VIDEO: Het recht op Jeruzalem volgens de koran (sjeik Abdul Haddi Palazzi)

 

Geplaatst door:

E.J. Bron

(h/t Ya´akov Siepman)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

5 reacties op VIDEO: Het recht op Jeruzalem volgens de koran (sjeik Abdul Haddi Palazzi)

  1. vanhetgoor zegt:

    Alles leuk en aardig! Maar ik weiger een schijnbaar ‘acceptabele’ mening van iemand te accepteren als die zelfde persoon daarnaast ook nog abjecte dingen aanhangt. Ik weet dat in de koran het joodse land erkend wordt. Het joodse land had toen nog niet de naam Israël. De koran erkent de joodse claims op het land. Maar daarnaast is het zo dat in de koran opgeroepen wordt om de joden te vermoorden. Als ik aan de ene kant wil horen dat joden recht zouden hebben op Israël omdat dit in de koran staat, dan moet ik ook accepteren dat de joden vermoord dienen te worden volgens die zelfde koran.

    Ik verkies beide meningen naast mij neer te leggen. Ik wens geen van beide te accepteren. Het maakt mij niet uit of de koran de joden het recht op Israël geeft / erkent of toestaat. Wat voor mij zwaarder weegt is het onrecht dat in de koran wordt verkondigd. Onrecht, harteloosheid en tal van zeer kwalijke zaken worden in de koran geuit. Kinderen mogen volgens de koran worden verkracht, vrouwen mogen worden gekidnapt en er mag losgeld worden gevraagd. Diefstal wordt door de koran toegestaan zolang het diefstal van niet-moslims betreft. De koran is een slecht boek het bevat alleen zaken die leiden tot onrecht pijn en verdriet! Het is beter de koran niet meer als referentie te gebruiken, als men dat doet komt men in problemen. Als men namelijk in een geval de autoriteit van de koran erkent wordt het moeilijker om de abjecte zaken uit de koran ter discussie te stellen. De koran is van voor tot achter een verachtelijk boek. Het is geschreven door een vieze kinderverkrachter, dat moet voldoende zijn!

    Like

  2. lucky9 zegt:

    Wel wel, eindelijk eens eerlijke moslim die de waarheid niet schuwt.
    Weliswaar de eerste die ik tegen kom, maar aan alles moet een begin zijn.
    Heb de stellige indruk dat ene Eddy Daniels en zijn goeroe hier niet erg mee in hun nopjes zullen zijn!
    De islamgeleerde én de koran spreken de islamofiele intellectuelen tegen! Wie had dat ooit gedacht? Ik alvast niet.
    Een aanrader om wat deze sjeik vertelt te beluisteren tot de laatste seconde.

    Like

  3. Ik vind het Engels van de imam-sjeik wel een beetje bekakt.
    Fraai articuleren is okay, maar je kunt het ook overdrijven!
    Die man probeert Oxford, Eaton én Cambridge te vangen in zijn uitspraak.

    Like

  4. Tom Hendrix zegt:

    @vanhetgoor 11.30. uur, inderdaad het “haatboek koran”, is de oorzaak van de vreselijke ellende van de islam. En het ergste is, dat het moslims VERBIEDT om ” zelf na te denken”. Het is volkomen tegengesteld aan de bijbel, waar zelfs theologen discussieren en schriftkritiek mogen en kunnen uiten, dat is bij het boek van de waanzinnige mohammed absoluut onmogelijk. Tevens is de islam geen geloof, maar een vreselijke tirannieke wrede ideologie!

    Like

  5. nicolazien zegt:

    @Vanhetgoor Hartelijk bedankt voor je goede reactie, ik had me bijna zand in de ogen laten strooien, zo blij ben je als je eindelijk eens een keer waarheid hoort spreken door een islamiet. Maar waarschijnlijk is dit een uiterst subtiele truc: je denkt heel gemakkelijk ‘zie je wel, ze zijn zo erg nog niet, die islamieten’ maar het is een kwestie van “reculer pour mieux sauter” (je doet een stapje terug om daarna des te verder te kunnen springen!)

    Like

Plaats een reactie