“Bevrijdingsdag” 2017 . . .

Door:
Gerard de Boer
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Krankzinnigheid. Bookmark de permalink .

13 reacties op “Bevrijdingsdag” 2017 . . .

  1. hslot4 zegt:

    Dit is op hslot4 herblogd.

    Like

  2. Nee, zoals het nu gaat zeker niet. Dan denk ik aan de islamisering waar men hier mee bezig is.

    Like

  3. Cathja zegt:

    Als het zó moet, dan hoeft 4 mei voor mij helemaal niet meer. Bevrijdingsdag trouwens ook niet.

    Vergeleken met de Dodenherdenkingen van bijvoorbeeld de jaren ’60/’70 in de vorige eeuw lijkt het er tegenwoordig steeds meer op dat het een multicultureel gebeuren gaat worden. Buitenlandse kinderen zien we elk jaar meer. Zelfs het 4 mei-gedicht werd voorgelezen door een Turkse jongen…

    Ik vind het vreemd. Er klopt iets niet.

    Geliked door 1 persoon

    • ReaGluurder zegt:

      Allemaal in scene gezet om het ‘echt’ en een afspiegeling van de NL te doen lijken! Het is 1 groot opgefokt gebeuren geworden met hypocriete smoelwerken alom!! Maar de kransen moeten wel ’s nachts opgeborgen worden!! Haha, dat past toch helemaal niet in het vrijheidssprookje van al die Minkukels!! Worden ze keihard geconfronteerd met het door henzelf gecreëerd Monster!!

      Geliked door 3 people

  4. ReaGluurder zegt:

    Het zaad voor het volgende bloedvergieten is al aan het ontkiemen!! Je moet zodra het donker is alle kanten opkijken en straten mijden omdat geïmporteerd QUDTVOLK het op je voorzien heeft!! Hoezo Vrij??!!

    Geliked door 1 persoon

  5. Nemesis zegt:

    Bij die foto’s vraag ik me echter heel serieus af, of die heren daar ook wel mee kunnen schieten en belangrijker ook de juiste kunnen raken.
    Mijn vraag daarom, omdat de politie zo god als geen schiettraining krijgt of doet en dan zeker niet met mitrilleurs. Dan zijn het proppenschieters voor de show.

    Geliked door 2 people

    • tippelaar zegt:

      Deze politie schiet niet. Kijk dan, allemaal brave huisvaders met kinderen , met een caravan in de stalling en een vaste plek op de franse camping, o.i.d. Ze kijken wel uit. Schieten betekent altijd, eerst schorsing vanuit de dienst. Voor de rechter verschijnen met waarschijnlijk een veroordeling, met naam en toenaam bekend worden vanuit het proces-verbaal en daarna geen leven meer hebben omdat je op de dodenlijst komt van IS of door een fatwa van een imam. Nee, die machinepistolen zijn er alleen maar om de argeloze burger een vals veiligheidsgevoel te geven .

      Geliked door 1 persoon

      • Nemesis zegt:

        Bingo, je hebt het helemaal begrepen. Na het nog eens bekijken van de foto’s krijg ik de nindruk, dat er helemaal geen patronenhouders aan zitten. Maar ik kan me vergissen.

        Like

  6. tippelaar zegt:

    Ik voel me niet bevrijd, integendeel, ik voel me bezet, beknot in mijn vrijheid van meningsuiting, beknot in mijn bewegingsvrijheid en aangetast in mijn veiligheidsbeleving en dat allemaal door onze fijne politici die dit allemaal mogelijk maken. Ik gun ze een verkrachting, een mishandeling, een woninginbraak en alles wat ze mij ook aandoen vanuit hun ivoren haagse toren.

    Like

  7. Guardiacivil zegt:

    https://postimg.org/image/7n5xa9wh5/
    De Mitchell B25, een halfzware bommenwerper, waarop mijn vader zijn taak als Airgunner tijdens WWll vele vluchten maakten om de nazi´s te bestrijden, en vooral de aanvoerlijnen, de Strong Points, onderdelen verdeeld over de gehele Atlantic Wall.
    Op 23 dec.1944 werd zijn toestel zwaar geraakt door flaks en raakte mijn vader gewond en het toestel zwaar gehavend, kon toch nog veilig terug keren naar Melsbroek (het latere Zaventem) in België.
    Deze Mitchell´s hebben de meeste belangrijke taken uitgevoerd tijdens WWll, de inzet van deze vliegtuigen, hun bouw, hun gewicht met en zonder bommen en hun veelzijdigheid maakte deze toestellen beroemd.
    Ook de start vanaf een vliegdekschip met deze toestellen om Japan aan te vallen in een geheime missie, maakte dat deze vliegtuigen een ongekende faam genoten en nog genieten onder veteranen, liefhebbers, verzamelaars, hobbyvliegers, en vele Mitchell B25 Stichtingen om deze vliegtuigen luchtvaardig te houden.
    Het zijn een van de weinige WWll iconen die deze faam verdiend hebben, samen met hun crew en de velen die tijdens de raids uit de lucht zijn geschoten en neer stortte. Mijn vader heeft er velen zien gaan, vandaar zijn PTSS waar hij zijn verdere leven onder gebukt ging tot aan zijn dood.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie