VIDEO: Raisa Blommestijn heeft onze financiële hulp nodig!!

Bekijk HIER de video!

Raisa financieel steunen, kan HIER!

Geplaatst door:
E.J. Bron (via X/Twitter; Raisa Blommestijn)
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

24 reacties op VIDEO: Raisa Blommestijn heeft onze financiële hulp nodig!!

  1. E.J. Bron zegt:

    DONE! € 25,- Go for it Raisa!

    Geliked door 2 people

  2. BosscheBol zegt:

    Eenmalige donatie gedaan. Veel sterkte, Raisa!

    Geliked door 2 people

  3. Henk der Niederländer zegt:

    Dit word ook weer zo’n typisch politiek gemotiveert schijnproces om elke stem die enige kritiek op de overheid heeft de mond te snoeren.

    Gideon komt volgens berichten op 28 Mei voor het hekje verschijnen om iets wat hij nooit gezegd heeft maar wel een poging is om hem de mond te snoeren, hetzelfde als nu met Raisa gebeurd en mede als waarschuwing dat iedereen zijn mond niet te ver open zal trekken “anders”

    https://www.dagelijksestandaard.nl/politiek/kijktip-gideon-van-meijeren-voor-de-rechter-op-28-mei-een-politiek-gemotiveerde-schijnvertoning

    Geliked door 4 people

  4. Gerrit zegt:

    we steunen jou Raisa❤️‍🔥

    25 euro voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  5. Sinyo zegt:

    Sinyo mengirimnya joega soembangan ketjil (oude spelling).

    (Sinyo stuurde ook bijdrage klein.)

    Zonde dat zo’n “meiske” door die OM (onbetrouwbare meute) is gesommeerd voor het hekje te verschijnen, dat uit tralies bestaat.

    Er zijn ook tralies waar die OM achter moet worden geplaatst. . . . levenslang.

    Geliked door 1 persoon

  6. annetteebeltjes zegt:

    Ik sta achter jou. 25 gedaan en heel veel sterkte.

    Geliked door 1 persoon

  7. meine zegt:

    Ook €50 overgemaakt….

    Geliked door 1 persoon

  8. Konkie zegt:

    Eenmalige storting. Als zij verliest zijn wij allemaal de pineut.

    Geliked door 1 persoon

  9. delamontagne zegt:

    k was [ ben nog steeds ] bereid om Mevr. Raisa te steunen.
    MAAR waarom al die MODERNE moeilijkheden om een bedrag over te maken.
    Geef gewoon ’t rekening -nr door en je kunt overmaken bedrag.
    Ik probeer via m’n Fr. Bank wat over-te-maken.
    Een hele liste van Paypal, Ideal en weet-ik-veel nog meer an toe.
    Maar maar dat ’t me niet.
    Als ik rek. nr weet kan ik zo iets regelen [ ik ben nog uit ’t tijdperk van de “griffel-en-de-lei” ! ]
    Waarschijnlijk weet alleen meneer Driek wat dit behelst.

    Geliked door 1 persoon

    • Sinyo zegt:

      Amico. Mi ta kòrda klaramente un eksperensha ku mi tabatin tempu mi tabata mucha.

      Er wordt een tekening gemaakt met de griffel op de lei.

      Een Tarzanfiguur en een mager scharminkeltje bijvoorbeeld.

      Dan ging je naar iemand toe en zei:

      Dit is een griffel en dat is een lei.

      Dit ben ik en dat ben jij.

      Uiteraard ik de Tarzan . . . 😁🦾

      Like

    • delamontagne zegt:

      Het overmaken is nu dus wel gelukt met op “Card” tikken.
      Maar al die nrs etc, etc invullen enfin ’t bedrag is eraf en bij haar erbij [ Hoop ik ! ]…………..

      Geliked door 1 persoon

  10. Peter zegt:

    Dus als je geen geld hebt voor een advocaat en/of rechtsbijstand dan kan je in Nederland veroordeeld worden om niks, pff.

