VIDEO Ezra Levant: BREAKING! Tommy Robinson mogelijk opnieuw de gevangenis in


(Klik rechts onderin de balk voor Engelse ondertiteling)

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Elisah”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in belangenverstrengeling, Censuur, cultuurrelativisme, democratie, Dhimmitude, dictatuur, Elite, establishment, Eurabië, Groot-Brittannië, Hypocrisie, Islam, islamappeasement, Islamisering, islamitische ideologie, islamofascisme, Islamofilie, Justitie, Krankzinnigheid, kwaadaardige opzet, lafheid, landverraad, meningsdictatuur, nieuw fascisme, Rotzakken, tolerantie/intolerantie, verloedering, Volksvijandigheid, Vrijheid van meningsuiting. Bookmark de permalink .

36 reacties op VIDEO Ezra Levant: BREAKING! Tommy Robinson mogelijk opnieuw de gevangenis in

  1. jack black zegt:

    Daarvoor komt hij vrij !
    Gotver. !
    9/11-Terror-Helfer al-Motassadeq in Hamburger JVA
    Heimliche Entlassung nach 15 Jahren

    09.08.2018 – 08:17 Uhr
    Er war weltweit der erste 9/11-Terrorhelfer, der angeklagt und verurteilt wurde.
    Nun kommt Mounir al-Motassadeq, der seit knapp 15 Jahren in einen Hamburger Knast einsitzt, vorzeitig frei.!
    Und mit ihm droht Deutschland der nächste Abschiebeskandal nach Sami A.

    Like

    • BertG. zegt:

      He, wat jammer is dat nou toch weer Jack.
      Je begon zo goed, in het Nederlands, zo als het hoort, als Nederlanders onder mekaar op een Nederlandse site.
      Ga je toch weer over in zo’n raar onbegrijpelijk Duits taaltje.
      Waarom nou?
      Had je soms een onverklaarbare behoefte om ons even te laten dat je toch niet helemaal voor jan lul op school gezetten heb?
      Of hoe zit dat.

      Geliked door 2 people

      • paulzwueste zegt:

        Ze kunnen het niet laten Bert.
        Ze moeten hun egootje koesteren.
        En er is namelijk geen veto van hogerhand, of van bovenaf.
        Zo je wilt.
        Dus het “kijk mijn eens…” -gedoe zal gewoon dóórgaan…!
        En dat in deze tijd waarin héél NL al met twee benen in de Noordzee staat en dat jongetje met zijn duim niet meer in dat gat in die dijk zit, maar in de kut van Halsema.
        Waarvan weer onnoemelijk veel Delfts-Blauwe beeldjes werden geperst en aan de
        “We Stay Here”-toeristen werden uitgedeeld… samen met het Nederlands paspoort, want daar hebben ze nu eenmaal recht op.
        Je weet wel.
        Maar goed, waar waren we ook al weer.
        Oh ja, dat gedonder met die buitenlandse talen moet ’n keer ophouwe ja!!!
        Of wij zullen voortaan alleen nog maar in het Esperanto communiceren.
        Over jullie!
        Dan weet je dat.
        Maar je zult niet kunnen lezen wàt we over jullie zullen schrijven…!

        En dat zal jullie nog eens heel dun door je broek drentelen!

        Geliked door 1 persoon

    • Dirk zegt:

      Maak je niet zo druk, heeft geen zin. Met of zonder Tommy en Geert W., die islamisering gaat gewoon door. Het [domme] volk heeft gekozen, 80% van het volk stemt geen Tommy en geen Geert W. Van beste man Geert W. verwacht ik weinig meer = na zoveel jaren altijd dezelfde toon, niks vernieuwends altijd dezelfde woorden, je valt erbij slaap. Hij strijdt al bijna 20 jaar tegen de islam maar als hij drie koranverzen uit zijn hoofd kent, is het veel. Hoeveel mensen weten de betekenis van een moskee, welke functies heeft een moskee, waarom zwaaien moslims met messen, waarom bestaan er islamitische terreur organisaties, waarom worden deze opgericht, wie was de oprichter van de eerste islamitische terreur organisatie en waarom worden niet-moslims aangevallen/gedood. Wat zegt de koran over niet-moslims. Geert heeft dit alles de mensen nooit verteld, misschien omdat hij het zelf niet eens weet. In ieder geval, ik heb liever dat Geert een ander naar voren schuift met vernieuwde energie van nationalisme, met meer gedrevenheid, fanatisme en desnoods agressie, die wel legendarische toespraken kan houden, die massa’s mensen op de been kan brengen, die het gevaar islam beter kan uitleggen. Want dat nog steeds een hele dikke meerderheid van de naïeve Nederlanders niet op de PVV stemmen, is debet aan Geert Wilders zelf. Als de PVV in de peiling omhoog gaat ligt dat niet aan Wilders zelf maar aan islamitische terroristische acties.

