Slecht nieuws voor Marokkanen, goed nieuws voor Nederlanders

Screenshot_121

(Door: “Landerdoek”)

Eigenlijk had het stuk slecht nieuws voor scooters en goed nieuws voor fietsers moeten heten, maar aangezien scooterrijders meestal Marokkanen zijn en fietsers sowieso Nederlanders…  Rijd je als fietser door rood en knal je tegen een scooter komend van links of rechts… zijn schuld. Rijd je als fietser in de verkeerde richting en komt er een scooter uit de juiste richting, wat tot een aanrijding leidt, … zijn schuld. Ben je weer bezig met Appen en wijk je plotseling uit naar links, precies wanneer een scooter probeert jou in te halen, en crash… zijn schuld.

Ja, zo is het vastgelegd in artikel 185 WVW. Men gaat er namelijk van uit dat de fietser een zwakke deelnemer aan het verkeer is, en dus zou de scooterrijder beter moeten opletten en rekening moeten houden met de fouten van de fietsers. Qua schade moet de fietser dan de helft van de scooterschade betalen, maar de scooter moet ook de helft van de fietsschade en letselschade betalen. Dit weet ik uit persoonlijk ervaring: rij door rood, klap tegen Marokkaan-scooter, moest zijn verzekering zo honderden euro’s neertellen, hij had geen schade.

Geeft het door aan je vrienden en op de sociale media, zodat alle fietsers ervan op de hoogte worden gebracht en dus niet meer hoeven uitwijken of bang hoeven zijn voor die rot Marokkaan-scooters die al jarenlang de fietsers terroriseren met hun toeterend en opdringerig gedrag. Laat die rot-sukkels voor de verandering maar eens angst voelen.

Maar wat zou er gebeuren als hierdoor fietsers expres schade gaan aanrichten om zo geld binnen te halen? Nou, ik wil dat niet aanmoedigen, maar dan worden de Marokkanen juist bang voor fietsers en durven ze niet meer zo hard te rijden. Heel voorzichtig moeten ze dan op de scooter stappen en een veilige afstand houden van de fietsers. Eindelijk kunnen de fietsers dan weer rustig naast elkaar rijden en kan de Nederlands moeder haar blanke blonde Nederlandse dochter in alle rust leren fietsen zonder bang te hoeven zijn voor toeterende en spugende Marokkaan-scooters.

Door:
“Landerdoek”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Marokkanen, Rotzakken. Bookmark de permalink .

59 reacties op Slecht nieuws voor Marokkanen, goed nieuws voor Nederlanders

  1. Stef zegt:

    We maken het weer veel te ingewikkeld.
    Maroccanen horen hier niet thuis. Dus op de juiste partij stemmen moet genoeg zijn.

    Geliked door 4 people

    • Perfide Albion zegt:

      Hahaha. Zo is het maar net! Allemaal te voet terug naar islamistan…en dat apen gebergte waar ze horen.

      Like

    • paulzwueste zegt:

      Wat is er mooier dan een spugende marokkaanse scootermaniak ten val te brengen door je op de fiets voor hem op de straatstenen te werpen.
      Gevorderden adviseren we marokkanen in een dure BMW.
      Dat is nòg mooier
      Had je al scheidingsplannen…?
      Huur dan ’n tandem…

      Geliked door 1 persoon

      • paulzwueste zegt:

        ’s Morgens kun je die “bakfiets-fiets-huisman” met rugzakje zien fietsen.
        Hij fietst als ’n gek in de stromende regen terwijl er onder het zeiltje zo’n 3 of vier aankomende linkse klootkinderen elkaar liggen af te kloten..
        Door het geblèr hoor je ‘m al van verre aankomen.
        Op kruispunten komttie met ’n starre blik aangereden om als ’n Japanse Bonzai-zelfmoordenaar door het rode licht te scheuren, terwijl wanhopige automobilisten de lantarenpalen gebruiken om ‘m te sparen…

        Hij heeft namelijk altijd gelijk en voorrang.

