Minister Sigrid Kaag (óók D66!) op bezoek in Iran . . .

Geplaatst door
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Religie van de vrede", D66, Dhimmitude, Iran, islam-collaboratie, islamappeasement, Islamofilie, Linkse Kerk, nieuw fascisme, Rotzakken, Verenigde Naties, verloedering, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

86 reacties op Minister Sigrid Kaag (óók D66!) op bezoek in Iran . . .

  1. Tistochwat zegt:

    Ook al kruiperig met een kopvod.
    Ik kan het niet meer áánzien!

    Geliked door 4 people

  2. landverraadster!!!!!!!!!!

    Geliked door 2 people

  3. Wat heeft ze daar te zoeken als Minister van Gelduitdelen & Islamzaken

    Like

  4. spoorinmiddelsbijster zegt:

    Waarom blijft ze er niet!?

    Like

  5. delamontagne zegt:

    Ze is met een Palestijn getrouwd !, een moslim.
    Ze zal wel meer dan één kopvod in de kast hebben liggen.
    Wat een walchelijke onderdanige houding.

    Kan allemaal in een land met een voormalig Koningin die als een zwarte kraai vermomd tussen die arabs vertoefde……….

    Geliked door 5 people

  6. syberspees zegt:

    D66 en getrouwd met een Palestijn. Ik ben zo opgelucht met de keus. Anders krijg je dat gezeur over belangeverstrengeling en zo. Daar heb je hier geen last van… Ahum….

    Geliked door 1 persoon

  7. Yvonne zegt:

    Misselijk mens met je hoofddoek om, wat een enge partij is D66 toch

    Geliked door 3 people

  8. Theresa Geissler zegt:

    Nog zo’n landverraderlijke trut met -meen ik me te herinneren- “Noordse” roots!
    Schiet die twee alsjeblieft tegelijk af: Zij en die Ollongren!
    Ach, schiet voor mijn part dat hele kolere-zooitje van D66 af! Tegen de muur ermee!!!

    Geliked door 3 people

  9. Cleo zegt:

    Er komt een tijd dat dit als bewijsmateriaal wordt gebruikt om deze toverkol voor het gerecht te slepen wegens landverraad…

    Geliked door 1 persoon

  10. Wachteres zegt:

    Historische lessen uit jarenlang leven onder de fundamentalistische islam

    Als dit een foto is van de huidige reis van de minister naar Iran, dan moet zij zich heel diep schamen.

    Moeten wij vrouwen ons aanpassen – en een hoofddoek gaan dragen – bij BEESTACHTIGE figuren, vieze smeerlappen, die met veel geweld hebben afgedwongen dat vrouwen daar alleen maar volledig bedekt mogen lopen, gedwongen OP JONGE LEEFTIJD worden uitgehuwelijkt, alleen mogen werken met toestemming van hun man, enz enz.

    De ayatollah Khomeini en zijn vriendjes hebben tienduizenden slachtoffers gemaakt. In principe werd iedereen met de dood bedreigd. Een GRUWELIJKE terreur

    En dan moeten we ons ook nog realiseren dat Iran voor de revolutie steeds moderner werd, meer en meer verwesterde.

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Iraanse_Revolutie

    Het wordt tijd dat wij op alle mogelijke manieren onze minachting uiten voor de EU en onze regeringen, die in elk opzicht kruipen voor de fundamentalistische islam en daarmee hun eigen volk en degenen die zich aan de islamitische terreur willen onttrekken op een niet te verontschuldigen manier in de steek laten.

    Voor hun gedrag is geen enkel excuus.te vinden.

    SHAME ON YOU minister Kaag! Schaam jullie diep, Nederlandse regering.

    Geliked door 5 people

    • Anna zegt:

      Helemaal eens ; is dit nu de emancipatie waar D’66 de mond zo vol van heeft….Een hoofddoek omdoen voor dit walgelijk gespuis……… Terwijl je minister bent……. mij vertegenwoordigd ze daar niet…….. . wat een hypocriet mens……..

      Geliked door 2 people

    • Trucker zegt:

      Afshin Ellian kon er uitgebreid over schrijven op ElsevierNL, zijn bijdragen,zitten nu achter een betaalmuur 😦
      Hij heeft nog met die baardaap Khomeini in de cel gezeten of was het die andere baardaap, hij weet er alles van maar rechtop lopende krengen als dat vrouwmens bij die islamieten baardaap lezen zijn collums niet.
      Schofterige krengen die bewust (héél bewust want die kennis hebben die krengen wel) de vrouwen die demonstreren tegen vodden op of over hun lichaam een statement laten zien van kijk eens wij uit de Vrije Westerse Wereld achten het nodig om vodden te dragen voor islamieten venten.
      Wat een bende krengen op een hoop, er zijn vrouwen op de meest gruwelijke wijze afgeslacht in islamieten landen omdat ze weigerden die vodden te dragen en dan zitten die WIJVEN daar te glimmen…
      Nou meisje Theresa moet je teleurstellen hoor maar ik zou er geen “eerlijk” proces rond voeren en nog veel minder energie laten steken in “verdediging”… to hell no.

