Kansenparels sturen Geert Wilders meer liefdesbrieven: “Je kankermoeder, ik ga je keel opensnijden”

Screenshot_12

(Door: Michael van der Galien)

Woensdag aangifte-dag.

Het is vandaag woensdag en vaste lezers weten wat dat betekent: Geert Wilders doet weer eens aangifte. De PVV-leider wordt namelijk dagelijks overweldigd door bedreigingen aan zijn adres. Hoewel hij daar lange tijd niets mee deed heeft hij onlangs besloten om a) wel continu aangifte te doen en b) die aangiftes publiekelijk te delen zodat mensen zien waar hij zoal mee te maken krijgt.

Steeds weer blijken de berichten die hij ontvangt ronduit verschrikkelijk te zijn.

Lees verder>>>
DDS

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "diversiteit", "Religie van de vrede", "Verrijking", Allochtonen, Barbarisme, democratie, demoniseren, Geert Wilders, Islam, Islamisering, islamofascisme, Krankzinnigheid, Moslims, Multiculti, Nederland, nieuw fascisme, Rotzakken, tolerantie/intolerantie, verloedering, Vrijheid van meningsuiting. Bookmark de permalink .

25 reacties op Kansenparels sturen Geert Wilders meer liefdesbrieven: “Je kankermoeder, ik ga je keel opensnijden”

  1. Jean zegt:

    Wanneer wordt nu eens eindelijk die rotzooi komende uit die zandbak Afrika én midden oosten “definitief” verwijderd????????????? Of moeten er eerst heel veel doden vallen onder eigen volk??? Is er dan verlies van postjes??? Stoppen dan de stortingen op de bankrekeningen???

    Geliked door 2 people

    • paulzwueste zegt:

      Het zal de vraag zijn of de aanklachten van Wilders zullen worden opgevolgd…!
      Maar wel diegenen vervolgen die zogenaamd haatzaaien door te schrijven dat de islam een verderfelijke ideologie is en Rutte ’n landverrader-rat is.

      Geliked door 2 people

  2. Tistochwat zegt:

    Ik dacht dat de ‘heren’ van het nieuwe kabinetje haatzaaien strenger wilden bestraffen?

    Nou, laat maar eens zien of jullie deze keer niet gelogen hebben, stel lamzakken!
    Dit is vele malen erger dan haatzaaien, dit is (alweer!) een bedreiging.
    Grijp die smerige mohammedaans kanker-roepers en trap ze de grens over!
    Laat je ballen eindelijk eens een keer zien (niet letterlijk, ik moet er niet aan denken)!

    O nee, dat is waar ook, het gaat om jullie mohammedaanse lievelingetjes, die mogen alles zeggen en doen vanwege hun ‘religie’. En ze zijn uiteraard heel handig om ons op den duur uit te roeien, hoeven jullie zelf je handjes niet vuil te maken.
    Als Geert Wilders wordt vermoord, hoop ik dat jullie ook gekeeld worden! Dezelfde dag nog.
    Dan hoop ik vurig dat ze jullie weten te vinden, voordat jullie weer gaan blaten dat jullie ‘geschokt’ zijn!

    En houd toch eens op over dat klimaatgezeik, ik word er doodziek van! Als je op een globe kijkt, zie je dat Nederland nog kleiner is dan een postzegel ,en jullie zijn zo arrogant om te beweren dat jullie ‘het klimaat’ en daarmee de hele wereld kunnen redden? Er zijn grotere problemen, graaiende schoftenbende!

    Ik kots van jullie, meer dan ooit!

    Zien jullie nu wat jullie doen met zachtmoedige mensen, die normaal gesproken geen vlieg kwaad doen en die niet tegen onrecht kunnen? Jullie maken van iedereen die zijn hersenen nog gebruikt, en die jullie smerige machinaties doorziet, een verbitterde persoon.

    Geliked door 5 people

    • tippelaar zegt:

      Tistochwat, ik zou u kunnen liken maar het leek mij nu beter om u een compliment te maken vanwege de zeer terzake termen die u voor onze (nou ja, onze) politici gebruikt.

      Geliked door 1 persoon

      • Harry zegt:

        Goh , ik heb al drie glazen wijn op , maar ik dacht toch echt te lezen :
        ” ik zou u kunnen likken ” .
        Afijn bril gepoetst en koffie op , valt het toch nog mee !
        Verder kan ik het wel helemaal met je eens zijn .

        Geliked door 2 people

    • Cathja zegt:

      @ Tistochwat

      Ja, laten ze nu maar eens overgaan tot daden, en de nieuwe wetgeving omtrent haat zaaien (en véél erger!!) omzetten in straffen. Twee jaar lang opsluiting, afnemen van een eventuele uitkering, en daarna het Nederlanderschap afnemen/uitzetten. Dit is toch werkelijk niet langer te tolereren? Wie durft hier in politiek Den Haag nog voor weg te kijken?