        Geliked door 4 people

    • cathy zegt:

      Gaan we ook doen !!

      Like

  2. rony stokart zegt:

    Je zou erom kunnen lachen ware het niet de zielige waarheid. Dat van het toeterend, arrogant en spugend groezelig gespuis.

    Geliked door 1 persoon

  3. BertG. zegt:

    Ik heb het nou 3x gelezen, maar zelden zo’n slap ouwehoer verhaaltje gelezen.
    Fietsers zijn zeker zwak, zwakzinnig namelijk.
    Ik heb er nog nooit 1tje op zien letten, verplaatsen zich, starend op hun mobieltje zonder ook maar 1sec. op te kijken bij een kruispunt of een stoplicht.

    Je schrijft het zelf al, blijkbaar ben ook zo’n lul die door rood rijd.
    Ik hoop dan ook dat ze je goed te pakken hebben genomen en jij voorlopig niet meer kon fietsen.
    Als dit cynisch of sarcastisch bedoeld is, dan mag jij dat mij even uitleggen op welke manier.

    Ik heb op mijn scooter soms de grootste moeite om al die zwakzinnige niet omver te rijden.
    En van heeft er nog nooit iemand last gehad of is er door aangereden.
    Nee, het zijn die mongolen die door rood rijden, appen op je fiets, ook met een kind achterop, met ze 4en naast elkaar rijden, en maar kankeren als je er wat van zegt.
    En laat ik het maar niet over de verlichting hebben, dat is sowieso zinloos.
    En dan mag ik, waar ik woon niet eens op het fietspad rijden, iets wat ik dan ook nooit doe, maar last heb je overal van die zwakzinnigen.
    Als dit jouw manier mocht zijn om grappig te zijn, heel apart dan.

    Geliked door 1 persoon

    • hotchkisssaiga zegt:

      En dan hebben jullie het nog niet eens over die kutasowielrenners die moeten ze vogelvrij verklaren zodat je ze mag doodslaan bij aso rijgedrag en bij het omverrijden van kleine kinderen

      Geliked door 1 persoon

    • BertG. zegt:

      O ja, ter aanvulling, ik fiets eigenlijk meer dan dat ik op mijn scooter zit.
      Maar dan heb ik precies dezelfde last van die zwakzinnigen op het fietspad.
      Omdat ik blijkbaar nog de enige ben die zich wel met verkeersregels bezig houd.
      Zo steek ik b.v. nog altijd mijn klauw uit bij het afslaan, en daar ben ik echt een zeldzaamheid in.
      Ook is mijn verlichting ALTIJD in orde.
      En dit gedrag wat ik tegenkom, werkelijk alle leeftijd groepen, van 8 to 80.
      Heb altijd zin om zo’n appende zwakzinnige even een duwtje tegen zijn of haar schouder te geven bij het passeren.
      Geheid dat ze dan op hun bek liggen, kan ook niet andere met 1 hand aan stuur en je ogen niet op de weg.

      Like

    • fleckie zegt:

      Zonder omkijken, of richting aangeven plotsklaps naar links afbuigen, gebeurt ook, knoerhard rijden met scooter,( inhalen) naast je op een fietspad , als je met de auto rijdt. De fietsverlichting, laat het afweten, vooral erg lastig op een rotonde, ( een idee om de politie NU er weer op gaan letten…!

      Geliked door 1 persoon

    • Japio zegt:

      Fietsen is dan ook een linkse hobby BertG. Ze worden aan alle kanten beschermd en daar maken ze dankbaar ge(mis)bruik van. Vooral de schoolgaande jeugd, wat een geteisem is dat zeg. Ze hebben werkelijk schijt aan alles en iedereen. Waarschijnlijk hebben ze geen opvoeding genoten, of een links-liberale opvoeding dat kan ook nog.