      Geliked door 1 persoon

  11. Tistochwat zegt:

    Eigenlijk zou je Sigrid en Kajsa naakt aan een schandpaal moeten hangen en er dan een stel mohammedaanse negers op los moeten laten.
    Binnen een omheining, met veel publiek eromheen.
    Eens kijken of ze daarna dan nog met een kopvod op willen rondhopsen.

    Die twee heksen verdienen een dergelijke behandeling! Daar heb ik geen enkel probleem mee!!!

    Geliked door 4 people

    • E.J. Bron zegt:

      Sigrid zal krijsen van genot, Kajsa zal krijsen van de pijn . . .

      Like

    • Theresa Geissler zegt:

      (Zucht) Ik zal me maar inhouden en probéren, het allemaal niet zo letterlijk te nemen.
      Maar (en goed, dan heb ik maar geen gevoel voor humor) ik blijf op mijn standpunt staan,omdat ik dat bloedserieus meen:
      Natúúrlijk verdienen dergelijke landverraderlijke teven de zwaarste straf, maar dan wèl op een waardige manier:
      De kogel. Na een scherp maar eerlijk proces, zonder franje en flauwekul.
      Doe dat nu zó, als volk, als natie, dan kun je er later met opgeheven hoofd op terugkijken.
      Gaan we over tot dat ándere soort dingen, dan zijn we niet veel, of helemaal niet, beter dan…vul maar in: Alle barbaarse klote-volkeren, die dít nog heden ten dage in praktijk weten te brengen.
      Willen we dat hier? Ik kan het me echt niet voorstellen.
      Echt niet. Sorry.

      Like

      • Tistochwat zegt:

        @ Theresa Geissler 21 februari 2018 om 22:18

        Nee, DIT is een beschaafde reactie, zullen we zeggen. Je wacht niet eens de uitspraak van de rechter af:

        Theresa Geissler zegt:
        21 februari 2018 om 20:28
        Nog zo’n landverraderlijke trut met -meen ik me te herinneren- “Noordse” roots!
        Schiet die twee alsjeblieft tegelijk af: Zij en die Ollongren!
        Ach, schiet voor mijn part dat hele kolere-zooitje van D66 af! Tegen de muur ermee!!!

        Ik WIST dat je zou reageren op mijn schandpaalreactie, die NIET bedoeld is als humor.

        Mens, hou toch op, ik krijg er een punthoofd van: JIJ JOUW mening, IK DIE VAN MIJ.
        En aan gevoel voor humor ontbreekt het jou op elk gebied. Kun je ook niets aan doen.

        Geliked door 1 persoon

      • Theresa Geissler zegt:

        Na een proces, uiteraard. En wees niet zo aangebrand:
        Ik kan inderdaad niet goed tegen insinuaties over schandpalen, te schande/te kijk zetten en dergelijke. En zéker niet als iemand in alle ernst benadrukt, dat hij het nog méént óók.
        De schandpaal is hier in Nederland in 1854 afgeschaft als strafmaatregel. En dat was uiteraard niet voor niets: Dat was omdat de maatschappij langzaam tot andere inzichten kwam:
        De ontmaskering en het vonnis op zichzelf, realiseerde men zich opeens, zijn al schande genoeg; daartoe hoef je een veroordeelde niet óók nog publiekelijk aan de kaak te stellen.
        En Zo is dat! In het ergste geval verdienen ze de doodstraf, dat wel, MAAR NIET DIT.
        Met z’n allen iemand publiekelijk klem zetten, zo dat hij niets terug kan doen en dan…..
        Gadver! Dat doen kinderen, die nu eenmaal monsterachtig tegen elkaar kunnen zijn, maar groei je daar dan nóóit overheen, na een bepaalde leeftijd? Nee, sommigen kennelijk niet.
        Ik zag als kind wel eens hier en daar schandpaal-scènes op TV (Ivanhoe, Robin Hood); ik moest er nóóit om lachen. Eerder huilen. Hou het er maar op, dat het meegespeeld zal hebben, dat ik vroeger altijd het mikpunt was op het schoolplein, dan weet je dat ook meteen!
        Ik ga mezelf nergens om beklagen, maar dat zal er wel mee te maken hebben.
        Elke weldenkende volwassene is tegenwoordig toch tegen pesten op school/op het werk? Ha, dan moet je tegelijkertijd wèl volksgerichten en schandpalen gaan goedkeuren!
        En dan kan het niet schelen, wat iemand gedaan heeft: Doe verder alles, maar NIET DIT.
        En verder; Oké, ik probeer, niet hatelijk te worden, maar ik kan er slecht omheen: Ik vind het nogal onverteerbaar, dat uitgerekend jij, die voortdurend laat weten, nergens meer aan te kunnen deelnemen en niets meer te zien zitten -want dat zijn echt je eigen woorden- tegelijkertijd wèl zulke dingen in gedachten heeft voor als de kust tóch weer eens helemaal veilig mocht zijn (wat ánderen dan hebben bewerkstelligd) en op de koop toe ook nog benadrukt, dat dat géén grapje is. (Trouwens, hoezo ‘heb ik dan geen humor’? Het IS dan toch immers geen “humor”, want jij méént het, het is ERNST.).
        Dit is dus zéker niet bedoeld als hatelijkheid, maar inderdaad wèl als kritiek. Welgemeende kritiek. Daar moet iedereen hier “tegen kunnen,” weet je wel? -Zelf heb ik van sommigen al te horen gekregen, dat ik dat níet kan. Zal dan wel. Maar dit is bedoeld als ècht welgemeende kritiek, zónder bijbedoelingen, want het betreft hier nu eens niet mijn belang, zeker niet rechtstreeks, maar het belang van IEDER denkbaar individu, die, wát hij ook op zijn geweten mag hebben, naar mijn eerlijke overtuiging HIER niet (meer) aan blootgesteld mag worden. NOOIT.
        Laat dat nu eens rustig op je inwerken, in plaats van kwaad te worden omdat voor jouw
        gevoel je wraakzucht wordt doorkruist. Als jij echt hooggevoelig bent, zoals je mij ooit hebt verteld (en ik hoop niet, over een grens te gaan, door daar nu hier aan te refereren) dan kán het bijna niet anders, of vroeg of laat moet je daar toch minstens íets van begrijpen.

