De woede van een boze blanke burger

Screenshot_29

Aldus kwam een boze blanke burger het hofje binnen. Hij hief een megafoon, schraapte de keel en reclameerde als volgt: De nietsontziende drang naar internationale nivellering in het Europese Vierde Rijk voelt als wurging. Sodemieter op, ik werk voor mezelf, mijn eigen familie, mijn eigen vrienden en mijn eigen leven. Niet voor krakers die vinden dat ze ‘recht’ hebben op gratis geld, niet voor Grieken, Spanjaarden, kansloze roofroemenen, dronken kutpolen of oerhollandse bankaardappelen die het verdommen om een baan te zoeken of anderszins in zichzelf te investeren. Ook niet voor geïmporteerde achterlijkheid uit zandbaklanden over wie je vervolgens niet feitelijk mag constateren dat het overwegend criminelen en klaplopers zijn die niets bijdragen aan Nederland, maar wel de beschaafde, vrije en open cultuur kapotmaken. Spreek je dat gevoel toch uit, dan word je als RACIST in de guurrechtse hoek gedrukt. Je geld moet je afstaan, maar je bek zul je houden.

Lees verder>>>

(h/t BertG.)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

15 reacties op De woede van een boze blanke burger

  1. rakkertje zegt:

    Ik was geen racist maar ze hebben van mij een racist gemaakt ! ……

    Like

  2. Republikein zegt:

    Dat ingeboren gevecht voor de vijand ondervind ik elke dag. Survival for life.

    Like

  3. janwouda zegt:

    Klasse artikel ! Zo is het maar net 🙂

    Weg met de EU !

    Like

  4. Theresa Geissler zegt:

    In elk geval noemt top-advocaat Theo Hiddema zich eveneens ‘boze blanke man,’dus kun je rustig zeggen dat het een geuzennaam van de bovenste plank is.
    Mocht Wilders nog weer eens in vergelijkbare problemen komen als in 2010 -wat het noodlot verhoede- dan moest hij die man maar benaderen, nu de rol van Moskowicz helaas uitgespeeld is. Een unieke jurist!

    Like

  5. G.Deckzeijl zegt:

    Van Frikschoten schreef BETER!

    Ja hoor, daar gaan we wéér: getinte man met krullen…
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/21834825/__Overvaller_huis_uit_geslagen__.html

    Like

  6. G.Deckzeijl zegt:

    Wat een klootzak, ik heb ‘m door: hij hoopt als martelaar te sterven op de brancard des doods, op weg naar z’n 72 maagden…*
    http://www.telegraaf.nl/buitenland/21834396/___Schutter_Fort_Hood_schuldig___.html
    *correctie! Het waren er geen 72. Het gaat slechts om één oude maagd van 72.

    Like

  7. Marijke zegt:

    Deze blanke burger is ook boos. Boos om de positieve discriminatie voor iedereen die niet autochtoon is. Boos om de discriminatie ten nadele van de autochtone Nederlander, waar geen uitleg over gegeven wordt en waar je vooral niet over mag praten want dan ben je een racist. Boos om het verkwanselen van onze normen en waarden. Boos over de censuur die opgelegd wordt in de media als je pro Israel bent. Boos dat onze kinderen straks niet in die vrijheid kunnen opgroeien zoals wij die gewend waren. Boos op justitie die erop gericht is om vooral de daders in bescherming te nemen en slachtoffers aan hun lot over te laten. Boos op ons kabinet dat liegt en bedriegt en dat haar tijd mag uitzitten omdat “we” er nu eenmaal voor gekozen hebben. Ja, ik ben zeer boos. Zo boos dat ik, geheel tegen mijn principes in, op 21 september ga demonstreren.

    Like

  8. Waarom moeten ik, na een leven lang hard gewerkt te hebben, plotseling alles betalen voor:
    – alle andere landen die het zelf verziekt hebben;
    – alle gelukzoekers, die het vertikken te werken, te integreren, zich aan te passen en van ons geld op vakantie gaan naar hun land van herkomst, hun hele familie hier laat overkomen en hen laten profiteren van dezelfde gulle gaven die net als zij hier gratis in de schoot geworpen krijgen;
    – al die graaiende frauduleuze incompetente zichzelf “(land)bestuurders” noemende meute
    – een criminele dictatoriale Unie, bestaande uit “eigen-zakken-vullers” en volksuitwisselaars, die systematisch genocide plegen op hun eigen volk.
    – al die “nep-moralisten” die roepen dat wij de derde wereldlanden moeten steunen en het grootste deel van het geld niet alleen aan corrupte bestuurders van deze landen geven maar zelf ook, onder het mom van ‘organisatoren’, in eigen zakken steken!

    Dat al die “Gekke Henkies” dit doen, betekent NIET dat IK mij zonder enig protest naar de slachtbank laat leiden!!!

    Like

  9. correctie 1e zin: moeten = moet.

    Like

  10. BertG. zegt:

    Mooie afbeelding heb je er bij gevonden. Meteen een stuk duidelijker.
    Komt beter over dan de luitspeler die ze zelf gebruikt hebben bij GeenStijl.

    Like

  11. luckybee zegt:

    In Duitsland vond ik Flodder wel leuk, want ik zie iets nederlands op de TV. Maar toen ik terug ben, in Holland,vind ik dat Flodders meer reklame is voor a- Socialen, en heb aan eigen lijf meegemaakt wat het betekend.Voor al veel geld kost om alles weer schoon te krijgen.

    Like

  12. koddebeier zegt:

    Chapeau, boze blanke burger.
    Jammer genoeg hebben we hier ook heel veel blanke idioten, die een volgende keer weer op al die landverraders gaan stemmen.

    Like

    • Tom Hendrix. zegt:

      @Koddebeier: 12.35. uur. Inderdaad, dat zijn de simpelen van geest, die zich alles laten wijsmaken door de geheel RODE PERS en MEDIA, en de NOORD-KOREAANSE JOURNAAL uitzendingen! Zo rolt dat hier!

      Like

Plaats een reactie