De grote supermarkten hebben enorm belang bij immigratie

Screenshot_242

(Door: “Weethetwel”)

Het is herfst en het gure weer komt er weer aan. Voor de supermarkten start een nieuwe gure ronde om de Nederlandse cultuur verder af te breken. Buiten de media en de politiek zijn er in Nederland geen andere bedrijven te vinden dan de supermarkten die zo rigide de aanval in hebben gezet op de traditionele feestdagen. Ze hebben geen enkel oog voor wat zo veel mensen zien als een waardevol cultuurbezit met vele goede herinneringen. Tegelijk promoten ze op bijna kinderlijke wijze nieuwe feestdagen zoals het Suikerfeest. Waarom zijn het juist de supermarkten die voorop lopen de Nederlandse cultuur af te schaffen? Het antwoord laat zich berekenen.

Supermarkten lopen bij de afbraak al jaren voorop

Waren de supermarkten vroeger een plaats waar je moest zijn voor de dagelijkse boodschappen, nu hebben ze zich steeds meer ontwikkeld tot een politiek correct activiteiten-hol. Een actiegroep hoeft maar iets te roepen en de supermarkten nemen die zienswijze meteen over. Dat lijkt betrokkenheid bij nieuwe maatschappelijke ontwikkelingen, maar bij nadere bestudering blijken alle veranderingen vooral gericht op nieuwkomers en immigranten en tégen de oorspronkelijke Nederlandse klanten, hun tradities en gebruiken. Een actiegroep vóór Zwarte Piet zal absoluut geen gehoor vinden. Daarom is inmiddels nergens meer een Zwarte Piet te vinden.

Screenshot_237Maar ook alle termen die teruggaan tot de oude christelijke traditie worden voor en na omgekat: kerstmis wordt lichtjesfeest, kerstdiner wordt winterdiner of eindejaarmaaltijd, de kerststol is al langer een feeststol geworden en ga zo maar door. Een winkel als de HEMA zou het liefst geen chocolade meer verkopen, omdat bruin discriminerend is en witte chocolade te wit. Maar zonder blikken of blozen laten ze dieren extra lijden door ze halal de keel te laten doorsnijden om nieuwe klanten te behagen. Wat mankeert die mensen? Ze hebben hopelijk toch ook goede herinneringen aan een onbezorgde jeugd en de vredige gezelligheid van deze traditionele feesten? Waarom moet dat allemaal bij het grof vuil?

Het antwoord is een beetje vulgair: het is de lokroep van het geld en de omzet. Hoe meer import van migranten, des te groter de bestedingen van deze nieuwkomers. De supermarkten zijn er van overtuigd dat de omvolking in versneld tempo zal plaatsvinden en dat verklaart waarom ze geen enkele rekening meer willen houden met de oorspronkelijke bevolking. Ze rollen over elkaar heen de nieuwkomers van dienst te zijn.

Oorspronkelijke bevolking is niet interessant

Screenshot_238De marketingafdelingen van de supermarkten bepalen hun opstelling in kwesties als deze op basis van prognoses en kansen. De strategie die de meeste kans op omzet en winst oplevert, wordt gekozen.Een analyse van hun oude klantenkring levert een beeld op van een verouderende bevolking. Oudere mensen eten steeds minder en krijgen meer kwaaltjes, waardoor ze bij andere bedrijven hun geld gaan besteden (farmacie) en niet bij de supermarkt. Sommigen hebben zelfs nog een volkstuintje waar ze hun eigen eten verbouwen. Over het algemeen hebben ze een hoger dan gemiddeld inkomen en gaan relatief vaker uit eten, waardoor ze ook al minder in de supermarkt komen. Met de jaren drinken ze steeds minder en kopen hogere kwaliteit dranken die ook al niet bij de supermarkt te vinden is. Het is, kortom, een doelgroep die steeds minder interessant wordt. De supermarkten zien als belangrijkste kwaliteit van de oude bevolking dat ze vertegenwoordigers kiezen, die vervolgens 70% van hun inkomen afpakken en dat aan miljoenen immigranten uitdelen. Dat levert enorme extra omzetten op, want van dat geld wordt een flink deel besteed bij de supermarkten. Inmiddels is ongeveer 15% van de bevolking van niet-westerse import en dat zijn zo’n 2,5 miljoen mensen. Een zeer groot gedeelte daarvan ontvangt zo’n maandelijkse uitkering, constant en waardevast. En om die mensen nu te behagen, doen de supermarkten hun uiterste best zich aan te passen aan hun nieuwe klanten en overbieden ze elkaar om maar zoveel mogelijk te lijken op de Kashba mentaliteit van het Midden-Oosten en Afrika. Kom naar ons, wij zijn als jullie.