      Like

      • J. C. Th. Köhler zegt:

        Met vrienden zoals jij heeft Geert Wilders, c.q. de PVV geen vijanden nodig.

        j.c.th.kohler@ziggo.nl

        Geliked door 2 people

      • Giny zegt:

        Dirk
        U bent lekker bezig, voor iemand die erbij in slaap is gevallen heeft u aardig uw gal gespuugd. Walgelijk om Geert Wilders zo door het slijk te halen, die man heeft meer verstand van de islam en de koran etc. dan drie kwart van de Nederlandse bevolking
        die deze ellende aan zichzelf te wijten hebben, denk daar maar eens over na!

        Geliked door 2 people

      • BertG. zegt:

        Ja Dirk, maak een opmerking over Geert, en je krijgt de hele fanclub over je heen hier.
        Maar je hebt wel gelijk, al jarenlang dezelfde kreet, Wij moeten de-islamiseren.
        Zonder aanvulling, zonder actie, zonder binding met zijn kiezers, helemaal niets.
        Stemt ook nog eens 9 van 10x mee met alles wat de VVD wil, wat toch eigenlijk best wel verdacht is, als hij beweert daar tegen te zijn.
        Maar zolang het volk stemt op de PVV, blijven ze rustig en komen ze niet in opstand.
        En dat weten ze in Den Haag, daarom is het ook zo bedacht.

        Geliked door 1 persoon

      • paulzwueste zegt:

        Inderdaad Dirk.
        Maar verwacht geen revoluties van het Nederlandse volk.
        Wilders is een loket waar je je kaartje kunt deponeren met de tekst: “Ik ben voor Wilders. Dank u.”
        Vooral dat laatste mag niet ontbreken want daar zijn we Nederlanders voor.
        Altijd fansoendelijk en met twee woorden spreken.
        En inderdaad.
        Als de tijd daar is en Poetin en Trump met hun gezamenlijke strijdkrachten Europa en daarna ook nog in NL het hele land hebben gezuiverd van die vuile, vieze, smerige tyfus-moslims, zal Wilders simpelweg naar voren treden en eenvoudig zeggen
        “Hier ben ik, uw nieuwe heerser.”

        En het volk zal juichen, jubelen, hem om de hals vallen, waarna de belastingen zullen worden verhoogd.

        Like

  2. Oeps zegt:

    Dames en Heren.

    Arme Tommy !!!
    Ik heb vorige week al aangegeven dat Tommy een nieuwe rechtzaak wacht en dat zijn kansen minimaal zijn. Dat hij op 4 september alweer voor het hekje moet staan, is sneller, dan ik verwachtte, Het geeft aan dat ze hem geen kans geven. Hij krijgt dus de tijd niet, om te herstellen van zijn folteringen. En hij krijgt dus de tijd niet, om een fatsoenlijke verdediging te organiseren.
    Theresa mag dan wel een tenger wijfke zijn, maar haar arm is dus wel lang en sterk. Het zou mij niets verwonderen, dat Tommy nog vóór aanvang van het proces wordt gezelfmoord, of verongelukt. Dan kan de rechter zijn handen in onschuld wassen.

    Geliked door 1 persoon

  3. Marc zegt:

    Ik krijg zo langzamerhand de indruk dat die May nog erger is dan Merkel. Misschien zijn het twee vrouwen die onder elkaar wedijveren om de ‘eer’ welke van de twee kampioen ‘moslim opvrijen’ is.

    Geliked door 3 people

    • paulzwueste zegt:

      Ik heb nooit gezegd dat ze die vrouwen direct na de geboorte de stembanden zouden moeten doorknippen en ze eveneens per direct het stemrecht zouden moeten ontzeggen.
      Nooit, heb ik dat gezegd.
      Ook niet dat ze die feministische zjuvrazjettes die overal naambordjes verwisselen en “Welkom-Welkom-arme vluchteling.” in koortjes zingen kaal zouden moeten scheren.
      Zouden ze van mij nooit mogen doen.
      Ook dat gedoe met die kettingen en dat aanrecht dat het enige recht zou zijn, heb ik nooit zien zitten.
      Ik begrijp die mannen gewoon niet die zoiets konden verzinnen.

      Ik bedoel, we hebben toch de islam die dat allemaal al in NL doet, en die blanke feministische NL-vrouwen zorgen er zelf voor dat dat ongedierte hier ongebreideld zal kunnen binnenstromen.
      Dus alles komt allemaal helemaal goed.