      Ik vind het heel goed dat Geert al deze berichten nu openbaar maakt. Laten we maar meekijken met wat hem dagelijks overkomt. Echt, het is te verschrikkelijk voor woorden wat hier allemaal gepost wordt! Kunnen ze die moslim-lijn niet verwijderen? Of worden alleen WIJ, de NEDERLANDERS op de vingers getikt als we de moslims bekritiseren?
      ‘Den Haag’ zal moeten beseffen dat de Nederlanders steeds meer aversie krijgen tegen dat moslimtuig, en dat hebben ze aan hun softe beleid te danken. Ze hebben veel teveel toegegeven, in de hoop dat ze zouden integreren. Vergeet het maar. Ze maken zich op om ons de genadeslag toe te brengen.

      Geliked door 2 people

    • Wim zegt:

      Sterk verwoord. Had zomaar een brief van mij kunnen zijn maar ik ben na de moord op Pim Fortuyn wijzelijk gestopt. Werd keihard de hoek ingeschopt, kosten me zomaar 5 dagen van me leven… echt waar! Gewoon 1 boze brief.

      Gegroet,
      Wim

      Like

  3. Marian zegt:

    En dit moet voor PVV ers normale taal zijn. Het ergste vind ik het nog voor Geert. Rutte waar zijn je waarde en normen gebleven?

    Like

  4. Steven zegt:

    Nou..aan de manier van schrijven en taalgebruik haal je er ook meteen uit dat het is ̶g̶e̶s̶c̶h̶r̶e̶v̶e̶n̶ getypt door een Marokkaan.

    Like

  5. ReaGluurder zegt:

    Kun je zien wat voor volk De Landverraders hebben geïmporteerd!! Ja, en dit schorem en de hele familie wordt koest gehouden met ONZE belastingcenten!! 300 M I L J A R D van ONZE belastingcentjes is er al ingepomt!! Met zoveel FoutVolk binnen de grenzen moeten er ook miljarden in politie, Justitie, Veiligheidsdienst gepomt worden! Ik hoor steeds meer mopperaars en ongeruste Hollanders. Helemaal als ik duidelijk maak dat over 20 jaar 1 op de 3 in Holland / w-Eu een mohammedaan is!! Hier hoor je de Landverraders niet over!! Laf en hypocriet als ze zijn!!

    Geliked door 2 people

  6. guusvelraeds zegt:

    Aan de schrijftekst te zien heeft de inburgering cursus goed werk afgeleverd. Zullen we raden de hoeveelste incestueuze generatie hersenrot dit geproduceerd heeft. Ik denk de derde generatie. Volgens het links smaldeel kunnen dit soort figuren meteen beginnen bij de Amsterdamse politie.

    Geliked door 2 people

  7. Cornell zegt:

    Barbaarse smerige honden die gewoon terug naar hun zandbak moeten! Laat ze daar elkaar maar afslachten!

    Geliked door 1 persoon

  8. J. C. Th. Köhler zegt:

    Dit soort berichten brengt me ertoe maar weer eens een geeltje (of twee) over te maken aan de Stichting Vrienden van de PVV: NL98 INGB 0670 4723 44

    j.c.th.kohler@ziggo.nl

    Geliked door 1 persoon

  9. kampersrene zegt:

    Toch raar dat Rutte nooit dergelijke dreig- brieven krijgt.Hoe komt dat toch ? Het antwoord is vrij eenvoudig. Het soort brieven dat Wilders regelmatig krijgt, komt van links krapuul,dat is boven elke twijfel verheven .Rechts die alle redenen heeft om boze brieven te schrijven en Rutte te wijzen op zijn plichten ,doet dat niet , want rechts is geen krapuul

    Geliked door 1 persoon

  10. Wolf zegt:

    De term “liefdesbrieven ” vallen in het verkeerde keelgat. Het is misschien sarcastisch bedoeld natuurlijk maar DOODSBEDREIGINGEN op de Grootste Leider die Nederland wil beschermen tegen deze ondermensen is het ergste wat Geert en ons allen kan overkomen. Ik voel me door die “liefdesbrieven” net zo bedreigd als PVVer als Dhr.Wilders . Wij zijn 1 groot blok PVV.

    Like

  11. Thoth zegt:

    Dat is ongetwijfeld een islam uiting, gemaakt door de allochtonen. “ik neuk je moeder”, “opensnijden keel”, “krijg de kanker” zijn die jou toewensen, meer hebben ze niet…

    Like

  12. christdus zegt:

    Wachten jij maar , jij kut-moSSlim , wij jou uit land stampen , jouw Allah pooier jou niet helpen !!!!

    Like

  13. Cleo zegt:

    Die islamitische inteelt-clans geven keer op keer blijk van een diepe minachting voor de helft van de wereldbevolking: meisjes, vrouwen het is als plee-papier voor deze ziekelijke, gedegenereerde haatdoordrenkte kloothommels!

    Geliked door 1 persoon

  14. theo zegt:

    fijn he dam smerig vies tuig dit is wel normaal en mag allemaal gezegd worden zonder consequenties tegen de enige man die vecht voor zijn Nederlanders
    vuil smerig krapuul

    Geliked door 1 persoon

  15. Elisah zegt:

    De vrouwenhaat druipt er vanaf…..wat een gefrustreerde, pathetische randdebiel moet dat zijn zeg.
    Verder dan het woord kanker te berekken op een moeder, oma, tante, dochter….komt dat stuk verdriet niet.
    Hoogstwaarschijnlijk een impotente lamzak met mammie-issues?

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie