Duitse infrastructuur bevindt zich al in oorlogstoestand

(Door: Wolfgang Hübner – Vertaling: E.J. Bron)

Bij het bonte Duitse leger zal het nog lange tijd duren tot Pistorius en Rheinmetall de geruïneerde troepen weer deugdelijk gemaakt hebben om oorlog toe voeren (tenminste tegen Luxemburg). De Duitse infrastructuur daarentegen is al twee etappes verder en in een toestand alsof de oorlog al in Duitsland gewoed zou hebben.

Volgens een mededeling van het Duitse ministerie van Verkeer werden bij de laatste bestandsopname in de jaren 2021/2022 niet minder dan 7112 kilometer autosnelweg geclassificeerd als behoefte hebbende aan sanering. Bij de bestandsopname vier jaar eerder waren dat nog 5797 kilometer. Nou ja, in ieder geval is er tenminste wat dit betreft nog groei in Duitsland.

Hoe duister het met de toestand wegen, secundaire wegen en gemeentewegen is gesteld, kan iedere burger elke dag zelf ervaren. Het aantal bruggen over snelwegen dat sanering behoeft, bedraagt 8000, echte verbetering is niet in zicht. Ook niet bij de spoorwegen, waar het aantal te saneren spoortrajecten tot 17.326 toenam.

Ook het aantal desolate spoorbruggen, dat nu voor € 1160 miljoen aan reparatieprojecten nodig heeft. Voor een staat, die met het gulle uitdelen van belasting miljarden de hele wereld blij maakt, niet in de laatste plaats de corrupte poel Oekraïne, is dat een faillietverklaring. Maar daar zijn de inwoners van de bonte Duitse republiek al lang aan gewend.

Bron:
pi-news.net
Door: Wolfgang Hübner

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

8 reacties op Duitse infrastructuur bevindt zich al in oorlogstoestand

  1. Rini Stegeman zegt:

    Hier in Nederigland is precies hetzelfde aan de hand. Wegen als zandstraten, precies zoals in bepaalde moslimlanden. Saharazand !

    Geliked door 1 persoon

  2. karton zegt:

    Óók de Nederlandse infrastructuur bevindt zich in oorlogstoestand !
    Bruggen worden afgesloten voor vrachtverkeer wegens instortingsgevaar; aquaducten moeten worden verzwaard wegens gevaar dat het geheel gaat drijven; via Flitsmeister iedere 5 à 6 km. de mededeling : “Pas op, slecht wegdek !”; een half uurtje een beetje motregen ? Hele dorpen staan blank wegens overbelast rioleringssysteem enz. enz.

    Geliked door 4 people

  3. Ravian zegt:

    Het is gewoon een vorm van roofbouw, uitgevoerd door linkse mensen die een terugkeer naar de middeleeuwen pogen af te dwingen.

    Geliked door 3 people

  4. nemo zegt:

    Sommige Duitse secundaire deugden, zoals Helmut Schmidt ze noemde, namelijk stiptheid, nauwkeurigheid, gevoel voor orde en betrouwbaarheid zijn het slachtoffer geworden van de nieuwe Duitse groen-liberale tijdgeest. Dit is moeilijk in woorden te beschrijven, je moet het ervaren, bij voorkeur op de Duitse spoorwegen, Deutsche Bahn. Ik garandeer je verlichting binnen een halve dag. Stap gewoon op in Hengelo, als de trein er is, en dan naar Münster. Ga van tevoren even naar het toilet, want dat in de trein is kapot. Er is een langere tussenstop in Münster omdat de trein uit Dortmund is uitgevallen. Dus met de S-Bahn naar Recklinghausen, helemaal overvol, geen zitplaatsen, enz. enz. Kortom, het land is naar de kloten, overal, zonder uitzondering.

    Geliked door 2 people

  5. chrisdirick zegt:

    Even off topic: weet iemand hoe het nog is met Droevige Mof? Ik heb al een paar maanden niets meer van hem vernomen en ik vind dat vreemd.

    Geliked door 1 persoon

    • nemo zegt:

      Hij is nog steeds bij ons. Ik ken hem al 68 jaar. Hij heet nu anders, maar hij heeft zijn pittige stijl en zijn germanismen behouden. Zijn bijnaam was vervelend en riep onnodige emoties op.
      Maar het internet kan niets verbergen en dat is maar goed ook. Denken dat niemand mijn naam kent (in het Latijn: Nemo scit nomen meum) is nogal naïef.

      Like

    • karton zegt:

      @ chrisdirick op 6-5-2024 om 19.57 u.

      Inderdaad, hij is reeds geruime tijd verdwenen. Ik meen me te herinneren dat ik óóit een reactie las van dhr. Bron, waarin hij vertelde dat “@ droevige mof” nog steeds reageerde maar onder een andere naam. Ik weet dit NIET 100% zeker hoor.

      Like

Plaats een reactie