      Geliked door 3 people

    • Theresa Geissler zegt:

      “Ik heb het nou drie keer gelezen, maar zelden zo’n slap ouwehoer verhaaltje gelezen.”
      Oh, gelukkig, ik dacht al, dat het aan mij lag! LOL!

      Geliked door 1 persoon

      • BertG. zegt:

        Dat krijg je er nou van wanneer je met een slok op een verhaaltje denkt in mekaar te moeten draaien.
        Meneer rijd godverdomme ook nog door rood, en maar klagen en zeiken.

        Geliked door 1 persoon

    • Cathja zegt:

      @ BertG. om 11:45

      Bert, je bent echt niet de enige hoor, die zich groen en geel ergert aan het fietsgedrag van bijvoorbeeld moeders met twee kinderen op de fiets die dan doodleuk op hun mobieltje zitten te kijken, in plaats van op de weg. Vaak hebben ze niet eens in de gaten dat ze midden op de rijbaan rijden! Als je als automobilist een keertje op je claxon drukt, gebeurt het niet zelden dat je hele boze blikken van ze krijgt, en soms zelfs een middelvinger! Dat ze niet alleen zichzelf, maar ook hun kinderen in gevaar brengen, daar hebben ze zeker nog nooit bij stilgestaan.
      Wij als automobilisten zijn ALTIJD de schuldigen als er ongelukken gebeuren, zelfs als de schuld volledig bij de appende moeder met haar kinderen ligt.

      Dan het rijden zonder verlichting. Vaak hebben ze slechte of helemaal geen verlichting, plus zwarte of donkergekleurde kleding, dus bijna niet te zien, vooral in de maanden dat het lang donker is. O wee als je er eentje ondersteboven rijdt, dan ben je de klos.
      Op rotondes gebeurt het niet zelden dat ze van het fietspad af gaan, en dan vlak voor je auto op de rijbaan gaan rijden, om zo een bocht af te snijden. Als je laat merken dat je dat stoort: het welbekende vingertje of een verwijzing naar het voorhoofd.

      Scholieren zijn vaak een ramp! Inderdaad, met zijn vieren naast elkaar rijden (als er geen fietspad is), en dan niet begrijpend of boos kijken als je aangeeft dat ze zo’n beetje de hele weg voor zichzelf opeisen, en dat jij er graag langs wilt.

      Breek me de mond niet open over fietsers. Als automobiliste heb ik niet zoveel te maken met scooterrijders, dus daarover kan ik niet goed meepraten. Mijn wederhelft wel. Die kreeg er eentje tegen zijn voorkant aan. Zij kwam ‘uit het niets’, en lette zelf ook niet op. Het is gelukkig goed afgelopen.
      Maar krijg geen fietser op je motorkap, want dan zijn de rapen gaar! Ik ben dus ten allen tijde aansprakelijk, waarmee ik het lang niet altijd eens ben.

      (Gelukkig zijn er ook hele nette fietsers, dat moet beslist gezegd worden. Ik heb niets tegen fietsers in het algemeen).

      Geliked door 1 persoon

      • BertG. zegt:

        Ik heb dan ook een gigantische medelijden met kinderen die ouders hebben die enkel met hun smartfoon bezig zijn.
        Als die koters zo’n 2 jaar oud zijn krijgen ze een tablet in hun knuistjes gestopt, en zoek het verder zelf maar uit hoe het werkt in de wereld.
        En trots dat die ouders zijn, dat hun koters zo handig zijn er mee, dan zijn zij er van af.
        Complete autisten worden dat later, want een normaal menselijk contact hebben ze nooit meegemaakt.