        Geliked door 1 persoon

      • Tistochwat zegt:

        @ Theresa Geissler 22 februari 2018 om 09:49

        1) JIJ bepaalt niet of IK ‘aangebrand’ mag zijn.

        2) Onderstaande opmerking van jou (16 februari 2018 om 09:07) hoef ik niet te pikken:

        Hoe zit het dan eigenlijk, trouwens? Meende jij dat nou serieus met die schandpalen, kotstaarten en wat dies meer zij – zoals je eerder dus beweerde- of is het nu plotseling “humor?”
        Ah nee, ik snap ‘m, geloof ik: Ik moet dáár de humor van inzien, hè?
        Gauw terug naar de 14de Eeuw, jij: Daar ben je beter op je plaats, ook qua mentaliteit.

        3) Je dient informatie die ik je persoonlijk heb toevertrouwd, voor jezelf te houden en NIET hier neer te zetten!

        Als jij echt hooggevoelig bent, zoals je mij ooit hebt verteld (en ik hoop niet, over een grens te gaan, door daar nu hier aan te refereren)

        Ik wens verschoond te blijven van je ‘fotografische geheugen’, gesnopen?

        Ik vind je reactie tamelijk hatelijk, belerend, bazig en ‘op de vingers tikkend’ en nogmaals: laten onze wegen zich hier alsjeblieft scheiden. Reageer op de artikelen die Bert hier plaatst en probeer niet steeds om de mening van anderen om te vormen naar die van jou.

        Geliked door 2 people

      • Tistochwat zegt:

        Nog één ding @ Theresa Geissler:

        Het pesten en daarmee vernederen van onschuldige schoolkinderen is iets heel anders dan het vernederen van landverraderlijke ‘elitaire’ dictators.

        Geliked door 1 persoon

      • Trucker zegt:

        @ Theresa Geissler 22 februari 2018 om 09:49

        Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel hou van de onbeheerste woede die uit de comments van Tistochwat te lezen valt, woede is een (primaire) emotie die velen onderdrukken om diverse reden, vaak krijg je te horen dingen als :”beschaafde mensen lossen een conflict op met woorden” of “het woord is machtiger dan het zwaard” (of zoiets).
        Niks van aan, links multikulle islamofiele raddraaiers (zoals alle regeringen in eurabia) denken dat ook en passen het toe in hun beleid: de islam(iet), want daar gaat het tenslotte over (de islamieten invaders en zij die hier al decennia parasiteren) met fluwelen handschoenen aanpakken en straffen zo licht mogelijk maken.
        De islamiet lacht daar openlijk mee, respecteert enkel en alleen de taal van geweld, hun cultuur is trouwens doordrongen van geweld als kind al.
        Dan krijg je daar mutsen en kantoorpikken in de politiek die denken wij zijn beschaafd en lossen het beschaafd op door niet of zo weinig als mogelijk te straffen en belonen als ze niks fout doen… hugh GRMPF wat is dat voor zever…
        Ik hou van vrouwen met veel woede en haat maakt ze sterk en een woedende vrouw met kracht (heb er in mijn jeugd een paar gekend toen ik in de sportclubs bezig was, één is later een goede vriendin geworden en heeft meer als één titlel behaald in body building competities) daar gingen heel veel mannen voor opzij (letterlijk).
        Het was toen trouwens nog de tijd dat body building nog vrij onbekend (pré Arnie en Terminator jaren) was en we werden toen nog “scheef” bekeken want we waren toch “niet normaal”.
        Tistochwat tien op tien en ik weet heel zeker als zij de mogelijkheid had ze zeer repressief en weinig terughouden zou zijn in wraak en vergelding,

        Geliked door 1 persoon

      • Trucker zegt:

        ZETDUIVEL GRRRRRRR

        terughouden is uiteraard “…weinig terughoudenD…”

        Like

      • Tistochwat zegt:

        @ Trucker 22 februari 2018 om 18:57

        Beste Trucker,
        Ik ben een zacht eitje als het gaat om bijv. een vogel die zich dood vliegt tegen een raam – daar kan ik een dag of langer om treuren – (ja, lach er maar om, wie dat wil), maar voor kwaadaardige landverraders en hun teerbeminde, bloeddorstige mohammedanen ken ik geen genade (als ik het voor het zeggen zou hebben).
        Door onrecht verandert dit zachte eitje in een kokende, hels brandende duivelin.

