VIDEO: Pro-Israël manifestatie Amsterdam (01-03-2015)


Geplaatst door:
E.J. Bron
(h/t “win”)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Israël. Bookmark de permalink .

8 reacties op VIDEO: Pro-Israël manifestatie Amsterdam (01-03-2015)

  1. janfreak zegt:

    Hartverwarmend deze demonstratie.

    Like

  2. lucky bee zegt:

    Zer sturen de oude Provo’s naar Dordrecht , de SP en Gr. links te steunen en nu kunnen de Amsterdammers pro Israel manifesteren?

    Like

  3. Tom Hendrix zegt:

    Wat ben ik blij met deze demonstratie! Leve Israël! Ik sta voor 100% achter deze demonstratie, en achter het Joodse volk!

    Like

  4. tjonge zegt:

    wat nou bron ? mag ik geen (negatieve) mening hebben over een pijpenkrullen figuur ?
    beetje flauw…

    Like

    • tjonge zegt:

      wat ik dus zei bij mijn vorige gecensureerde reactie was;

      ik vind zo een gast met pijpenkrullen (streng orthodoxe jood) net zo eng als een moslima in een tent.

      misschien was deze reactie een beetje kort door de bocht, maar wou eigenlijk zeggen dat ik in het algemeen streng religieuzen eng vind, ongeacht welk geloof ze aanhangen.

      zo beter hr bron ?

      Like

      • Theresa Geissler zegt:

        Snap het wel: Denk daar hetzelfde over, zoals je waarschijnlijk wel weet.
        Ik denk persoonlijk ook niet , dat die orthodoxen en ultra-orthodoxen voor Israël van de meest effectieve waarde zijn.
        Pragmátici heeft dat land in haar omstandigheden nodig; dat zijn dat soort mensen niet.

        Like

  5. Pegidafan zegt:

    Geweldige demonstratie hartverwarmend , eindelijk eens een demonstratie van mensen met de zelfde normen en waarden als van ons ,geweldig.

    Like

Plaats een reactie