“Jouw vrijheid – mijn vrijheid” , radio 1 , do. 22 jan. 09.00 uur met Ben Kok als gasthoofdredacteur in “De Ochtend”

Screenshot_145

(Door: Ben Kok)

 ZIE DE UPDATES !

Een verrassende uitnodiging van  KRO/NCRV om donderdag rond het thema “Jouw vrijheid-mijn vrijheid” met anderen in gesprek te zijn, n.a.v.  de islamisering en het terrorisme door moslims begaan.

Het programma loopt vanaf 09.00 uur en, zoals het er nu uitziet, mag ik tussen 10 en 11 uur daadwerkelijk “gasthoofdredacteur zijn” en halverwege de middag is er een  een debat met alle gasthoofdredacteuren van die dag, eindigt 16.30 uur. Bovendien mag ik nog een stelling verzinnen en die verdedigen in de “stelling van de dag” en zover ik er nu van weet, ben ik de hele dag bezig met de nadere invulling van die dag.

Lees verder>>>

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

5 reacties op “Jouw vrijheid – mijn vrijheid” , radio 1 , do. 22 jan. 09.00 uur met Ben Kok als gasthoofdredacteur in “De Ochtend”

  1. Tom Hendrix zegt:

    Beste Ben Kok, ik wens U de zegen van de AANWEZIGE toe. En ik ben er zeker van dat U de juiste woorden zult spreken. Shalom van deze weifelende en zoekende christen!

    Like

  2. Rudi zegt:

    Zet ‘m op, meneer Kok!

    Like

  3. lucky bee zegt:

    Goeie morgen Ben Kok leuk dat ik weer contact met je heb.De beste Maniier om Israel te helpen is, Nederland weer terug tot de God van Abraham,te bekeren.Zo als dat wij al altijd waren geweest.Dus niet de Paus maar direct tot Jezus Christus om bescherming vragen.

    Like

  4. delamontagne zegt:

    Ik heb meneer Ben Kok helemaal beluisterd op radio.
    Hij heeft het geweldig goed gedaan. Dat het debat met de ene muzel door de slechte telefoon-verbinding niet door kon gaan !!!!!!
    gevalletje moderne-technische-taqyijah vermoedelijk.

    Like

Plaats een reactie