        Ik probeer overigens overal de vrede zo lang mogelijk te bewaren, maar op een gegeven moment komt daar bij mij een eind aan.

        Geliked door 1 persoon

      • Trucker zegt:

        nog éne en dan is dit onderwerp case closed voor mij:

        ik wil toch opmerken dat het not done is om persoonlijke dingen op deze blog te plemben omdat dit een onderhuidse laffe praktijk is.
        Ik stel vast dat twee reageerders daar gebruik van maken/gemaakt hebben in hun reacties te weten BertG en Theresa Geissler.
        Het is niet prettig om lezen als iemand zijn vuile was buiten hangt en nog veel minder als de was van iemand anders er komt naast te hangen.
        Na tig jaren op deze blog kom ik tot de conclusie dat egootjes soms belangrijker zijn/worden als datgene wat “ons” gezamenlijk op Heer Bron’s blog verbind.

        Geliked door 2 people

    • mahoog zegt:

      Een schandblok is leuker…mogen ze raden wat er zo allemaal opklimt van achter.

      Geliked door 1 persoon

      • paulzwueste zegt:

        Ik heb hier ook weleens de schandpaal in mijn reactie gebruikt om bepaalde linkse landverraders “te schande te laten staan”.
        En toen kreeg ik ook te horen dat het “hier” niet geacht c.q. gewenst werd dit soort dingen zo te benoemen, en dat je dan overigens, tevens geen haar beter bent.
        Nou, daar zit je dan met je mooie gezicht.
        Inmiddels ben ik er definitief achter dat mensen die menen dit soort beterwetende meningen over anderen “hier” te moeten afgeven absoluut zeker niet beter weten dan dat zij alléén het grootste gelijk van de wereld hebben.
        Óók als zij moeten toegeven het niet te weten hebben ze tòch gelijk…
        En dat jij daarom nimmer helemaal gelijk kunt krijgen.
        Er is dus altijd wel iets waar over gezeken kan worden.
        Ben je het er niet mee eens…dan krijg je, zoals “Tistochwat” hierboven ’n vermanende reactie met veel gezucht van maar liefst: “eenenzestig regels…!”
        Vindt u dat normaal?.
        Als u het weet mag u het zeggen.
        Dàt wilde ik even accentueren “hier”.
        En nog bedankt vooral je leuke plaatsjes, Tistochwat.

        Geliked door 2 people

      • Theresa Geissler zegt:

        @paulzwueste, 14.43u: Ja, Paul: dat vind ik normaal.
        En als ik ook maar ergens in mijn achterhoofd had geweten, dat ik het níet normaal vond, was ik er zeker niet mee voor de dag gekomen, dat kun je van me aannemen.
        Ik heb trouwens op dit gebied nooit iets anders beweerd, omdat het mijn hele leven al een diepgeworteld principe van me is.
        Dus….Take it or leave it.

        Like

  12. jantjeuitnl zegt:

    D’66 = NSB 2.0.
    Wat is die partij verschrikkelijk door de mand gevallen met het verraad van al hun idealen.
    Walgelijk.

    Geliked door 2 people

  13. Cleo zegt:

    Laat die doortrapte helleveeg daar inderdaad alsjeblieft blijven: landverraders horen hier niet!

    Geliked door 2 people

  14. bigljohn zegt:

    Dat doet mij aan een foto van Hitler denken, die met de groot moeftie van Jeruzalem kwade zaken aan het bespreken was. Ze hadden het onder meer over, zoals ze dat noemden, het Joden probleem. Die foto staat hier ook op de site in de rechter kolom.

    Geliked door 1 persoon

  15. Pingback: Kabinet Rutte III zit vol heerlijke D66 verrassingen… | toodlessss

  16. Mina zegt:

    Mevrouw Kaag, je moet je schamen.

    Je drink thee.met volksmordenaar in Iran.

    Like

  17. Wim zegt:

    Weten we meteen waarom SGP aan Rutte heeft gevraagd om Zijlstra z.s.m. te vervangen. Die zagen de bui al hangen. Niet dat het geholpen heeft. Rutte wacht tot na de Gemeenteraads- verkiezingen en komt dan met X (Hennis?) op de proppen.

    Like

  18. Guardiacivil zegt:

    Na de revolutie in Roemenië stond de president Chaushesku heel snel tegen de muur.

