HUMOR: “Pakistaanse trein met postorderbruidjes”

Screenshot_6

Geplaatst door:

E.J. Bron

(h/t Jan)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

8 reacties op HUMOR: “Pakistaanse trein met postorderbruidjes”

  1. G.Deckzeijl zegt:

    Zometeen om 12:05, arabiste(kuch) P.Stienen op Ned 1.
    Euro-promotor Gerrit Z. is ook aanwezig…

    Like

  2. E.J. Bron zegt:

    LOL!!! 😆

    “Pakistaanse trein met postorderbruidjes” hahahahahahahah

    Hoe kom je erop Jan!?

    Like

  3. louis-portugal zegt:

    Idd. Lachuuu

    Like

  4. luckybee zegt:

    Ayatollah Komeinie heeft gezegd dat moslims geiten moeten nemen als hun vrouwen onwel zijn.

    Like

  5. G.Deckzeijl zegt:

    @luckybee: K’s citaten al een gelezen?
    Te goor om ze hier neer te zetten.

    Like

  6. Joop Klepzeiker zegt:

    Lees dit eens

    The Little Green Book

    The Little Green Book is a collection of fatawah handed down by the most prominent and arguably one of the most influential Muslim clerics in modern history; the Grand Ayatollah Seyyed Ruhollah Mosavi Khomeini, commonly known as the Ayatollah Khomeini.

    http://www.prophetofdoom.net/The_Little_Green_Book.Islam

    Like

  7. Jules Vismale zegt:

    De desbetreffende postorderbruidjes mogen daar trouwens in Pakistan goed passen dat ze niet van de treinen vallen of door moslimmannen worden aangerand en verkracht! Het spoorwegen-nnet moet daar namelijk een ware verschikking zijn al geldt dat niet alleen daarginder
    Ik heb vanaf 1990 jarenlang met allerlei internationale treinen door half Europa gereisd (thans meer dan een kwart eeuw) en in al die jaren dus steeds aan den lijve ondervonden hoe vreselijk de desbetreffende problemen waren in die treinen zoals vele anderen dat beschreven. Zulke treinen zitten meestal propvol passagiers, lopen constant vertragingen op, missen aansluitingen, zijn soms niet ingericht om er (vouw)fietsen in mee te nemen, zijn ontzettend smerig en verouderd, vreselijk duur en stoppen vaak op de verkeerde stations.
    Als het echter gaat om de internationale treinen vanuit Nederland naar bijvoorbeeld Duitsland heeft een verbinding van Amsterdam via Groningen naar Bremen en Hannover al niet de juiste voeten in de aarde. Een dergelijke verbinding zou vanuit Amsterdam via de Afsluitdijk naar Leeuwarden moeten lopen naar Groningen toe wat daarbij inhoudt dat het gehele spoorwegennet naar de twee noordelijke provinciehoofdsteden en Duitsland voor 100% verdubbeld en geëlektrificeerd moet worden.
    Beide steden hebben misschien wel een monumentaal station dat daarnaast (jammer genoeg) een grotendeels modern interieur hebben, in een gebied staan vol lelijke kantoorgebouwen en nauwelijks ruimte bezitten voor grote internationale treinen daar het voor 75% kopstations zijn.
    Alleen mag een provinciestad als ‘s-Hertogenbosch (dat de langste perrons van Nederland heeft maar een vreselijk station) misschien meer internationale treinen aandoen zoals al jaren het geval is met de Autoslaaptrein richting Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje die daar stoppen. De Duitse hogesnelheidstreinen, de ICE, vanuit Amsterdam die via Arnhem naar Duitsland rijden moeten ook geregeld omrijden via ‘s-Hertogenbosch, Eindhoven en Venlo maar hebben weer de pech om na Kaldenkirchen richting Vierssen over een enkelspoor te rijden naar Keulen en Frankfurt.
    Er zal de komende jaren héél wat moeten verbeteren in Nederland mits de internationale treinen over goed spoor kunnen rijden naar het buitenland!

    Like

Plaats een reactie