1. De vertalingen/artikelen op deze site geven niet per se de mening van de vertaler/webmaster weer.
2. De eigenaar van deze site is niet verantwoordelijk voor de inhoud van reacties op artikelen.
3. Antisemitische, anti-Joodse, anti-Israëlische, antizionistische en racistische comments worden op deze site niet getolereerd!
4. Op deze site wordt met open vizier gediscussieerd en er wordt NIET op de man/vrouw gespeeld! Dat recht heeft alleen de webmaster.
5. Appeasement van en propaganda voor de islam is ongewenst, evenals het PVV- en Wilders-bashen!
6. De webmaster behoudt zich het recht voor om zonder opgave van redenen comments te verwijderen en/of reageerders een ban te geven.
Indien u “E.J. Bron”, dat bij WordPress is ondergebracht, leest en reageert op de “E.J. Bron”- artikelen, doet u dat vrijwillig en is uw IP-adres en emailadres – indien u dat vermeldt – bekend en wordt opgeslagen. Ook de (nick) naam waaronder uw post wordt opgeslagen. “E.J. Bron” zal uw gegevens nooit aan derden doorgeven, tenzij op uw eigen nadrukkelijke verzoek. Indien u zich opgeeft voor het ontvangen van de nieuwe artikelen per email, zal “E.J. Bron” ook die gegevens nooit aan derden geven. We houden uw gegevens privé, tenzij de wet of rechterlijke macht ons dwingt uw gegevens aan hen te verstrekken. Datalekken in het systeem vallen onder de verantwoordelijkheid van WordPress.
De commentaren op “E. J. Bron” worden gemodereerd. Webmaster E. J. Bron heeft andere verplichtingen naast het beheer van zijn weblog. Als er dus eens een commentaar doorheen glipt dat op enige manier niet door de beugel kan, dan betekent dat niet dat het commentaar de goedkeuring van de webmaster heeft
Sympathisanten van de website "E.J. Bron" kunnen doneren via een bankoverschrijving. Mail naar bron.contact@gmail.com voor het rekeningnummer.
Bij voorbaat dank!
Webmaster E.J.
Zometeen om 12:05, arabiste(kuch) P.Stienen op Ned 1.
Euro-promotor Gerrit Z. is ook aanwezig…
LikeLike
LOL!!! 😆
“Pakistaanse trein met postorderbruidjes” hahahahahahahah
Hoe kom je erop Jan!?
LikeLike
Idd. Lachuuu
LikeLike
LikeLike
Ayatollah Komeinie heeft gezegd dat moslims geiten moeten nemen als hun vrouwen onwel zijn.
LikeLike
@luckybee: K’s citaten al een gelezen?
Te goor om ze hier neer te zetten.
LikeLike
Lees dit eens
The Little Green Book
The Little Green Book is a collection of fatawah handed down by the most prominent and arguably one of the most influential Muslim clerics in modern history; the Grand Ayatollah Seyyed Ruhollah Mosavi Khomeini, commonly known as the Ayatollah Khomeini.
http://www.prophetofdoom.net/The_Little_Green_Book.Islam
LikeLike
De desbetreffende postorderbruidjes mogen daar trouwens in Pakistan goed passen dat ze niet van de treinen vallen of door moslimmannen worden aangerand en verkracht! Het spoorwegen-nnet moet daar namelijk een ware verschikking zijn al geldt dat niet alleen daarginder
Ik heb vanaf 1990 jarenlang met allerlei internationale treinen door half Europa gereisd (thans meer dan een kwart eeuw) en in al die jaren dus steeds aan den lijve ondervonden hoe vreselijk de desbetreffende problemen waren in die treinen zoals vele anderen dat beschreven. Zulke treinen zitten meestal propvol passagiers, lopen constant vertragingen op, missen aansluitingen, zijn soms niet ingericht om er (vouw)fietsen in mee te nemen, zijn ontzettend smerig en verouderd, vreselijk duur en stoppen vaak op de verkeerde stations.
Als het echter gaat om de internationale treinen vanuit Nederland naar bijvoorbeeld Duitsland heeft een verbinding van Amsterdam via Groningen naar Bremen en Hannover al niet de juiste voeten in de aarde. Een dergelijke verbinding zou vanuit Amsterdam via de Afsluitdijk naar Leeuwarden moeten lopen naar Groningen toe wat daarbij inhoudt dat het gehele spoorwegennet naar de twee noordelijke provinciehoofdsteden en Duitsland voor 100% verdubbeld en geëlektrificeerd moet worden.
Beide steden hebben misschien wel een monumentaal station dat daarnaast (jammer genoeg) een grotendeels modern interieur hebben, in een gebied staan vol lelijke kantoorgebouwen en nauwelijks ruimte bezitten voor grote internationale treinen daar het voor 75% kopstations zijn.
Alleen mag een provinciestad als ‘s-Hertogenbosch (dat de langste perrons van Nederland heeft maar een vreselijk station) misschien meer internationale treinen aandoen zoals al jaren het geval is met de Autoslaaptrein richting Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje die daar stoppen. De Duitse hogesnelheidstreinen, de ICE, vanuit Amsterdam die via Arnhem naar Duitsland rijden moeten ook geregeld omrijden via ‘s-Hertogenbosch, Eindhoven en Venlo maar hebben weer de pech om na Kaldenkirchen richting Vierssen over een enkelspoor te rijden naar Keulen en Frankfurt.
Er zal de komende jaren héél wat moeten verbeteren in Nederland mits de internationale treinen over goed spoor kunnen rijden naar het buitenland!
LikeLike