    Geliked door 1 persoon

  19. Trucker zegt:

    @ Theresa Geissler 21 februari 2018 om 22:18

    Meisje Tistochwat is the best, geen medelijden met krengen als die huppeltrut die daar met dichtgeknepen knietjes voor die bronstige baardige islamiet zit.
    Het leuke van body language is dat ook de wijze van zitten op een stoel (of gelijke) veel zegt over de persoon zoals deze domme muts.
    Als ik die vod zie met daaronder een vrouwmens weet ik al genoeg, als ik daareenboven zie hoe die tante zit… ik hoef het zelfs niet aan “onze” playboy (Harry) 🙂 🙂 🙂 te vragen waarom haar knietjes zo zedig dichtgevouwen zijn en haar handjes de vod op haar knietjes naar beneden trekt.
    Trucker weet ook iets van de vrouwen af maar daar schept hij dan niet over op.
    Meisje Theresa, eens in de leer gaan bij Tistochwat, ik kan me jullie beiden best voorstellen in Tistochwat’s “keldertje” waar de maten genomen worden om de heksen en krengen als die huppeltrut en die Ollongren (enne voor ne keer ben ik ruimdenkend en schakel man/vrouw gelijk. dus gelijk die rukkert Rutte en het hele kabinet) te mogen verwelkomen.
    Hoe kan je voor specimen zoals wij hier alle dagen in tientallen artikels over lezen ook maar een nanoseconde of millimeter empathie koesteren?
    Wij hoeven geen gruwelijkheden uit te halen, dood is dood maar een “eerlijk” proces??????, niet nodig voor geen éne die ik de (vele) jaren dat ik op deze blog “ben” heb mogen over lezen of zien in beeldmateriaal.
    Gaat van de grootste (naoorlogse) misdadigerster Merkel, tot de individuele islamiet die onze Westerse waarden de oorlog heeft verklaard.
    Proces?? zou niet weten waarom…verdediging ?? zou niet weten waarom.

    Geliked door 2 people

    • Theresa Geissler zegt:

      @Trucker: Ik heb op het comment van Tistochwat daarnet een uitgebreide reactie geschreven. Helaas raakte hij in de spamfilter, maar dat gebeurt nu eenmaal af en toe. Ik weet intussen, dat hij er tenslotte wordt uitgevist en alsnog geplaatst, want er staat werkelijk geen onvertogen woord in. Alleen maar dingen, die ik op mijn beurt nu eenmaal bloedserieus meen en die om die reden dan ook naar vóren gebracht mogen worden. Denk ik althans.
      Ik sta niet achter dergelijke vergeldingsacties, noch achter het propageren ervan. Sterker, ik word kótsmisselijk bij de gedachte er aan. Ik hoop niet, dat je me dit al te kwalijk neemt, maar ik kan nu eenmaal niet verzwijgen, dat dit soort represailles er voor mijn gevoel niet bij horen en dat ook nooit gedaan hebben. Lees mijn eerdere comment ook maar, zodra het zichtbaar wordt, dan begrijp ook jij hopelijk, dat dit bij mij NIET voortvloeit uit weekheid, of uit misplaatst medelijden, maar enkel en alleen uit het principe, dat zelfs bestraffingen tot een bepaalde vorm dienen te worden beperkt, wil de “ontering”niet terugslaan op de bedrijver-zèlf. Met de uiteindelijke vergelding heeft dat niets te maken,maar wel met de manier-waarop.
      De echte verzetsmensen van WO II -waaronder mijn eigen vader- waren bereid, hun leven te wagen om hun steentje bij te dragen aan de bevrijding, en daartoe behoorde uiteraard het oppakken van – met nadruk- schúldigen. Maar tegelijkertijd hielden ze zich principieel vèrre van dit soort represailles. Het spijt me, dat ik het niet “leuker” kan maken, maar het onderwerp ís dan ook allesbehalve ‘leuk.’
      Dat je dat onmiddellijk aanvoelt, verwacht ik níet. Wel hoop ik, dat je van me wilt aannemen, dat ik dit woord voor woord méén, trouwens nooit iets anders heb beweerd, en ook niet van plan ben, hierover te gaan huichelen.
      Ik ben mordicus tegen schandpalen en volksgerichten en that’s it. Sorry.

      Like

      • bigljohn zegt:

        Je vader was een verzet-strijder uit de tweede wereldoorlog die geen executies uitvoerde, en bij de bevrijding schuldigen oppakte. Heb ik zoiets begrepen ? Respect voor je vader. Alleen kan ik mij geen verzet-strijder voorstellen die geen executies of aanslagen pleegde in de oorlog. Maar hoe zit het dan met een bekende verzet-strijdster als Hannie Schaft, die zoals de meeste echte verzet-strijders deden, wel aanslagen pleegden en executies uitvoerden ? Ze was een beetje bang aangelegd, maar toch vond zij dat het moest gebeuren (die executies dus). Als je namelijk wilt dat bepaalde foute personen in de oorlog geen bedreiging meer gaan vormen voor het volk, zoals toen de Joden, dienen deze personen wel degelijk omgelegd te worden.

