EIGEN SCHULD LGBT

13353_862364043824027_3577948761410441743_n

(Door: “Landerdoek”)

Wat er ook onder de zon gebeurt, is altijd het resultaat van omstandigheden die vooraf zijn gecreëerd. Ben je geraakt door de bliksem, dan ben je zelf degene geweest die tijdens een onweer in een veld stond. Of werd je eigen kind aangevallen door jouw “lieve” pitbull, dan ben je zelf degene die de riskante omstandigheden heeft gecreëerd. De kinderen van jouw buurman zijn niet gebeten; die heeft katten. Overal in Nederland worden homo’s in elkaar geslagen en vaak naar het ziekenhuis vervoerd, zo niet naar hun graf, alleen omdat deze omstandigheden vooraf zijn gecreëerd. In de jaren zestig en zeventig was dit niet zo; toen was Nederland nog Nederland, en geen Marokko.

Als voorbeeld van de complete kraanzinnigheid vecht de LGBT-beweging voor vrijheid, en anderzijds komt ze op voor de moslims, die volgens hun religie alle LGBT willen afslachten en vrouwen als slaven gebruiken.

Dus als je in het ziekenhuis ligt en je dromerig naar de monitor staart, vergeet niet dat je er zelf voor hebt gezorgd dat je in het ziekenhuis bent terechtgekomen door op te komen voor jouw vijand, van de islam te houden, tegen Pegida te demonstreren, Wilders neer te halen, en door op de verkeerde partijen te stemmen. Veel sterkte.

(Terzijde: dit artikel werd netjes afgewezen door Martijn Kamphorst van Gay.nl, maar werd iets minder verwelkomd door Manju Reijmer van expreszo.nl, die tekende met “Fuck You”)

Door:
“Landerdoek”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Religie van de vrede", Barbarisme, Islam, Naïviteit, nieuw fascisme, Pacifisme, political correctness, tolerantie/intolerantie. Bookmark de permalink .

41 reacties op EIGEN SCHULD LGBT

  1. Joshua zegt:

    Deze gekken hebben geen identiteit, maar ook geen verstand!!

    Geliked door 1 persoon

  2. Linkse gekkies zijn nu eenmaal linkse gekkies, of ze nu homo, hetero of seksloos zijn doet er niet toe.
    Ik ben ook homo, openlijk PVV-supporter en ik ben zeker niet de enige.

    Geliked door 3 people

  3. hslot4 zegt:

    Het wordt tijd dat ze hier ook homos van de flat af flikkeren mischien worden ze dan wakker

    Geliked door 1 persoon

    • Nikolaos zegt:

      Nou, dat zal niet veel uitmaken want ik weet nagenoeg zeker dat er weer een draai aan wordt gegeven zodat het weer los staat van cultuur/religie.

      Like

    • anna zegt:

      schaam je !!

      Like

      • hslot4 zegt:

        Ik me schamen ? kun je lang wachten schat aint happening .
        Het mooiste zou zijn als ze die twee Rtl tv homos eraf knikkeren Albert Verlinde en Marc van der Linden ik denk zal de namen even noemen want er zijn er nogal wat bij Rtl anders wordt het verwarrend .
        Wordt alleen wel een hele hijs om die laatste de trap op te krijgen.
        Te land ter zee en in de lucht moslim editie (met je gat van de flat)
        Je kunt de linkse facistische gutmensch niet hardt genoeg confronteren met de feiten.

        Like

    • BertG. zegt:

      Ze weten allang dat ze half dood getrapt kunnen worden op straat wanneer ze hand in hand zouden lopen door mossels.
      Bij elk normaal mens zou er dan toch een lichtje moeten gaan branden als het steeds dezelfde daders zijn.
      Of er gaat een masochistisch trekje bij komen en dat ze ’t eigenlijk dus best wel lekker vinden om half dood geschopt te worden.
      Anders kan ik het niet verklaren dat ze telkens partij kiezen voor de daders.

      Geliked door 1 persoon

      • Cynisch mensch zegt:

        In Arabische landen lopen mannen veelal hand in hand. Er zijn ook veel homofielen totdat ze gaan trouwen met een maagdelijke vrouw.

