PVV wil verwijdering dreigmoslims

PVV grootVragen van het lid Fritsma (PVV) aan de staatssecretaris van Veiligheid en Justitie over intimidatie en bedreigingen door islamitische asielzoekers.

1.) Kent u het bericht ‘COA is bang voor radicale moslims op het AZC’ (*)?

2.) Klopt het dat  asielzoekerscentra gedomineerd worden door moslims die christenen intimideren en bedreigen?

3.) Klopt het ook dat het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers hier niet tegen optreedt? Zo ja, waarom niet?

4.) Kunt u garanderen dat asielzoekers die zich aan genoemd wangedrag schuldig maken geen verblijfsvergunning krijgen en direct uit ons land worden verwijderd? Zo neen, waarom niet?

(*) www.geenstijl.nl

Geplaatst door:
E.J. Bron
(h/t Ton van Kesteren)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Verrijking", "Weg met ons!", Appeasement, asielwaanzin, christenhaat, Islam, Islamisering, islamofascisme, Krankzinnigheid, lafheid, Moslims, PVV, Rotzakken, tolerantie/intolerantie, verloedering, Volksvijandigheid, Zelfcensuur. Bookmark de permalink .

15 reacties op PVV wil verwijdering dreigmoslims

  1. Cathja zegt:

    Ik loop ook met deze vragen, nadat ik een artikel had gelezen over christelijke asielzoekers die bedreigd werden door moslims in een AZC. En inderdaad, de woorden van de medewerker van het COA waren niet geruststellend. Ze deden eigenlijk niets voor de christenen daar. Moslims waren in aantal dominant aanwezig, en maakten het de christenen erg moeilijk.
    Dan vraag je je af waarom men niet optreedt als er klachten komen en er onlusten uitbreken. Het COA zou moeten rapporteren als moslims zich gewelddadig gedragen. Dat doen ze dus niet.

    Goed dat de PVV hier aandacht voor vraagt, maar ook de heer Voordewind heeft vragen hierover gesteld aan de minister van Veiligheid en Justitie. Hopelijk volgen er meer politieke partijen die hun bezorgdheid uiten en maatregelen eisen.

    Er is eigenlijk maar één oplossing: extremisten moeten het land direct uit. En beter zou zijn als alle Europese landen hetzelfde zouden doen. Die angst voor moslims moet maar eens ophouden.

    Like

  2. Hendrik M. zegt:

    Tja, zelfs in de asiel zoekers centra zijn christenen niet veilig.
    Goed dat de PVV er iets aan doet!
    @ Driek, kijk even op https://ejbron.wordpress.com/2015/06/21/moet-het-leger-weer-strijdbaarder/
    Alwaar ik heb getracht u te antwoorden.

    Like

  3. Claudia M. zegt:

    Ik snap sowieso al niet dat ze raddraaiers niet gelijk oppakken en per direct naar het thuisland retourneren. Dit geldt overigens ook voor allen die menen hier direct overal recht op te hebben en voorts ook nog de brutaliteit hebben allerlei zaken te gaan eisen!

    Als ik mij morgen op straat misdraag, word ik toch ook opgepakt en er zijn voor mij echt wel gevolgen, al naar gelang hoe erg de misdragingen zijn. Ook heb ik feitelijk helemaal nergens recht op en ik kan eisen tot ik ons weeg; ik kan wel de bietenbrug op en ook nog eens voor bovengenoemde shitzooi betalen!

    Het is wat mij betreft al geruime tijd mooi geweest zo. Door alle bezuiniging, ook weer mede ten faveure van…, staat mijn baan ook nog eens op de tocht, als 50+ kan ik ander werk vergeten, maar misschien is de politiek dan wat?

    Like

  4. Comsol zegt:

    Een beetje politiek correct ministertje zal de dreigmoslims bibberend en angstig op de nederlandse bevolking loslaten!

    Like

  5. jungleelephant zegt:

    Met alle respect voor Fritsma:heel die islam moet rigoureus uit de Eu verwijderd worden,geen een moslim uitgezonderd!En alles dat islamgerelateerd is moet aangepakt worden;mosketen tot op de laatste steen afbreken.Pas daarna zal de rust wederkeren.Als de grenzen dan tenminste potdicht gaan;anders helpt het nog niet!

    Like

  6. Henk der Niederlander zegt:

    En over een half jaar of zo komt er wel een antwoord van de kamer kennen we dat niet zo langzaamaan met die klootzakken in de regering. Om doodmoe van te worden. Wanneer worden er eens spijkers met koppen geslagen nondedjeu

    Like

  7. Republikein zegt:

    Vragen vragen vragen!
    Antwoord krijg je niet, de onderste steen komt nooit boven.
    haha, wat een gekke zooi!
    Ze zijn met zeer ingewikkelde zaken bezig, zoals:
    http://bit.ly/1nMHZxj De onduidelijke antwoorden van de regering inzake de hongerstaking van de minister-president van Aruba
    Wordt het weer gezelli zei tante Jeltje van boer zoekt vrouw.
    Zandzakken voor de deur!

    Like

    • J. C. Th. Köhler zegt:

      “Wordt het weer gezelli zei tante Jeltje van boer zoekt vrouw.”

      Is tante Jeltje nou de boer of de vrouw?

      j.c.th.kohler@ziggo.nl

      Like

      • harry zegt:

        Het lijkt me meer iets dat je wellicht in de stal aan kunt treffen , heer Kohler .
        Hoewel , als een varken er zo bij loopt , dan heb je de neiging om hem uit z’n lijden te verlossen .

        En wat het ook is , niemand zal daar seks mee willen , dus maakt het niet uit .

        Like

  8. lucky bee zegt:

    Ik ben het helemaal met de PVV eens.Ruit werpen moeten wij ze allemaal als het aan mij ligt.

    Like

    • BertG. zegt:

      Doe je wel handschoenen aan als je met ruiten gaat gooien.
      Scherp hoor dat glas. Of wou je ergens een steen door een raam gooien.
      Je weet het nooit wat er nou precies bedoeld wordt met wat hij zegt.

      Like

  9. alidas1 zegt:

    Ik snap niet da ze de christenen en moslims bij elkaar zetten dat zat er toch dik in dat dit niet goed zou gaan.
    Deze moslims meteen terugsturen krijg de regering alleen maar ellende van .
    Of denken ze stemmetjes te winnen .
    Nou dat merken ze dan wel als ze eenmaal de macht hebben.
    Zitten er met een paar jaren alleen moslims in de regering

    Like

Plaats een reactie