        Geliked door 1 persoon

      • Trucker zegt:

        “…mijn eigen vader…”

        heeft ook gevochten in de laatste jaren van de oorlog Theresa, hij heeft ook een paar medailles daarvoor gekregen.
        Maar dat maakt mij niet tot een weekdier, integendeel Theresa,ik heb niet kunnen ingrijpen op het moment dat het nodig was en dat heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben en dat is niks nada verzoenend en vergevend.
        Wat de core business is van deze blog: islam(ieten) kan ik kort zijn:
        islam is een kanker en wie het faciliteert (zelfs door wegkijken) is net zo schuldig, daar hoeft geen rechter voor mij een vonnis te vellen dat kan ik zelf wel.

        Geliked door 2 people

      • Theresa Geissler zegt:

        Dat heb je dan ook niet helemáál goed begrepen, bigljohn: Je kunt het desgewenst hier nalezen:

        LONGREAD: Het Rijke Roomse leven van de katholieke Nederlandse kleinburgerij tussen 1880 en 1955 (deel 4)


        Zeer zeker voerde hij zonodig óók executies uit: Niet dat dat in zijn geval veelvuldig voorkwam, maar een enkele keer wèl. Eén geval, van twee jonge Duitse soldaten, staat zelfs nog beschreven in dit deel van de kroniek.
        Dat móest doodgewoon, zoals je zelf ook al constateert. Dat is het punt dan ook niet:
        Het punt is de “bijltjesdag” in de dagen (weken) ná 5 mei 1945: Toen uitgerekend díe mensen, die de hele oorlog geen póót hadden durven uitsteken, ineens hun kans schoon zagen en zich massaal opgaven als Binnenlandse Strijdkracht, teneinde in de daaropvolgende periode NSB’ers en “Moffenmeiden” massaal op te pakken en ze daarnaast naar hartelust te molesteren en te vernederen.
        Waar echter te weinig bij wordt stilgestaan, is dus, dat de èchte Verzetsstrijders, die in de Oorlog hun leven gewaagd hadden, daar absoluut niet achter stonden: Zij hadden als doelstelling de arrestaties zonder meer, natúúrlijk, en op een al te vriendelijke behandeling door hen hoefden de arrestanten evenmin te rekenen, geenszins, maar: van alle voorkomende ongein daarnáást, zoals in elkaar tremmen, kaalscheren, met menie inwrijven en publiekelijk tentoonstellen moesten júist die echte verzetsstrijders niets hebben: Ze stonden op het standpunt, dat dat de hele overwinning omlaag haalde tot het niveau van….wel diegenen, die ze bestreden, zogezegd. Ze wilden tróts zijn op wat ze door hun verzet hadden bereikt en uiteindelijk deden dergelijke excessen er alleen maar afbreuk aan.
        Oppakken, in bewaring stellen en ervoor zorgen, dat ze hun gerechte straf middels een legale veroordeling niet ontliepen, dát zagen ze als hun taak. Maar met die hele horden, die nú pas goed durfden, was daar vaak geen kruid voor gewassen.
        Daarom leverden die èchte verzetsstrijders na de eerste week hun BS-banden veelal weer in: Met deze praktijken wilden ze principieel niets te maken hebben.

        Like

      • Theresa Geissler zegt:

        @Trucker, 19.23u: Ik zie mijzelf evenmin als een weekdier, Truck”: Als dat zo geweest was, had ik hierover wel angstvallig het stilzwijgen bewaard tegenover jullie.
        Maar zoals eenieder zijn principes heeft, zo heb ik de mijne. En die ga ik niet verloochenen. Of jullie ze nu wensen te begrijpen, of niet.

        Like

    • Tistochwat zegt:

      @ Trucker 22 februari 2018 om 01:37

      Welk een verrukkelijke reactie, heer Trucker!
      U hebt de juiste mentaliteit wat betreft het aanpakken van geboefte, dat systematisch bezig is om ONS te verwoesten ten faveure van hun mohammedaanse lievelingen.
      GEEN MEDELIJDEN! Hebben die ratten ook totaal niet met ons!
      In mijn kelder is trouwens plaats genoeg voor de gehele criminele ‘elitaire’ bende als we de boel wat aanstampen zoals dat gebeurt in Japanse metro’s.

      Geliked door 2 people

      • Trucker zegt:

        Weekhartig zijn, daar lacht de islamiet mee meisje Theresa, geef hem een straf van een maand en hij lacht breed, sla (pakweg) zijn kaakbeen kapot zodat er geen mogelijkheid meer is om twee tot drie maanden (behalve met een rietje vloeistof opzuigen) te eten en hij toont respect.
        Wie dat niet begrijpt strijd met ongelijke wapens en natuurlijk heeft de overheid dolgraag dat ieder denkt als jij, gerechtigheid en al die andere flauwekul zodat Jan Modaal maar in het lijntje loopt en kleurt…
        Teerhartig, weekhartig of hoe je dat heet, het mag, we kunnen niet allemaal uit zijn op wraak en vergelding in deze wereld maar verlang niet van een ander de (morele) code die je jezelf oplegt.
        Het O T meisje Theresa: (ik ben) de God van de Wrake is me dierbaarder als “slaat iemand u op uw rechterwang keer hem dan ook de andere toe” zoals Christus zei.