        Geliked door 2 people

      • hotchkisssaiga zegt:

        Die hangen we apart

        Like

    • jantjeuitnl zegt:

      Scooters horen helemaal niet op het fietspad. Ze zijn meestal opgevoerd. Ze stoten veel te veel uitlaatgassen uit terwijl bij de fietsers hun longen open staan, door de geleverde inspanningen. De scooterberijders kijken meer op hun mobieltjes dan dat ze op letten en het verhaal dat je je voor Marokkanen moet laten vallen… Wat een illusie, Marokkanen, andere scooteraars ook, stappen echt niet af, die rijden zo snel mogelijk door. Ik heb zelf onder zo’n idioot gelegen en die was blond.
      De zwakzinnigen, asociale luiaards zitten op scooters. Vandaar dat je Marokkanen daar ook vaak op aantreft.

      Like

      • BertG. zegt:

        Ik ben in een scooter winkel bezig geweest, en elke 25KM scooter (blauw kenteken) is met het los trekken van 1 draadje op te voeren tot 50KM.
        Zo simpel is dat, daar hoef je verder niks aan op te voeren, 1 draadje los trekken en je bent er.
        Ik kan het uitvoeren waar je bij staat.
        En een 4takt scooter valt behoorlijk mee w.b. stank en uitstoot.
        Jij bent in de war met oude 2takt brommers.

        Like

      • BertG. zegt:

        En wat is dit nou weer voor zwakzinnige opmerking, ik rijd ook op een scooter.

        “De zwakzinnigen, asociale luiaards zitten op scooters. Vandaar dat je Marokkanen daar ook vaak op aantreft.”

        Like

      • BertG. zegt:

        Waarom reageer ik eigenlijk op jantjeuitnl.
        Dat is zo’n beetje de meest fanatieke refo hier.

        Like

      • BertG. zegt:

        Dat onderdeel waar je dat draadje van verwijderd, meestal een blauw draadje, heet een CDI.

        Like

      • BertG. zegt:

        Zo ziet een CDI er uit, zit in elke scooter.
        Onder je voetplaats of ergens op je frame.
        (je ziet het blauwe draad er al bij hangen.)
        https://www.scooteronderdelenshop.com/elektrische-delen/cdi/

        Like

      • BertG. zegt:

        GY6 CDI
        Heb je een Chinese scooter met een GY6 blok dan kun je ook daarvoor een CDI kopen. Daarbij kun je kiezen voor de originele standaard uitvoering maar voor ook een snelle variant waardoor de scooter een stuk sneller kan rijden. Hiermee kun je dus een scooter met een GY6 blok opvoeren.

        CDI vervangen
        Je kunt de CDI vervangen omdat hij stuk is maar ook wanneer je de scooter wil opvoeren. De CDI bepaalt namelijk ook de maximum snelheid en wordt normaal gesproken tevens als begrenzer ingezet. Je kunt een begrensde en onbegrensde CDI kopen.

        Wat doet een CDI
        Een CDI regelt de ontsteking. De brandstof komt in de cilinder terecht en wordt tot ontploffing gebracht door een vonk van de bougie. De CDI regelt dat er precies op het juiste moment een vonk komt waardoor de verbranding en prestaties optimaal zijn.

        Like

      • BertG. zegt:

        Waar ben ik nou weer mee bezig.
        Zit ik al die ouderen hier wijs te maken hoe ze hun 25KM scooter kunnen opvoeren.

        Geliked door 1 persoon

      • BertG. zegt:

        Sorrie voor degene die die dit als complete onzin beschouwen op deze site.
        Maar ik word werkelijk stront ziek van mezelf, om maar steeds maar hetzelfde te gaan beweren, zo als, gooi ze er toch uit, sluit toch die grenzen, laat ze oprotten naar hun eigen land, enz……
        Dat weten we nu wel, hoe vaak wij dat ook gaan beweren, het zet allemaal geen zoden aan de dijk.
        We gaan er niks mee oplossen behalve ons ei voor een kort moment even kwijt te raken.
        Hoe vaak kan een mens iets herhalen zonder enig effect, vraag ik mezelf wel eens af.

