Ook dáárom PVV!

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in PVV. Bookmark de permalink .

23 reacties op Ook dáárom PVV!

  1. paulzwueste zegt:

    “Merkel gooit op ’n openbare meeting, met zichtbare walging het Duitse vlaggetje weg…!”
    Merkel zou daardoor alléén al met onmiddellijke ingang als Kanselier afgezet moeten worden en uit de politiek verwijderd…!
    Al in de tachtiger-jaren werd de Nederlandse jeugd die met ’n bomber-jack met afbeelding NL-vlag op ’n mouw op school kwamen, of ’n afbeelding van de Nederlandse vlag op hun tas hadden, terug naar huis gestuurd.
    De afkeer van nationale symbolen is gekend in Nederland, maar de vlag moest wel uit op Koninginnedag.
    Helaas is de nationale driekleur door linkse acties definitief uit het straatbeeld verdwenen….
    Maar opgepast, links komt een nieuwe beschuldiging:
    “De Nederlandse vlag werd door rechts gegijzeld…!!!”

    Hoe vindt je die…?

    .

    Geliked door 3 people

  2. koddebeier zegt:

    Noem oa. niet alle criminelen, verkrachters, moordenaars Nederlander, Amsterdammer, Rotterdammer, Gouwenaar enz. enz,.als ze een allochtone herkomst hebben, want dat discrimineert en stigmatiseert de autochtone Nederlanders !!!

    Geliked door 1 persoon

  3. Tistochwat zegt:

    De Nederlander ( de echte, NIET de geïmporteerde mohammedaan) wordt in dit land het meest gediscrimineerd. We worden veracht en gehaat door de ‘deugmens’, die ons nog meer haat dan de mohammedaan dat doet.

    Ik blijf voor de volle 100% achter de PVV staan.

    Geliked door 2 people

  4. BertG. zegt:

    En ook op 21 maart 2018 (gemeenteraadsverkiezingen) gaat mijn stem weer naar de PVV.
    Hadden jullie zeker niet verwacht.
    Maar voorlopig is dit nog steeds de beste keuze hier in Nederland.
    Ondanks al mijn opmerkingen over de PVV.

    Like

    • abouneenee zegt:

      Bert, je mag ook altijd commentaar blijven hebben op alles om je heen, dat is vrijheid van meningsuiting en dat houdt jouzelf en degenen die kennis nemen van je commentaar scherp!

      Geliked door 1 persoon

  5. Stef zegt:

    Voor altijd PVV. DE enige die voor ons door het vuur ging en gaat.

    Geliked door 2 people

  6. Jules Vismale zegt:

    Ik heb even een belangrijke vraag aan de webmaster: kent u misschien een zekere Convex Kafka, een zogenaamde “muzikant” en een echte linkse tuigrapper? Dit walgelijke stuk stront haat namelijk Geert Wilders, de PVV en de EVD als de pest en de cholera daar hij hen al maanden door het slijk sleurt op Facebook. En dat zal ik hieronder even duidelijk maken op enkele van zijn akelige uitspraken die ik een tijdje geleden op internet aan trof:

    Convex Kafka: “PVV’ers en FVD’ers zijn in Nederland de nieuwe nazi’s! Ik wil hen allemaal dolgraag uitroeien hier in Nederland tot de laatste toe, ik zie ze het liefste allemaal de gaskamer inlopen en ik zou het gifgas Zyklon B wel persoonlijk naar binnen willen gooien!. Bovendien zou ik dolgraag meer dan 500 stenen richting de “smoel” van PVV-leider Geert Wilders willen smijten!”

    Ik HAAT op mijn beurt deze klootzak van een convex Kafka als de aids en voor mijn part krijgt hij in de toekomst ook eens gezondsheidsproblemen door koolmonoxidevergifiging of gaan woedende PVV’ers en EVD’ers hem tientallen malen onder zijn smerige kont schoppen!!

    Like

    • abouneenee zegt:

      geen aandacht schenken aan dit soort figuren, zij zijn allen onder de invloed van alcohol en/of drugs, er is geen andere uitleg voor zoveel haat.

      Like

      • Jules Vismale zegt:

        Jammer dat ik er alleen nog niet achter ben gekomen of de webmaster dit walgelijke stuk stront van een Convex Kafka kent want als dat andersom was dan zou hij deze, en alle reageerders op E. J .Bron, ook vast dood hebben gewenst in de gaskamer!

        Like

      • abouneenee zegt:

        Los van de inhoud van de berichten van Convex Kafka, is de vrijheid je mening te uiten een groot goed. Het is daarbij irrelevant of twee partijen elkaar kennen. Waarom vindt u die vraag trouwens belangrijk?

        Like

  7. tippelaar zegt:

    Ik heb mijn NL.vlag, met stok en vlag en wimpel, cadeau gedaan aan de kringloopwinkel. Ik hing geen vlag uit, nergens voor. Niet voor de dodenherdenking op 4 mei en niet voor de bevrijding op 5 mei. Allemaal nationalistische symbolen waardoor je oorlog krijgt. Kijk nou naar Buma, die kutvent van het cda.Verepatst heel nederpok

    Like

    • abouneenee zegt:

      Ik doe het ook niet, maar dat is omdat er voor mij geen reden meer is om trots te zijn op Nederland, hoe graag ik het ook wil. Blanken zijn in Nederland slechts goed om de economie draaiende te houden en verder is men ongewenst. We hebben ook geen Nederlands paspoort meer, maar een Europees paspoort dat toevallig is uitgegeven door de staat der Nederlanden, een fictieve entiteit.

      Laatst las ik op de Elsevier een betoog om de natiestaat af te schaffen, want er zijn toch al niet zoveel typisch Nederlandse dingen om trots op te zijn meer in Nederland. Er is, helaas, inderdaad niet meer zoveel meer om blij van te worden in Nederland. Daarvoor moet je naar Zwitserland toe als je binnen Europa wilt blijven. Zwitserland zal de natiestaat nooit ofte nimmer kunnen afschaffen omdat het volk daar het laatste woord heeft en de lokale Rutte de lokale Wilders geen referendum kan weigeren.

      Geliked door 1 persoon

  8. Republikein zegt:

    Rot op met die kutvlag.

    Like

  9. Jules Vismale zegt:

    @abouneenee, heel eenvoudig! Stel dat, zoals ik al eerder aangaf, dat zwijn van een Convex Kafka nou eens op de site van E.J. Bron zijn gal over ons allemaal zou spuiten en ons het liefste allemaal de gaskamer toewenst, met de webmaster erbij, dan kan ik toch niet van u verwachten dat u Kafka opeens lief en aardig kunt maken door hem bij u thuis uit te nodigen en koffie en gebak met hem te nuttigen!
    Dat is haast hetzelfde als dat het Landelijk Platform slavernijverleden (LPS) opnieuw bezwaar maakt in Amsterdam, waar ze Zwarte Piet weg willen hebben , omdat ze daar opeens Spaanse edelmannen laten rondlopen! Dit soort organisaties zijn oververwende nepclubs die net zo goed haast de hele mensheid willen gaan afschaffen!

    Like

Plaats een reactie