        Geliked door 2 people

      • Trucker zegt:

        Uit één van men reacties op dit onderwerp beter kan ik het niet maken

        Tistochwat tien op tien en ik weet heel zeker als zij de mogelijkheid had ze zeer repressief en weinig terughoudend zou zijn in wraak en vergelding

        Geliked door 2 people

      • paulzwueste zegt:

        Tsja, en daar sta je nou met je eeuwige gelijk.

        Like

      • Theresa Geissler zegt:

        Het spijt me wel, Truck’, maar zoals reeds eerder gezegd: Ik zie mijzelf NIET als weekhartig.

        Like

      • Tistochwat zegt:

        @ Trucker 22 februari 2018 om 15:30

        Over de God van de Wrake gesproken: als je écht van je stoel wilt glijden van het lachen, raad ik je aan om MIJ IS DE WRAKE, BV van Roald Dahl eens te lezen. Je komt niet meer bij vanwege de vindingrijkheid van de hierin beschreven ‘ondernemers’.

        https://www.kobo.com/nl/nl/ebook/mij-is-de-wrake-bv

        Like

      • Theresa Geissler zegt:

        Beste @Trucker:
        Herinner jij je déze nog?

        Trucker zegt:
        12 augustus 2014 om 00:57
        Los van mijn bedenkingen over hoe u op deze blog pent bent u best een moedige tante die voor haar zaak staat.

        Ik nog als de dag van gisteren! En ik heb deze uitspraak van jou voor altijd een plekje in mijn hart gegeven.
        Welnu: Zoals jij het toen beschreef, zo voel ik me thans nog, dus óók met betrekking tot dit éne waarachtige principe.
        Dat zal misschien moeilijk voor te stellen zijn, maar helaas is het niet anders.
        Ik heb zelden duidelijker gevoeld, dat ik iets méén, dan nú.
        En met weekhartigheid heeft dat totaal niets te maken.

        Like

      • Theresa Geissler zegt:

        En: @Tistochwat: Goed, word maar emotioneel; ga maar tekeer zoveel je wilt, maar evenmin als jij je aan mijn argumentatie verplicht voelt, geldt dat omgekeerd voor mij.
        Als ik inderdaad té openhartig ben geweest volgens jou, spijt mij dat wel: Dat kwam dan doordat ik voor mijn gevoel niets vermeldde, waar jij of wie dan ook zich voor zou hoeven schamen. Dat zie jij kennelijk anders -of beter: Je vindt kennelijk ècht, dat dat helemaal niemand iets aangaat, en dat kan natuurlijk. Daarvoor dus excuses.
        Maar verder moet mij van het hart, dat ik opgelucht ben, dat ik mijn standpunt in deze openbaar heb kunnen maken: Ik werd namelijk doodziek van wat je hier op dit gebied hier te lezen kreeg. En dát meen ík nu eens bloedserieus.
        Verder hoef ik me niet nader te verklaren, want ik weet althans zeker, dat dat verder niets te maken heeft met “weekhartigheid” of zelfs, wat men er misschien wel van zou willen maken: “landverraad.”
        En verder: De groeten!

        Like

      • Trucker zegt:

        @ Theresa Geissler 22 februari 2018 om 21:12

        Aléé one for the road, is niet van toepassing in dit onderwerp maar vind het een leuke uitspraak 🙂

        Alles is vergeven en vergeten ik heb geen zin om ruzie te stoken met u of u af te kraken, indien zo kan ik de helft die op Bron’s blog schrijven naar de hel wensen.
        Dat laatste is voor éne dan wel duidelijk wel daar heb ik dan niet de minste reserve in.
        We met uitzondering van lieden die ik niet hoef strijden we voor hetzelfde.

        Like

  20. kampersrene zegt:

    Sigrid had de keuze… een gesprek met ontblote borsten of een hoofddoek ….ze koos dan maar de hoofddoek

    Geliked door 1 persoon

  21. Wachteres zegt:

    https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2018/kandidaat-raadslid-maastricht-ollongren-mocht-aan-hoogste-boom-hangen/

    Kandidaat-raadslid Maastricht: ‘Ollongren mocht aan hoogste boom hangen’
    Politiek & Economie, 112 & Misdaad Woensdag 14:33

    Een kandidaat-raadslid in Maastricht heeft voor beroering gezorgd door op zijn Facebookpagina te posten dat minister Kajsa Ollongren (D66) van Binnenlandse Zaken aan de “hoogste boom mocht hangen”.

    De minister van Binnenlandse Zaken bekijkt of ze stappen onderneemt. “We hebben in Nederland een open debat en er kan heel veel”, aldus Ollongren. Aan de andere kant moeten politici hun werk kunnen doen en doodsbedreigingen horen daar niet bij, vindt ze.

    Geliked door 1 persoon

    • Jan zegt:

      ‘mocht’ is een conjunctief, een wens en dat is iets anders dan ‘ik knoop Ollongren op’. Dit misverstand krijg je als je als allochtoon weigert te integreren en de taal niet machtig bent. Bovendien is Ollongren als Zweedse nog eens geestelijk gehandicapt (totale zelfvernietiging als hoogste ideaal) en als socialist.