        Wat is de zin er dan nog van van om het telkens maar te blijven herhalen.
        Niemand die het hoort of leest verder of zich er ook maar iets van aantrekt.
        Wij lezen het van mekaar, maar dat alles wat ik lees, dat wist ik al.
        Wij zijn het wel met mekaar eens, maar hoe nu verder…………..

        Geliked door 1 persoon

      • Theresa Geissler zegt:

        @BertG., 22.52u: Zeker, zeker, dat is ook m i j n ervaring.
        Het is dan ook de reden, dat mijn aantal comments de laatste tijd iets afneemt:
        Je kunt niet constant hetzelfde blijven roepen.
        Maar helaas: Als je in plaats daarvan al eens een gooi doet in de vorm van een voorstel om in actie te komen, geeft men evenmin sjoege.
        Tja, wat moet je dán…?

        Geliked door 1 persoon

      • jantjeuitnl zegt:

        Bedankt BerG voor je uitgebreide antwoord. Je hebt je scootertje dus opgevoerd en maakt het fietspad onveilig.
        Je bent een arrogante, luie aso als je met een opgevoerde, dus meer milieuverontreinigende scooter rondrijdt.
        Mijn opmerking bleek dus correct.
        Dat dat heel makkelijk gaat wil nog niet zeggen dat je dat moet doen.
        Je kan ook makkelijk in een sloot springen, doet dat dan maar om mij een plezier te doen.
        P.s. Ik ben geen Refo, maar Katholiek, zonder rooms ervoor.

        Like

      • BertG. zegt:

        Wat loop je nou te zeiken over dat ik mijn scooter zou hebben opgevoerd.
        Waar haal je dat nou vandaan.
        Ik schreef enkel dat dat heel simpel is met een 25Km scooter.
        Ik heb er 1 met een geel kenteken, zo’n 1 waar je een helm op je kop moet hebben.
        Ik rij helemaal nooit op het fietsweg maar op dezelfde weg als een auto.
        En mijn scooter rijd precies 50Km.

        Like

      • BertG. zegt:

        En ik moet trouwens dezelfde brandstof tanken als jij in je auto flikkert, euro95.
        Als mijn scooter stinkt, dan doet jou auto dat ook.
        Het is namelijk dezelfde 4takt motor als er in jou auto zit, als je die hebt.

        Like

    • mahoog zegt:

      Troost je hier in Brasil zijn ze nòg stommer bezig.Ze rijden op de stoepen en links van de weg , of tegen het verkeer in.Gelukkig zijn er niet veel want te veel berg en dal hier.Toen ik nog aan de vlakke kust woonde fietste ik ook…en netjes…heb dat ooit geleerd in Nederland TOEN.

      Like

  4. Steven zegt:

    Dit slaat natuurlijk gewoon nergens op.
    Rij jij met je scootertje door groen licht…komt er van links een fietser die overal schijt aan heeft door rood licht..BOEMMM… Politie: Nee hoor..u met uw scootertje had beter moeten opletten…het is uw schuld!
    Zou hetzelfde wezen als ze deze regel ook bij auto’s gingen invoeren….ik rij gewoon door rood met mijn fiets, dan moet de automobilist maar beter opletten of er niemand door ROOD rijdt.
    Slaat natuurlijk gewoon nergens op zo’n regeling!

    Like

    • BertG. zegt:

      Wat dat betreft is de schrijver net zo’n aso als de doelgroep waar hij het over heeft.
      Mensen die door rood rijden mogen wat mij betreft een hele lange periode in het ziekenhuis doorbrengen.
      En zijn ten alle tijden volledig verantwoordelijk voor alles wat mij betreft.

      Like

    • paulzwueste zegt:

      Enkele jaren geleden is de linkse waanzin in de verkeersregels geslagen.
      Vroeger leerden we dat een auto sterker was dan een fietser en dat een automobilist daardoor dus ALTIJD voorrang had.
      Er werd je dus geleerd ontzag te hebben voor automobilisten…
      Dus leerde je héél goed op te letten.
      Dus gebeurden er in getalsverhouding ook veel minder ongelukken met fietsers.

