I stand with Israël!

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

7 reacties op I stand with Israël!

  1. #heelNLisnaardekloten zegt:

    Woordvoerder IDF laat zojuist weten dat de lichamen van 3 vermoordde gijzelaars zijn aangetroffen.
    Go IDF go!

    Geliked door 1 persoon

  2. ronjaspers zegt:

    Ik sta 100% achter israel en de joden.

    Like

  3. karton zegt:

    Eén van de vernielers in de universiteit van Amsterdam is een “vluchteling” uit Jordanië, Deze hooligan sloeg o.a. beeldschermen van computers kapot. Bij verhoor vertelde deze parasiet dat de politie zich had vergist, hij had niks, helemaal niks gedaan en liep “toevallig langs het uni-gebouw met een bivakmuts over z’n hoofd, een hamer in z’n hand en een “Palestijnse stofdoek” om z’n nek”.

    Ik heb me rot gezocht op internet enz. maar ik heb nergens ontdekt dat Jordanië in een oorlog verwikkeld zou zijn, wat doet zo’n zandhaas in een A’damse universiteit ? Zal vast niet zijn om te studeren.

    Open grenzen ? Fijn toch ?!

    Geliked door 1 persoon

  4. Harry zegt:

    Die vlag is een van de weinige , waar je nog voor zou willen vechten !

    Dit in tegenstelling tot al die driekleur streepjes van vele andere staten !

    Geliked door 1 persoon

  5. Dasha zegt:

    Am Yisrael Chai Israel zal leven en voor altijd blijven bestaan. De Gaza behoort aan de stam Juda.

    Geliked door 1 persoon

  6. hubert zegt:

    Ik sta volledig achter Israël!

    Like

  7. Svalbard zegt:

    U mag raden waar ik achter sta!

    Like

Plaats een reactie