        Geliked door 1 persoon

      • Harry zegt:

        Zat eens een nieuwe motor in te bouwen in een jacht , ergens in Zeeland .
        Er waren zo’n vijf mannen aanwezig op het schip .
        Op de kade , vijftig meter verderop , zaten twee jonge kerels met hun voeten in het water te flikflooien .
        Bij IEDEREEN aan boord ( allemaal échte Nederlanders ) riep dat ergernis op .
        Het is voor een hetero een buitengewoon vervelende aanblik , kussende mannen ,
        onbegrijpelijk dat ze dat zelf niet snappen .
        Het is immers heel onnatuurlijk .
        Zelfs voor een tolerante sukkel als ik , is dat ergerniswekkend .
        Moet ik dat dan maar wegslikken ?
        Iedere keer als je even opkeek uit de machinekamer zag je dat stel weer .
        Gadverdamme !

        Niemand wordt boos als er een jongen en een meisje zitten te kussen , dat is immers een natuurlijk verschijnsel .
        Beetje jaloers zou nog kunnen .

        Er werd dan ook nogal eens geroepen dat ze op moesten sodemieteren met hun geflikflooi ; ” stelletje vuilakken , rot op ” !
        Als reactie gingen ze elkaar dan weer hevig af zitten lebberen en riepen allerlei verwensingen richting ons .
        Totdat er twee opstapten en richting homo’s liepen .
        Die kozen wijselijk het hazenpad .
        Waarom dat soort provocaties ?
        Kan dat nou niet achter de voordeur ?

        En als dat fout uitpakt , ga dan niet zitten piepen , je hebt het toch echt zelf uitgelokt .
        Het is tegennatuurlijk en dat wil er bij de meeste homo’s niet in .
        Het is echt niet de norm , het is een genetische afwijking .
        Als je zo bent , prima ; maar doe het dan niet in het openbaar .

        Het heeft iets provocerends , dat exhibitionisme , net als een hoofddoek en een haatbaard .
        Iedere provocatie wekt ergernis op .
        Het lijkt verdomme wel of ze hun gedrag willen promoten !
        Zelfs bij een sullige doedel als ik leidt dat tot agressie .

        Geliked door 1 persoon

  4. Drs.P. zegt:

    Linjks draaiende idioten vinden zichzelf super “gutmenschen” maar voor zeker hebben ze ook een zware hersenafwijking. Het zijn vooral een hele kuddes losgeslagen linksdraaiende debiele miepen die eigenlijk een harde mannenhand nodig zouden hebben om in het gareel van de stam (NL) te blijven. Nu die mannenhand er blijkbaar niet meer is omdat ze die zelf om zeep hebben geholpen d.m.v. feminisme, zoeken ze die bij de booslims.
    http://curiales.nl/2016/04/30/vrouwen-feminisme-westen-beschaving/

    Like

    • A.J. de Koning zegt:

      Drs.P. u heeft maar vreemde opvattingen, van u hebben homo’s niets te verwachten en ik denk ook,m niet als ze zich normaal gedragen, u bent gewoon onverdraagzaam als iemand zich niet precies gedraagt zoals u, maar bij mensen zoals u is er vaak iets anders aan de hand.

      Like

    • hslot4 zegt:

      Volgens mij heb je het aan de stok met een homo roflmao .
      Nou ja beter aan de stok dan aan zn stok zullen we maar denken 🙂

      Like

  5. Een blik op de foto is voldoende om de volwassen lichamen te ontdekken waar een kind van 3 in zit. Kinderen moet je beschermen en zeker als ze een gevaar voor zichzelf en de omgeving zijn. En omdat dat kennelijk niet gebeurt zou ik voorstellen om ze allemaal naar een vakantiekolonie te sturen, met gekleurd prikkeldraad.

    Geliked door 4 people

    • Dat kleine meisje rechts op de foto, in het lichaam van een dikke jongen met een vlasbaardje met bijpassend kek vlinderdasje zag ik laatst op de stoep voor het AZC in Grave samen met gelijksoortige vriendinnetjes of vriendjes of kweenies met een enorme drol zitten spelen die met spuitbussen roze en groen werd gespoten, met een welkomstbord van ‘U zijt wellekome’ d’r op.

