“Piet Mondriaan” . . .

Door:
“Jan Wandelaar”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

8 reacties op “Piet Mondriaan” . . .

  1. Tistochwat zegt:

    Off topic:

    gendergekte

    Like

  2. Petra de Geus zegt:

    Heel leuk.

    Like

  3. BigLJohn zegt:

    De nieuwe Piet. Hij lijkt meer op een of andere carnavals-gek. En gek zijn ze die anti Zwarte Piet aktie-voerders. Maar je weet hoe het er in deze wereld aan toe gaat. De gekken lopen vrij op straat rond, en de verstandigen van geest worden voor gek versleten en wil men opsluiten. Als ik als kind aan mijn moeder dit toekomst scenario had voorspeld, zou ze ernstig getwijfeld hebben aan mijn verstandelijke vermogens. Bah, bah, bah, in wat voor open gekkenhuis zijn we toch terecht gekomen, en we zullen nu ook nog eens zo verder moeten leven tot dat magere Hein ons op komt ophalen !

    Geliked door 1 persoon

  4. Jan Wandelaar zegt:

    Like

  5. Guardiacivil zegt:

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit een speciale Piet vind, zelfs mooi om te zien.

    Like

  6. Wachteres zegt:

    Dit kan echt niet, Jan Wandelaar!

    Hiermee zet je een blanke schilder in het zonnetje en dat gaat ten koste van eventuele gekleurde of zwarte schilders..

    RACIST!!!!!

    Like

Plaats een reactie