      Overal waar linkse honden de macht grijpen veroorzaken ze chaos en dood en verderf..

      Like

      • paulzwueste zegt:

        Wat dàn natuurlijk weer aantrekkelijk wordt is de zogenaamde “Rickshaw-Man”.
        Kijk, als we het nou over die “Rickshaw-Man” zouden hebben gehad was ik helemaal akkoord geweest.
        Dat is nu echt ideaal.
        Jij kunt lekker onderuit liggen terwijl die magere kerel zich de schompen rent.
        Moet ’n heerlijk gevoel geven, denk ik.
        En dàn wil ik nog wel eens zien wat ze tegen mij en mijn “Ricshaw-Man zouden kunnen ondernemen?
        Alléén al die uitlaatgassen van mijn Rickshaw-man” zijn absoluut dodelijk!

        Zal wel weer niet mogen in Amsterdam, want tegen de menselijkheid enz.
        Maar als ze op vakantie zijn in Sjanghai, Bangkok of Sint Petersburg staan ze in de rij…

        Like

      • BertG. zegt:

        NOOIT voorrang nemen met je fiets of scooter, ook al heb je gelijk.
        Je verliest het altijd tegen een automobilist die daar schijt aan heeft.
        Altijd je defensief opstellen in het verkeer, dan overleef je het altijd.

        Geliked door 1 persoon

      • paulzwueste zegt:

        Ja Bert, ik sta helemaal achter je wat betreft het defensief opstellen.
        Alléén die vrachtwagens met oplegger en slapende chauffeurs die ze tegenwoordig op de mensen loslaten, daar is geen enkel kruid tegen gewassen…
        Dat vind ik toch altijd zo ongelofelijk zielig…
        Vader, moeder en drie kinderen op slag dood…en als je die wrakken ziet…
        Ik stel daarom voor dat we als we ’n keer op bezoek willen bij de EU in Brussel dat we dan zo’n combinatie huren.
        Daar kun je namelijk hele kantoortorens mee wegvagen.

        Lijkt me ’n uitstekend idee als Merkel daar weer onderonsjes heeft, samen met de rest van het criminele gezelschap…!!!

        Like

  5. anna zegt:

    Mijnheer Bert, ik ben 75, nog lang niet zwakzinnig en ben blij dat ik met mijn tweedehands fietsje nog een boodschapje kan doen … fijn weekend

    Geliked door 1 persoon

    • BertG. zegt:

      Ik schreef het wel, alsof iedereen op een fiets zwakzinnig is, maar gelukkig zijn er nog uitzonderingen.
      Maar het zijn er maar zeer weinig.

      Ook oudere zijn soms zo brutaal als neten en beginnen direct te vloeken, als je opmerking maakt over hun winkelwagentje, die ze zonder pardon tegen je achterlicht aan rammen met boodschappen inpakken bij hun fiets.
      Dan krijgt ieder mens er zijn in om bij zo’n oudere dan ook maar ze achterlichtje er af te trappen.

      Like

  6. boorzalf zegt:

    Als een fietser tegen een marokkaan met scooter aan rijdt, en die scooter zit fout dan komen uit alle hoeken rifapen aan gerend die getuigen dat de fietser fout zat.

    Geliked door 2 people

  7. BertG. zegt:

    Sowieso geloof ik er geen hol van dat al die Marokkanen een rijbewijs hebben gehaald voor een scooter.
    Ik zie ze wel eens rond rijden, om les te krijgen, maar dat zijn altijd Nederlanders.
    Je bent hier ruim 500 euro voor kwijt, als het al niet meer is, en je verzekering is als 16 jarige zo goed als onbetaalbaar.
    Maar of ze hier op gecontroleerd worden, ik betwijfel het.
    Dus 1 persoon heeft dan een aantal scooters op zijn naam staan, en de rest rijdt er mee rond.