      Like

    • BertG. zegt:

      hoe kom je er op, gekleurd prikkeldraad.

      Like

  6. Flo zegt:

    Op de 1 of andere manier “willen” de ridders en jonkvrouwen van de bruine steeg dood, vraag niet waarom, ik wil het niet weten.
    Maar dan gvd niet ten koste van ons!
    Flikker dan op naar een moslim land!!!

    Geliked door 3 people

  7. lo zegt:

    In dit artikel staat wel een, niet aan te ontkomen, excuus voor het onderwerp uit het vorige artikel:abortus

    Geliked door 1 persoon

  8. Piet Snot zegt:

    Deze mensen zijn echt niet goed bij de hoofd. Tegen christenenen, wiens ergste “misdaad” is dat ze geen taart voor je gay wedding bakken, ageren ze continue. Maar moslims, die bij voorkeur alle homo’s van een flatgebouw gooien, nee, dat is helemaal in orde. *bonk*

    Geliked door 2 people

  9. louis-portugal zegt:

    Ik las op een amerikaanse site over de extreme reacties van die linkse zombies.
    Men vroeg zich af, hoe die vooral vrouwen, zo konden uitflippen.
    Een van de gedachten was dat GMO voedsel en vaccinaties, een kind vanaf geboorte ongeveer 30, daar flink aan bijdragen.
    Er werd ook gezegd dat de IQ ook beduidend lager was dan vroeger, maar dat is natuurlijk zeer P.I.
    Ik probeer i.i.g. zo min mogelijk van dat spul binnen te krijgen.

    Geliked door 2 people

    • Nemesis zegt:

      Oooh,nu snap ik het. ben nooit gevaccineerd. Toentertijd was er geen entstof, daarna was ik te oud, dus te gevaarlijk. Zelfs toen ik naar diverse landen in Afrika moest en de nodige entingen in de firma werden gedaan, kon dat niet. Ik heb wel pilletjes tegen malaria moeten nemen en de enige enting die ik regelmatig om de zoveel jaar krijg is tegen tetanus. Mijn IQ is dus niet gedaald 😀 😀 😀

      Geliked door 1 persoon

    • BertG. zegt:

      Misschien dat ze er nu iets van 30 krijgen, maar zoveel heb ik er vroeger niet gehad.
      Ik denk een stuk of 6.
      Weet het niet precies meer, ik heb nog wel mijn inentingsboekje (oranje boekje), maar geen 30.

      Like

  10. Mirjam zegt:

    Off topic: kijk eens naar dit debat: Het Grote Splinterdebat Ep3, met Ancilla v/d Leest (Piratenpartij) vs Theo Hiddema (Forum voor Democratie). Ervaring tegen naïviteit, beiden hebben goede hersens, alleen gebruikt de ene ze beter door zijn levenservaring dan de ander. Ik hou van Theo Hiddema, ik vind hem een heel slimme man, die onzin niet tolereert, maar die het zegt zoals het is. Zij heeft goede punten wat betreft de privacy waar elk mens recht op heeft, maar qua de rest heeft geen flauw benul door gebrek aan inzicht. Van Theo Hiddema blijf ik zeggen, dat het goed zou zijn geweest als Geert deze man aan zijn partij had toegevoegd. Hij heeft vaker hints naar Geert gegeven en gezegd dat hij meer dan willig was om dit te doen. Jammer, het zou een grote aanwinst zijn geweest. Als ik twee stemmen zou hebben kunnen geven, dan was een ervan voor hem geweest.

    Geliked door 1 persoon

    • Theresa Geissler zegt:

      Ja, en waar ik dus bang voor ben, is, dat we hier tóch te maken hebben met hèt minpuntje van de PVV, namelijk, dat het een té gesloten beweging is:
      Ik ontkom niet aan de indruk, dat Hiddema dat, zeker een tijdje geleden, heus wel gewild zou hebben, maar dat de partij daar zèlf niet voor openstond, endat hij dáárom opeens besloten heeft, met Baudet in zee te gaan.
      En waaróm stond de PVV dan niet open voor die mogelijkheid? Wellicht omdat Hiddema tóch een té sterk aanwezige persoonlijkheid is voor het strakke, exclusieve eenmansbeleid van Geert.
      Kan niets bewijzen, maar heb sterke vermoedens in die richting.
      Inderdaad jammer.