      Geliked door 1 persoon

  4. verborgen camera: wat de moslims werkelijk denken en zeggen: https://youtu.be/9Ut4-PpgpZs

    Like

    • Elisah zegt:

      -https://tpo.nl/2018/08/10/rowan-atkinson-valt-boris-johnson-bij-boerka-lijkt-op-brievenbus-grap-is-lachen/
      Rowan Atkinson valt Boris Johnson bij: Boerka lijkt op brievenbus-grap is lachen
      ‘Je moet alleen excuses aanbieden voor een slechte grap’

      Like

  5. Republikein zegt:

    Ne bis in idem?
    Geldklopperij?

    Like

    • J. C. Th. Köhler zegt:

      “Ne bis in idem” betekent dat je niet twee keer vervolgd kunt worden voor hetzelfde feit. Deze zitting op 4 september tegen Tommy gaat niet over een nieuwe vervolging, maar over de voortzetting van de eerste zaak. Ne bis in idem is dus niet van toepassing.

      j.c.th.kohler@ziggo.nl

      Geliked door 2 people

      • Republikein zegt:

        Jawel, da’s waar, maar de beffenclub vindt altijd wel iets, ben overigens van mening dat May niets te vertellen heeft.

        Like

  6. J. C. Th. Köhler zegt:

    Petitie getekend.

    j.c.th.kohler@ziggo.nl

    Like

  7. kampersrene zegt:

    Het verwonderd mij dat de reactie-schrijvers van E.J. Bron nog niet zijn opgepakt wegens belediging van de Islam en zijn Allah gatlikkers…Rutte zal daar nog niet aan gedacht hebben….Timmermans zou het geen slecht idee vinden !

    Geliked door 2 people

    • Nemesis zegt:

      Het verwondert me nog steeds, dat ik niet allang een ban of tenminste een paar weken FB “gevangenis” heb gekregen.

      Geliked door 1 persoon

      • BertG. zegt:

        Zo’n dom vrouwtje ben je nou toch ook weer niet, behoorlijk bij de tijd zou ik zelf zeggen.
        En dan toch nog bezig zijn met smoelenboek.
        Ik snap het niet meer.
        Waar zit ‘m dat nou in, heb jij dat nou echt nodig om je verhaal kwijt te kunnen, en dan maar hopen dat mark het goed keurt, of dat je dat een ban krijgt.
        Als deze site zo een beleid zou hanteren, dan was je er al mee opgehouden.
        Je hebt geen enkele vrijheid daar bij smoelenboek, maar toch het proberen vol te houden.

        Geliked door 1 persoon

      • Nemesis zegt:

        Juist welvolhouden BertG. Het gaat om de politiek in D. en wat die alles uitspoken, dus geen domme verhaaltjes. Vrijheid van meningsuiting en laten zien wat er werkelijk gebeurt en de opgenomen praatjes van Merkel en haar aanhang, die je allemaal niet in de kranten en op TV ziet en zelfs niet op de diverse blogs. En ja, ik heb ook een vriendenlijstje, waar we gewone dingen uitwisselen, zoals iemand feliciteren met verjaardagen of behaalde resultaten of succes wensen voor en op de wedstrijden. Zijn personen die ik allemaal persoonlijk ken.

        En o ja, de organisatoren van grote wedstrijden en/of de stamboeken, plaatsen hier de link naar de streams, zodat je de hele wedstrijd thuis kan volgen. Ik kan er tenslotte niet meer naar toe gaan, helaas, dan maar zo.

        En markie suikerklontje kan van ons de boom in en dat hebben we laten weten ook 😀
        Er is echt meer als alleen maar l+lverhaaltjes, daar scroll je snel overheen.

        Nee, ik ben dus geen dom vrouwtje die het over kookrecepten heeft.
        Ik hoop dat je me een beetje begrijpt.

        Like

    • J. C. Th. Köhler zegt:

      Vroeger of later worden niet de reagerenden van E. J. Bron opgepakt, maar wordt de hele site van het net gehaald. Het volk moet immers tegen dit rechts-populisme, fascisme, racisme, haatzaaien, bevolkingsgroepen wegzetten, etc. beschermd worden!

      j.c.th.kohler@ziggo.nl

      Geliked door 2 people

      • Asgard zegt:

        Zelfs de Chinezen vinden Europa niet meer leuk om in te wonen, vanwege de kunstmatige op handen gezette immigratiegolf uit Islamitische landen, zefs de Chinezen ontgaat het niet die pleuriszooi in Europa.

        Like

      • paulzwueste zegt:

        We zullen die Chinezen nog hard nodig hebben…

        Like

  8. modilanto zegt:

    Dit is op Mijn Blog magilando herblogden reageerde:
    … tommy robinson faces prison again !

    Like

  9. Tistochwat zegt:

    Ik wist het.

    Ze gaan net zolang door tot Tommy Robinson vermoord c.q. gezelfmoord’ is.
    Het is heel eenvoudig om iemand psychisch te breken. Het lichaam breekt daarna vanzelf.