    En nee, ik heb ‘m ook niet gehaald, mijn rijbewijs, maar gekocht op het postkantoor voor 25 Gulden in de vorm van een certificaat, en daarna omgeruild op het stadhuis voor een rijbewijs., voor zo’n 50 euro.
    Dat heeft te maken met geboren zijn voor, ik dacht 1976, dus rijd ik al een jaar of 40 rond, zonder schade.
    Ik heb dan ook een no-claim van 80%, hoger bestaat niet.

    Like

  8. Cynicus zegt:

    Och jee wat naief om te geloven dat dat Marokkaanse tasjesroversscootertuig nu bang wordt om een ongeluk met een fietser te krijgen. Dit gewetenloze tuig gaat dan de gewonde fietser te lijf zodat die nog weerlozer is en gaat er dan vlotjes met de scooter vandoor. Je kan ook niks anders verwachten van straatrovertuig die niet terugdeinzen een oud vrouwtje te beroven en voor dood achter te laten in haar eigen woning zoals laatst in Amsterdam (oude vrouw van 85 jaar door misdrijf om het leven gekomen) . Alle voor Nederland normale fatsoendingen moet je wegdenken om te begrijpen dat het voor Marokkaanse straattuig het normaal is om oude mensen te mishandelen en te beroven. In hun vuile duivelse psychopatische ogen is dat niet laf of intens gemeen. Het is blijkbaar de wil van allah omdat die dat de jongeren liet doen. Bovendien mag een moslim nemen van een niet-moslim wat hij wil zo staat dat in de koran. Zo vies en vals en intens gemeen zijn die Noordafrikaanse moslimrotcriminelen. Een ding is zeker de Nederlandse boeven overvallen geen oude vrouwtjes misschien een zwaarverslaafde rotjunk daargelaten.

    Ik wil graag eens reactie van anderen op hier boven gezegd..

    Like

    • paulzwueste zegt:

      Nou, dat die meneer Landerdoek die ons goed nieuws beloofde omdat hij had bedacht dat marokkanen de schade van fietsers zouden betalen, op een bijzonder onverantwoordelijke wijze en dit totaal helemaal buiten de realiteit moet staan.
      In de eerste plaats is een fietser uitermate kwetsbaar in het verkeer.
      Alles wat gemotoriseerd is maakt gehakt van ’n fietser.
      Verder is het gros van de marokkaanse scooterrijders niet verzekerd.
      Als je geen rijbewijs hebt kun je je namelijk niet verzekeren.
      Daar al over nagedacht Heer Landerdoek?

      Verder ben ik het helemaal met je eens Cynicus dat dat hele Berberse Barbarenvolk de vloek is van onze samenleving en te vuur en te zwaard moet worden verdelgt en daarna de grens over gejaagd.

      Geliked door 2 people

      • Cynicus zegt:

        citaat paulzwueste

        Verder ben ik het helemaal met je eens Cynicus dat dat hele Berberse Barbarenvolk de vloek is van onze samenleving en te vuur en te zwaard moet worden verdelgt en daarna de grens over gejaagd.

        De mentaliteit van een deel dezer mensen is zo dat vele Nederlanders deze rare Berberse idioten liever kwijt dan rijk is.

        Donder maar fijn op stomme Berberse straatdebielen !

        Het is goed en beter dat de Nederlandse jongeren wat meer weerbaar worden tegen deze berberse brutalen

        De Nederlandse jongere mag wel eens wat meer stoer worden.

        Net zoals vroeger

        Geliked door 2 people

  9. koddebeier zegt:

    Nog meer goed nieuws………..ze willen niet bij de politie………vreemd toch, het zijn hun grootste vrienden !