      Slachtoffercultus

      Geliked door 4 people

    • Harry zegt:

      Meewerken om het blanke ras uit te roeien door de islamisering binnen te harken , dat moet zeker WEL straffeloos doorgang kunnen vinden !
      En dan heel verbaasd rond gaan staan te kijken als iemand daar wat van zegt .
      Maar iemand digitaal iets toe te wensen , daarvoor dien je aangeklaagd te worden .
      Want DAT is pas gevaarlijk !

      STAPELGEK DAT WIJF !

      Geliked door 1 persoon

      • paulzwueste zegt:

        Bovendien weet ik volgend op het “conjunctief” van Jan voor het Maastrichtse Raadslid nòg een aanvullende ontlastende verklaring te bedenken, en die is dat hier slechts de wens wordt geuit om Ollengren in de hoogste boom te hangen.
        Er werd met geen woord gerept over “tot de dood er op volgt.”

        Want dàt is namelijk wettelijk verplicht.
        Voeg je deze toevoeging niet toe dan wil je niet meer dan dat Ollengren in de boom moet hangen.
        Er wordt géén indicatie van tijd gegeven.
        Er wordt ook niet verklaard dat zij aan dat hangen moet overlijden.
        Conclusie….
        Mag je wensen Ollengren wèl of niet in een boom te hangen…?
        Natuurlijk een ieder heeft zo zijn eigen wensen.
        Zo lang als het maar geen “death wish” is mag alles.
        Ze zou hooguit kunnen stellen dat ze geen jurk maar ’n pantalon wil dragen als ze in die boom gehangen wordt.
        Dat iedereen ongegeneerd in je kruis kan kijken lijkt me elke vrouw ’n ongemakkelijk gevoel te geven.
        Nou heeft zij een Zweeds kruis, dus het zou wel mogen moeten eigenlijk.

        Geliked door 2 people

  22. bedonderde burger nr 16.000.001 zegt:

    Gebed van een agnost:
    (als dit nog mag van ‘onze’ terreurregering van zuigende managers)

    God sta ons bij, verlos ons van alle VVD,CDA, CU en D66 verraders en fascisten en verlos ons van alle SP, GroenLinks en PvdA SA stormtroepen. Laat hun wens tot een vernieuwde SS of DDR maatschappij niet uitkomen. Stop deze leeghoofdige bijna sadistische betweters, deze hebzuchtige, mechanische onmensen, deze arrogante, hersenloze, emotieloze, robotmatige demonen voor zij opnieuw wereldwijd een bloedbad kunnen aanrichten. Amen!

    Geliked door 1 persoon

  23. leefbarbaar zegt:

    De minister zit daar namens de Oranjes, niet namens ons.

    Geliked door 3 people

  24. M.A.L. Sion zegt:

    Als dit het resultaat is van de SCREENING op verleden door een kabinetsformateur dan vind ik dat we het hele zooitje bij het oudvuil kunnen zetten. Rutte voorop.
    —- info voor kabinet :
    http://keesjemaduraatje.blogspot.nl/2017/10/de-feiten-tot-nu-toe-over-minister.html
    —- stomme kloten !!!!!
    malsion@orange.fr – de Patriotten – http://depatriotten.weebly.com

    Geliked door 1 persoon

  25. christdus zegt:

    Vieze rotte iSSlamieten hoer .

    Geliked door 1 persoon

  26. anna zegt:

    als ze al een kopvod draagt, dan moet ze ook de voorkant bedekken en niet met haar geblondeerde lokken de Ayatollah verleiden …….

    Like

  27. paulzwueste zegt:

    Nou.
    Dit was weer ’n bijzonder opmerkelijke en… zo mogen we het wel stellen: “historische Bron-artikel-annex reactie-historie”, waarin enkele heikele punten werden geslecht.
    Ik hoop voor altijd.

    Geliked door 1 persoon

  28. Jan zegt:

    Criminele organisatie schenkt mullahs €18 miljoen

    EU trekt 18 miljoen euro uit voor duurzame projecten in Iran
    Europese Commissie heeft geen zin om sancties Donald Trump te volgen

    “Met deze maatregel toont de EU haar steun aan het Iraanse volk en zijn vreedzame en duurzame ontwikkeling”, zegt Mimica. Voor de privésector is 8 van de 18 miljoen beschikbaar.

    https://tpo.nl/2018/08/23/eu-trekt-18-miljoen-euro-uit-voor-duurzame-projecten-in-iran/

    Like

  29. Jan zegt:

    Minister van BuZa van Iran, Mohammad Zarif, geeft toe dat het regime samenwerkte met Soros’s Open Society en ten tijde dat het voortdurend krijste dat het Israël volledig zou vernietigen

    https://twitter.com/twitter/statuses/1036708160604725248

    …..
    It would mean that the JCPOA Iran Nuclear Deal was negotiated while Soros’s network was cooperating in unspecified ways with a regime that has openly declared it wants to wipe Israel from the map.

    Like

Plaats een reactie