Moby Trump

Screenshot_87

(Door: “Taljaard”)

Die vrees’lijke Trump, wiens hart zo koud is,
en die vies, vuil, voos, verkeerd en fout is.
Een obsessie als van captain Achab en de witte walvis.
Donald Trump wordt Moby Dick.
Verga, bederf; en sterf en stik!

Tot aan `t einde mijner levensdagen
zal ik u, Moby Trump, achtervolgen en jagen.
Uw bestaan is mij een ondraag’lijke last.
En ik spijker een gouden dubloen aan de mast.

Komt, journalisten, acteurs en komedianten.
Ziet, activisten, columnisten en beroepsquerulanten.
Laat ons een heilige bloedeed zweren,
opdat wij Moby Trump zullen harpoeneren.

Over alle Oceanen zullen wij hem volgen.
In hart en ziel, met wraakzucht verbolgen.
De wapens gereed, elke dag en ieder uur,
gedoopt in bloed en St. Elmo’s vuur.

Vanuit de afgrond der hel zal ik u vervloeken.
Met mijn laaiende haat zal ik u bezoeken.
Zouden mijn mannen en schip zijn bezweken,
zal `k mijn harpoen nog in uw zwarte hart steken!

Gij, Moby Trump, `k heb uw ondergang gezworen.
Want eens hebben wij het van u verloren.
Doch `k zal in stormen, met krakende masten en stengen,
en scheurende zeilen uw verwoesting volbrengen.

Door:
“Taljaard”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in demoniseren, Donald Trump, Links fascisme, Linkse Kerk. Bookmark de permalink .

11 reacties op Moby Trump

  1. John zegt:

    nog nooit zo iets onozels gelezen ….. IQ onder zero …

    Like

  2. R.Kroonenberg zegt:

    Dit is op Jasterke's kwijt-zonder-spijtsite herblogden reageerde:
    hiep hiep hoera en wel driewerf
    niks vals, niks poëziebederf
    deze dichter is zijn schrijfzwaard waard
    onthoud zijn naam: broeder Taljaard…
    .

    Geliked door 1 persoon

    • g2-91e8a788030faf65537511fb6d208583 zegt:

      .
      p.s.
      .
      hoewel in alle rust beschouwd:

      hier wordt knap diepe haat ontvouwd

      dus niks hoera en niks driewerf,

      ’t riekt toch naar poëziebederf…

      .

      dus vergeet de kop, vergeet de staart

      dit dichtsel blijkt de tijd niet waard

      Geliked door 2 people

  3. dutchess zegt:

    Neem aan dat dit als satire bedoeld is.
    Zo niet Taljaard dan bent u waarschijnlijk een van de weinigen op dit blog die de ondergang van Trump wensen. Persoonlijk zou ik graag ( de soms lompe ) Trump inruilen voor het leugenachtig sujet dat wij als M.P. hebben.

    Geliked door 5 people

  4. A Ruygrok zegt:

    Geef mij Trump maar …!!! .., mag je alle voorgaande presidenten houden … met stip genoteerd… , carter …, duo clinton…, barak o. ..,
    A.Ruygrok, Monster.

    Like

  5. Doornroosje zegt:

    3 keer overgelezen voor ik doorkreeg, het is satire. Oefffff 🙂

    Geliked door 1 persoon

  6. George van der Sluis . zegt:

    Trump heeft ook mij sympathie en ja hij is groots de beste Precident ooit! ( zakelijk) en komt beloftes na. ik ben het met je eens A Ruygrok.

    Like

Plaats een reactie