    Like

  10. delamontagne zegt:

    Ik kan hier geen zinnige reactie op geven. Totaal geen ervaring mee.
    Ik herinner mij NL, fietsland jaren 50.
    Met de fiets naar school aan de andere kant van de Maas in R’dam.
    Door de tunnel. Soms rond spitsuur stond er aan de Noordkant een rij van meer dan 100m fietsers, om de tunnel in-te-gaan.
    Politie te paard hield alles in de gaten……..
    Marokkanen ????????, men wist niet eens wat dat was.

    Like

    • koddebeier zegt:

      Gouden tijden

      Like

    • VarAway zegt:

      Jazeker, eind 50er jaren.
      Lange rijen bij de ingang,
      Politie te paard, alles rustig in de rij.
      Nooit gedonder meegemaakt.
      Toen werden de Nederlanders met STAATS subsidie op de Grote Beer,
      Waterman en Zuiderkruis VERSCHEEPT, als haringen in een ton,
      naar Canada, Zuid Afrika, Australie & Nieuw Zeeland.
      Donderspeech van de Premier vanaf de kade, dat men de ambassadeur
      was van NL. Dat men zich had te gedragen en in te burgeren.
      Want NL was VOL!
      Praat me niet van het verdriet bij het vaarwel zeggen en uitzwaaien.
      Wat een volksverraders waren onze ” Regeerders ” toen EN ook NU!
      Haal ze maar binnen, met BAKKEN.
      Dat is zo nodig, om de vergrijzing op te vangen…..

      Een Tribunaal is nodig en laat de schuldigen ophangen,
      Als voorbeeld.
      Het mooie NL is KAPOT!
      Uw kinderen en kleinkinderen zullen de dupe zijn van dit landverraad.
      Arm Nederland.

      U weet dus wat u moet stemmen.
      ( maar DOET u dat ook? )

      Geliked door 3 people

    • Cynicus zegt:

      Dat waren betere tijden…

      Like

    • hotchkisssaiga zegt:

      Klinkt als het paradijs toen was geluk nog heel gewoon zeker

      Like

  11. D.DAY zegt:

    Een duidelijk beeld van de feiten krijg je door deze te benoemen. En dat is, dat Marokkanen op hun scootertjes de gemeenste trucjes uithalen om de fiets(t)er onderuit proberen te halen. Maar dit hoor je niet op MSM. Alleen als de (moslim) dader er niet meer onderuit kan, zal hij zich op het politiebureau melden. En we weten nu wel dat deze zaak dan in de prullenbak verdwijnt.

    Like

    • Cynicus zegt:

      En er zijn nogal wat scootermarokkaantjes bedreven in het met de scooter uit de handen grissen van tasjes van ouwe dametjes.

      Stom, vies,vals en laag deze berovingen van ouwetjes.

      Wel een kenmerk van deze bevolkingsgroep.

      Jammer helaas maar waar.

      De jeugdgevangenissen zitten vol met deze hersenlozen (idiote Marokkaanse pubers die het OK vinden om een tasje uit de hand van een bejaarde te grissen en dat dei ouwe dame dan op haar klep valt)

      Wat stom en gemeen. Echt raar, vies, vals en verrot deze mensen die dit soort dingen doen

      Laat die maar wegrotten in de HEL waar ze horen !@!^%^%&*&(&*^!!!!!!!

      Like

  12. Marian zegt:

    Voor mij zou goed nieuws zijn, als ze allemaal tegelijk het land uitgetrapt zouden worden. Alleen die op ons zitten te parasiteren.

    Like

  13. Elisah zegt:

    Ik ken een meisje dat op haar scooter overhoop werd gereden door een allochtoon zonder rijbewijs, in een geleende auto zonder verzekering…..

    Like

  14. delamontagne zegt:

    Waarom is het toch dat men in andere landen veel alerter is, meer op hun “qui-vive”.
    NL veel te apathisch.
    Gelijk in aktie komen zoals deze vrouw in, weliswaar China, maar toch.

    Geliked door 2 people

Plaats een reactie