    En er zullen nog veel meer islamcritici ‘koudgezet’ worden.
    (Mond)dood moeten we, wij vieze ‘witte’ ‘islamofoben’.
    Het zal steeds sneller gaan met die maatregelen tegen ons, ‘racisten’.

    Het zou me in het geheel niet verbazen als de eigenaren van sites als deze, binnen afzienbare tijd van hun bed worden gelicht.
    Heel dapper dat zij hiermee nog steeds doorgaan, maar stel dat ook zij terechtkomen in een soortgelijke gevangenis als waarin ze Tommy hebben opgesloten? Ik houd mijn hart vast.

    Nee, mensen, het is niet meer stoer om je mening te geven en je nek uit te steken; dat is tegenwoordig spelen met je ‘vrijheid’, spelen met je leven zelfs.

    Het is een wonder dat Geert Wilders nog leeft.

    De bescherming en bewieroking van die mohammedanen valt op geen enkele normale manier te verklaren. Ze zijn écht onschendbaar.
    Ik verklaar het maar als volgt: ‘Satan’ (het symbool van het pure kwaad) is hun beschermheer.
    Het is toch &%$#$%^&^%$#@@! te krankzinnig voor woorden wat er gebeurt?

    Het is zaak dat men elkaar hier niet langer ‘afmaakt’ vanwege het al dan niet oprecht christen zijn (refo’s reken ik niet tot de christenen) maar dat we iets bedenken om met elkaar in contact te blijven, nadat deze site wordt verboden door de landverraders.

    Eerlijk gezegd, weet ik niet hoe we dat zouden kunnen organiseren.

    Like

    • BertG. zegt:

      Mijn mail adres mag jij wel hebben, maar mag ik dan ook de jouwe?
      Dan hebben we het later wel over hoe het een en ander te organiseren.

      Geliked door 1 persoon

      • Tistochwat zegt:

        @ BertG. 10 augustus 2018 om 15:06

        Ik geef mijn adres niet snel aan iemand, maar ik denk dat ik jou wel kan vertrouwen.
        Vraag maar aan heer Bron.

        Like

    • BertG. zegt:

      “Nee, mensen, het is niet meer stoer om je mening te geven en je nek uit te steken; dat is tegenwoordig spelen met je ‘vrijheid’, spelen met je leven zelfs.”

      En toch blijf ik het volhouden, ik zie wel waar het eindigt.
      Ik heb er maling aan wat andere daar van vinden.

      Geliked door 1 persoon

      • Tistochwat zegt:

        @ BertG. 10 augustus 2018 om 15:08

        Ik heb er maling aan wat andere daar van vinden.

        Ik ook; ik heb niet voor niets zo veel vijanden.
        Ik zou er echter aan kapotgaan als de islamofiele, verraderlijke ‘elite’ me in de bak zou smijten vanwege mijn mening.

        Een vogel in een kooi…
        Dan ga ik echt liever dood.

        Like

    • paulzwueste zegt:

      Tistochwat.
      Je weet dat ik al ’n paar keer tegen je heb gezegd dat je meer vertrouwen in de situatie, maar in de allereerste plaats meer in jezelf moet hebben.
      Pijnig jezelf niet zo met die doemgedachten over Tommy Robinson en anderen.
      Jij bent jij en jij bent me er eentje.
      Dat mag gezegd worden en zo is het ook.
      “Hou Zee.”
      Dat betekent wij zijn er ook.
      Je bent niet alleen.
      Als er wat gebeurd dan zien we het wel en zullen we reageren zoals het hoort.
      Onze ouders in 1940 konden ook niet anders.
      Als je gewoon doet wat je hart en ziel je ingeven ben je ’n held.
      Meer kun je niet doen.
      Deze site wordt nog lang niet geblokkeerd.
      En daarna zijn er andere middelen om jezelf te blijven en te verdedigen.
      maar je moet eerst jezelf vinden.
      Dat is het belangrijkste.

      Veel succes!

      Like

      • Tistochwat zegt:

        @ paulzwueste 10 augustus 2018 om 19:54

        Ik vertrouw mezelf buitengewoon, maar ik vertrouw de situatie niet.
        Ik ben daarin niet de enige.

        Geliked door 1 persoon

  10. jungleelephant zegt:

    En,uiteraard,de petitie getekend!

    Like

  11. Elisah zegt:

    Ondertussen,
    https://www.telegraph.co.uk/news/2018/08/10/muslim-convert-admits-plotting-kill-100-isil-terror-attack-outside/

    Muslim convert admits plotting to kill 100 in Isil terror attack outside Oxford Street Disney Store

    Muslim convert has admitted plotting to kill around 100 people in a terror attack outside the Disney Store on Oxford Street.

    Lewis Ludlow, 26, swore allegiance to Islamic State (Isil) in his preparations during which he planned to mount the pavement on one of London’s busiest shopping street or outside Madame Tussauds.

    Like

Plaats een reactie