      Geliked door 1 persoon

      • Marlies zegt:

        Schot in de roos, Theresa. Hiddema is niet volgzaam genoeg. Baudet weet dat, maar accepteert het, want Hiddema is een oersterk debater. Erg jammer inderdaad.

        Like

      • Mirjam zegt:

        Ik denk het niet helemaal in die richting, Theresa, want nu, in het FvD, speelt Theo Hiddema ook de tweede rol en dat doet hij vrijwillig uit respect voor Thierry Baudet. Hij zei dit laatst nog op televisie. Ik heb gehoord dat hij, Hiddema, al is gevraagd door de PVV, maar doordat de vraagprijs te hoog was, en het PVV niet om subsidie van het Rijk hierin kan teren, hebben ze dit niet door kunnen laten gaan. Maar wat is wijsheid en wat is waarheid? Ik weet het niet. Ik weet alleen één ding en dat is dat, als het ooit zo mag zijn dat deze twee, Geert en Theo, samen in de Tweede Kamer zitten, dan weet ik dat ze elkaar zullen ondersteunen, omdat ze, als ze zelf toch één partij zouden vormen, dit ook zouden doen. Ze passen politiek gezien en ook qua karakter, perfect bij elkaar.

        Like

  11. scheermes zegt:

    Als ik met de mensen spreek op straat zeggen ze ,het gaat niet goed met nederland !! Hoezo vraag ik dan ?? Nou als het zo doorgaat nemen de moslims ons land over ,en wordt ons land geislamiseerd !! Waarop ik dan zeg !! Ik hoop niet dat het door u stemgedrag komt ,dat het de verkeerde kant opgaat met ons land !! Of stemt u ook pvv?? Nee !! Ik stem op de sgp !! Meent u dat nou ?? Dus dan heb ik aan u te danken dat wij geislamiseerd worden !! Zo OERSTOM zijn de linkse kerkgangers ,dat zij wel zien dat ons land naar de knoppen gaat ,maar zij blijven wel op de partij stemmen die de islam massaal toelaat in ons land ,en dat zij door HUN stemgedrag ZELF de ondergang inluiden van ons land !! Ik zeg na een uitvoerig gesprek met deze mensen dat zij door hun stemgedrag landverraders zijn ,en dat indien zij op 15 mrt niet op de pvv stemmen ,dat ik dan nooit meer wens te praten met hun ,en dat ik hun dan ook niet meer groet !! Sommigen van de linkse kerk, gaan al niet meer met mij de lift in naar boven, als ik al in de lift sta !! Zo zie je maar dat een gezond gesprek toch ook een mooie uitwerking kan hebben !!Niet meer met linkse mensen naar boven !!Als ze pvv stemmen, zullen ze wel weer met mij de lift ingaan naar boven !!

    Like

  12. Even wakker worden en provoceren zegt:

    Weet je waarom die lgbt-figuren heulen met de moslims ? Omdat ze zelf vaak ook pedofiele neigingen hebben en dat hebben ze gemeen met moslims. Die hebben kindhuwelijken en verkrachtign van jongetejs schijnt bij de Afghaanse “cultuur” te horen.

    Like

    • A.J. de Koning zegt:

      Nou ik kan je verzekeren dat de homo’s die ik ken geen van alle pedofiele neigingen hebben dus ik zou dat vaak maar achterwege laten.

      Like

    • Marlies zegt:

      Homoseksualiteit en pedofilie worden nog steeds op één hoop gegooid. Het een heeft met het ander weinig te maken en toch blijft dat hardnekkige gerucht de ronde doen. Ik vraag me af waarom…

      Like

  13. Kees zegt:

    Islamofobie bestaat niet, het is een uitvinding van gefrustreerden. Wel eens iemand gezien die een ziekelijke angst voor islam heeft, ik niet, ook niet bij de PVV?

