ras niet slechter s dan andere.

Ik hoef niet als de wortel van alle kwaad neergezet te worden, zoals de neomarxistische kritische rassentheorie dit doet. Ik hoef geen minderheid in het eigen land te worden, zoals Joe Biden zei, dat zou “goed” zijn, dat zou “onze kracht” zijn. Nee, waarom eigenlijk? Wie is hier de racist? Legt u mij eens uit waarom wij niet het recht hebben om te bestaan, waarom wij niet de meerderheid op het continent mogen zijn, in de landen, waarin we altijd de meerderheid waren? Legt u mij het eens uit. Draait u de vraag om.

Veel rechtse partijen zijn bereid om over illegale immigratie te praten, maar ze zijn niet bereid om legale immigratie aan te spreken. Enkele conservatieven bevorderen zelfs de legale immigratie. Wat vindt u van deze ontwikkeling?

Welnu, het probleem is natuurlijk dat er niet verandert wanneer men met tonnen tegelijk illegale immigratie heeft en daar dan het etiket “legaal” opplakt. Dat is iets dat we in de afgelopen jaren gezien hebben, dat de illegale immigratie op een bepaalde manier gelegaliseerd werd, zodat het voor bepaalde mensen heel eenvoudig werd om naar Europa te komen en voor anderen niet zo eenvoudig om het reguliere systeem te doorlopen. Ik denk dat dit probleem in zekere zin ook in Amerika bestaat, waar het tamelijk moeilijk is om legaal in de Verenigde Staten te immigreren, maar om illegaal over de Mexicaanse grens te komen, is niet zo moeilijk.

Wanneer we ons dus met het probleem van de immigratie bezighouden, moeten we volgens mij ook rekening houden met de demografische ontwikkeling. Daarom heb ik vandaag op het podium gesproken. We moeten ons bezighouden met de realiteit en niet met datgene wat men onder immigratie verstaat. Zijn we het eens met hetgeen hier gebeurt, met hetgeen er met deze snelle verandering van onze demografische samenstelling gebeurt? Als het antwoord nee is, dan moet er iets veranderen. Zo simpel is het.

U hebt zich een jaar geleden tot het katholicisme bekeerd. Hoe heeft uw katholicisme uw politiek beïnvloed, als dit überhaupt zo is?

Het heeft mijn politiek in die zin beïnvloed dat mijn geloof zo´n groot deel van mijn leven is geworden dat ik nog meer dan voorheen het gevoel heb dat het absoluut onoprecht en fout zou zijn wanneer ik mijn geloof uit mijn politieke boodschappen zou weglaten. Omdat het zo´n grote invloed op mij als persoon heeft, denk is dat de mensen merken dat ik het veel meer in mijn toespraken en in mijn discussie laat stromen dan dat dit wellicht vroeger het geval was. Het inspireert gewoon mijn ideeën en mijn vermogen het podium op te gaan. Ik bid tot God, voordat ik het podium opga. Dat heb ik een paar jaar geleden nog niet gedaan, maar ik voel me direct beter wanneer ik God om leiding en hulp vraag, opdat hij mij de kracht geeft zijn wil op het podium te doen.

Wat vindt u ervan dat de meeste rechtse partijen in Noord-Europa terughoudend zijn met religieuze boodschappen in hun partijprogramma´s? De AfD, de Zweden-democraten, veel Nederlandse partijen houden het thema op de achtergrond, wellicht omdat de mensen uit de kerk uittreden, en veel jonge mensen treden uit de kerk uit. Hoe kunnen de conservatieven dus jonge mensen in Noord-Europa bereiken en tegelijkertijd hun overtuigingen bewaren?

Ik beschouw het als een grote fout om de religie en het christelijk geloof uit de politieke boodschappen te houden, vooral wanneer men de jeugd wil bereiken. Ik denk dat we aan een hersenspoeling onderworpen worden en geloven dat wanneer we het evangelie prediken, wanneer we in onze toespraken onze Heer aanroepen, wanneer we er trots en open over spreken dat we christenen zijn, dan verschrikken we de jeugd. Ik geloof dat het tegendeel het geval is.

Ik denk dat er een moreel vacuüm bestaat, dat of met de klimaatwaanzin of met de woke nonsens of met de een of andere subversieve linkse ideologie gevuld wordt, of het wordt met de Heilige Geest gevuld. Er bestaan dus twee mogelijkheden, en ik geloof dat de mensen naar waarheid zoeken. De mensen zoeken naar antwoorden, en het beste geschenk dat men aan iemand kan geven, is om hem op de waarheid te wijzen in plaats van om haar heen te dansen en haar mooier voor te stellen dan ze is, wat we volgens mij lange tijd in Noordwest-Europa gedaan hebben. En kijkt u eens waar dat ons heeft gebracht.