    Geliked door 1 persoon

    • karton zegt:

      @ Peter op 23-5-2024 om 20.29 u.

      Wat u zegt, klopt : géén geld géén advocaat, of u krijgt er één toegewezen in bepaalde gevallen.

      Als je in NL een advocaat nodig hebt én je hebt géén geld, dan kun je maar ’t best een “vluchteling” zijn, dan staat dat soort in de rij om je te helpen, maar ja, om iemand met rechtse sympathieën bij te staan, das wel ff “andere koek” natuurlijk ! Ze zijn d’r wel die dat willen doen, maar niet erg veel, bovendien ; advocaten hebben “gestudeerd aan universiteiten in NL en u heeft de afgelopen weken gezien welk soort daar “studeert en afstudeert”.

      Like

  11. jantjeuitnl zegt:

    Lawfare van de roverheid.

    Loop naar de hel OM.

    Geliked door 1 persoon

  12. chrisdirick zegt:

    Raisa, heb ook een bedrag overgemaakt. Ik hoop dat er nog veel meer mensen doneren om je uit de brand te helpen.

    Like

  13. Je maag draait toch om als je deze laffe praktijken van “onze” overheid zo ziet.
    Een paar jaar geleden enorme discussies met een Amerikaan gehad over hun wapenwet maar zo onderhand begin ik daar sterk van terug te komen. Deze overheid is geen overheid, deze overheid is een criminele organisatie die “onze” politie uitrust in een totale gevechtsuitrusting met tasers, wapenstok handboeien, pepperspray, vuurwapen gekleed in intimiderende steek werende vestjes en gevechtslaarzen, klaar om iedere misstand absoluut de kop in te drukken, … lukt dat niet, dan staat er een enorm leger klaar om je sociaal of financieel totaal kapot te maken, … voorbeelden genoeg !!

    En de gemiddelde Nederlander blijft schaapachtig zeggen “we hebben het toch nog goed?” Ik word hier werkelijk onpas van. Zo’n meid als Raisa gaat uiteindelijk een plein of straat naar haar vernoemd krijgen, dan halen we onder luid gejuich de borden van Beatrixlaan of Willem Alexander plein van de gevel en gooien ze in de shredder.

    Hoelang gaan we dit nog trekken?!

    Uiteindelijk draait dit in een burgeroorlog uit, dat kan nu of over 30 jaar maar uiteindelijk gaan we ons ertegen keren. Ik hoop dat ik nog mag meemaken dat al die sukkels die nu nog in diepe slaap zijn eens wakker worden, … en wie weet zelfs excuses aanbieden voor hun enorme naïviteit, maar ik betwijfel het.

    Raisa heel veel sterkte, ik heb een bedrag overgemaakt al is het een druppel.

    Like

  14. steel4allbv zegt:

    € 25.00 voor Raisa !

    Like

  15. jochanandelion zegt:

    Zou dit niet een gevalletje kunnen zijn van Probleem creëren, waarop geReageerd wordt en uiteindelijk een oploSsing wordt gevonden.
    Het zogenaamde “Problem Reaction Solution-principe” waarbij we ons dienen af te vragen voor wie en welke groep een uiteindelijk oplossing het beste is?
    Ook dit verhaal (PRS) zal leiden tot wederom strengere jurisprudentie (zoals ook zo vaak in de politiek gebeurd!), gewoon voor jouw en mij, denken we hier wel eens over na?
    Een intelligente vrouw als Raisa weet namelijk heel erg goed wat de kaders van de wet zijn.

    Like

  16. dutchess43 zegt:

    Done.

    Sterkte meissie.

    Like

  17. Perwira zegt:

    Ik wil graag iets storten, omdat ik veel waardering heb voor mevr. Blommestijn, maar als ik zie wat ze allemaal vragen om in te vullen, dan houdt dit mij tegen. Waarom is dit nodig?

    Like

Plaats een reactie