    Like

  14. jackholland zegt:

    Onlangs een bijeenkomst over islam meegemaakt in een kerk.
    Allemaal alleraardigste mensen . Een dominee hield zijn spreekbeurt deze was tenenkrommend waarbij hij mohammed weg had gezet als best wel een aardige kerel .
    Nadat er van en enkeling o.a. ik wat kritische vragen over islam kwamen moest hij inderdaad erkennen dat op verlaten islam de doodstraf staat wat eigenlijk niet zo fris is.
    en zo nog enkele punten,.
    Maar het meest verontrustende was de reactie van het alleraardigst christelijk publiek.
    Ze hebben er werkelijk geen benul van wat islam inhoudt ,ze weten werkelijk van niets er werd nog geopperd dat het zo vervelend moest zijn voor moslims om zich steeds maar te moeten verdedigen voor moslimaanslagen .
    Ze willden als GOEDE BUREN met moslims omgaan .
    Kortom een en al naiviiteit .
    Ze weten niets over vrouwenonderdrukking, ze weten niet dat de getuigenis van 1 man gelijk is aan die van 2 vrouwen,ze weten niets over doodstraf bij verlaten islam, ze weten niets over dat een moslim zich een uberrmensch voelt tov niet moslims, ze weten niets over jihad, ze weten niets over streven naar een wereldkalifaat ,niets over sharia enz. enz.
    Als dit de doorsnee gedachte over moslims/islam is in nederland is dan ziet het er uit.
    Ik blijf het maar zeggen op dit forum ,er is veel te weinig kennis over islam zowel bij moslims als niet moslims .
    Daar moet wat aan gedaan worden.
    Ipv jezus leeft op grote borden in weilanden te plaatsen ,moeten soera s met nrs erbij op grote borden worden geplaatst .
    Dan pas zal het grote publiek eens gaan begrijpen hoe de moslim met niet- moslims ,joden,homos vrouwen wenst om te gaan.
    Het gros van het publiek denkt ach ,islam is maar een geloofje laat die mensen toch het kan geen kwaad.
    Het gros van het publiek zal dan ook stomverbaasd zijn als ze op het schavot staan en hun ongelovige kop wordt er afgehakt door een vrome moslim .die achteraf toch niet zon GOEDE BUUR bleek te zijn.
    Ik hou mijn hart (kop) vast voor de toekomst .

    Geliked door 3 people

  15. ReaGluurder zegt:

    In de jaren ’70 ’80 en later werden er ook homo’s in elkaar gemept / gechanteerd door (blanke) potenrammers! Maar sinds ‘De Verrijking’ is het allemaal veel erger geworden. Daar en tegen zijn veel gaytoyboys van de pislam!! Gevaarlijk spul!

    Like

  16. mahoog zegt:

    Jammer dat je in zo’n pakhuis moet wonen omgeven zelfs in de lift met debielen….Jeverdiend beter.

    Like

  17. Sabeltant zegt:

    Suffe linkse ouders
    Suffe linkse leerkrachten
    Suffe linkse dagbladen
    Kinderen groeien op met suffe verhalen en kunnen dankzij algemene bewoordingen geen eigen mening meer vormen.
    Zo kweek je suffe kinderen die geen idee hebben wat er gebeurd als ze eens een spreekwoordelijke klap in hun gezicht krijgen.

    Het zit ‘m in het niet meer benoemen van problemen.

    Zo zijn islamitische terroristen amklaufers, amokmakers, verwarde personen, etc.

    Als deze nietszeggende benoemingen van problemen zorgt ervoor dat men zich nauwelijks er nauwelijks betrokken raakt.
    Er is niemand die de schuld kan krijgen, men krijgt geen mening en de schrik is er na een paar uur vanaf. De media helpt mee door er nadien niets meer over te zeggen.

    De islam veroverd Europa en deze sufkutten hebben het niet eens in de gaten.
    Ze lopen verdwaast rond met een bord over liefde, ze hebben niet geleerd wie hun vijanden zijn.

    Best sneu eigenlijk.

    Like

Plaats een reactie