Bron:
uncutnews.ch

Bron oorspronkelijk artikel:
remix.news

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

10 reacties op Interview: “Legt u mij eens uit waarom wij geen bestaansrecht hebben” – Eva Vlaardingerbroek waarschuwt blanken voor enorme demografische veranderingen in hun thuislanden

  1. OphEUffen zegt:

    Diep respect voor Eva en Raisa. Wat een moedige en dappere vrouwen. Respect dames, heel veel respect.

    Geliked door 1 persoon

  2. Harry zegt:

    Heerlijk hé , van die glasheldere waarheden die uit sommige blondjes komen !

    Samen met Raisa , een rijkdom voor ons land .               Daar moeten we er meer van hebben en minder van die volgevreten       zwarte krengen !

    Geliked door 2 people

  3. 007lucia zegt:

    Interessante visie op de invulling van een moreel vacuüm!!

    Geliked door 1 persoon

  4. Henk der Niederländer zegt:

    En ja hoor.

    Mocht je als jong stel dat pas getrouwd is een kinderwens hebben is het natuurlijk wel zo dat je extreem rechts bent.

    Dagdwazen kunnen er niks anders van maken.

    https://dissident.one/de-reguliere-media-beweren-nu-dat-mensen-die-kinderen-willen-krijgen-extreem-rechts-zijn

    Geliked door 2 people

  5. rhgeggink zegt:

    Is gewoon simpel; blijft in je eigen land en bouw het op ipv. naar ontwikkeld land te gaan om te paresiteren op een volk wat wel werkt en belasting betaald. Als ik het voor het zeggen had konden ze allemaal de koffer pakken. GO….😆 en mag dat zeggen want ik betaal mee aan die diefstal, u ook ! 🫣

    Geliked door 1 persoon

  6. Johannes Breeman Breeman zegt:

    Ik ben het helemaal met Eva eens, maar het gaat alleen werken als er een radicale stop op de instroom van niet-Europianen komt en het geboortecijfer van de echte europianen verhoogt wordt. Laten we onze rug eronder zetten anders worden we straks minimaal verdrukt en mogelijk zelfs op ‘democratische’ wijze verdreven.

    Joost

    Like

    • chrisdirick zegt:

      Joost, als je het bevolkingsaantal van blanke Europeanen wil verhogen zal je toch iets ander moeten doen dan je rug eronder zetten.

      Laat ik het zo zeggen: neem eens contact op met Ome Bob, die kan je precies vertellen wat daarvoor nodig is.

      Like

  7. Q-en-Q zegt:

    Als je er trots op bent dat je Marrokaan bent, dan is dat wat mij betreft ok

    Als ik er trots op ben dat ik Nederlander/Europeaan ben, dan ben ik volgens de linkse meute een fascist.

    Wat een waanzin!!!

    Geliked door 2 people

  8. ronjaspers zegt:

    De illegale islamitische invasie van miljoenen soldaten van allah,die sinds 2015 europa overspoelen.Is afkomstig uit de NWO depopulatie agenda 21 en 2030,het heet het coudenhoven/kalergiplan.Zowel het nazi zwijn merkel,als de toenmalige voorzitter van de nazi E.U. herman van rompuy.Hebben jaren geleden de kalergi prijs in ontvangst mogen nemen.

    Like

  9. hubert zegt:

    Wat de media schrijft, uitzend geloof ik al lang niet meer.

    Nooit kijk ik op tv naar Nederlandse onnozele actualiteiten

    of show programma’s. Deze worden altijd door onnozele

    woke idioten gepresenteerd.

    Als ik hoofddoeken en moslims op tv zie, meteen weg,

    andere zender. Leugens(koran) en bedrog heb ik niet nodig.

    ON kijk ik wel, maar karskens ligt er bij mij uit omdat hij

    alles doet om zijn geesteskindje in stand te houden.

    O.a door Raisa te verraden voor zijn eigen doel(beurs),

    Judasstreek.

    Weinigen op tv hebben een ECHTE EERLIJKE MENING over

    de situatie in Nederland, eigenlijk niemand. Omdat ze anders

    niet woke of racistisch overkomen de schijtluizen of ze

    hebben te weinig inkomsten voor huisje, boompje, beestje.

    Asielzoekers, wil ik ook niet veel over vernemen, oplichters,

    leugenaars, criminelen, profiteurs, ondank baren, haters,

    moordenaars, geweldplegers, verkrachters daar kots ik op.

    KORTOM, WAT EEN KUT VOLK EN WAT EEN KUTLAND.

    Behalve mensen op rechts!! Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!

    Like

Plaats een reactie