De import klanten lijken voor de supermarkt de ideale toekomst

Screenshot_239Een analyse van de nieuwe klanten levert een ander beeld op dan de oorspronkelijke bevolking. Het zijn vooral jonge gezinnen die (mede om politieke redenen) enorme kinderaantallen krijgen. Die kinderen eten veel meer dan gemiddeld, omdat ze in de groei zitten. Allemaal klandizie. Ze komen vooral uit landen waar geen welvaart heerste, dus ze zijn extra gevoelig om meer te kopen dan nodig is, gewoon omdat het kan. Ze mogen of hoeven niet te werken en hebben zo meer tijd om in de supermarkten rond te hangen om extra dingen te kopen. Voorts is er een verschil in klederdracht en slankheidsideaal. Voor een flink deel van hun vrouwen is het niet van belang of er een kilo of dertig te veel lichaamsgewicht onder de ruim vallende kleding aanwezig is. Maar ieder pondje gaat langs de kassa en dan door het mondje. Ons sociale systeem waarborgt voor hen een inkomen tot in de eeuwigheid, waardoor er geen risico is dat de koopkracht wegvalt als de economie eens tegenzit en de oorspronkelijke bevolking de eindjes aan elkaar moet knopen.

De oorspronkelijke bevolking zet zichzelf buiten spel

Dat supermarkten voor de nieuwkomers kiezen, heeft nog een andere reden. De oude bevolking heeft om allerlei redenen een zekere gelatenheid over zich gekregen. Ze vindt het allemaal wel best. Misschien is het ook een zekere decadentie; zolang er brood en spelen zijn en de dagelijkse portie propaganda in de media interesseert het ze weinig. Ondanks dat verreweg het grootste gedeelte van hun inkomen afgepakt wordt door de politici die ze zelf kiezen, is er nog genoeg over om geen honger te lijden en kan het tot in de eeuwigheid duren.

De nieuwkomers daarentegen komen meestal uit een cultuur waar harde natuurwetten gelden en nog voor het dagelijks brood strijd geleverd moet worden. Met verbazing kijken ze naar de desinteresse en het gemak waarmee ze hier alles aangereikt krijgen. Met minachting kijken ze naar de in hun ogen slappe houding van de oorspronkelijke bevolking. Zelf zijn ze bloed-fanatiek en komen dagdagelijks op voor hun vermeende rechten. Bij gebrek aan weerwoord worden die rechten voortdurend groter. Veel van de nieuwkomers zijn er zelfs van overtuigd over niet al te lange tijd de boel volledig over te kunnen nemen.

Screenshot_240Ook Albert Heijn c.s. hebben in de gaten dat het de oorspronkelijke bevolking nauwelijks interesseert hoe ze inzetten op tradities en eigen cultuur. Die komen toch wel kopen. Daar hoeven ze dus geen moeite voor te doen. Dus richt de strijd voor nieuwe klanten zich geheel op de nieuwkomers om vooral te laten zien hoe multiculti ze zijn. Zo overbieden de supermarkten elkaar in welwillendheid en appeasement; een kruiperige onderdanige gedienstigheid. De oorspronkelijke bevolking wordt daarbij geheel over het hoofd gezien. Daar hoeven ze geen enkele boodschap aan te hebben en die boodschap hebben ze dan ook niet. De stervende zwaan zinkt vanzelf wel naar de bodem.

Het gaat om miljarden euro’s

Iedere inwoner van Nederland besteedt ieder jaar gemiddeld € 2700,- bij de supermarkt. (bron: agrimatie.nl ) In totaal is dat zo’n  45 miljard euro per jaar. Zoals al eerder aangegeven, zijn de bestedingen van jongere mensen en gezinnen hoger dan die van ouderen. De bestedingen van de 2,5 miljoen niet-westerse allochtonen bij de supermarkten bedragen naar schatting minimaal 7 miljard euro per jaar.  Albert Heijn pakt daar met een marktaandeel van 35% ruim 2 miljard euro van mee. Dat zijn bedragen waarvoor de directies graag de principes laten vallen waarmee in ieder geval hun ouders nog zijn opgevoed.

Maatschappelijk (On)Verantwoord Ondernemen

Screenshot_241Het zijn vooral de supermarkten die graag schermen met hun waardevolle bijdragen die ze leveren aan de maatschappij. Nadere beschouwing leert dat het alleen de pegels zijn die ze tellen. Wanneer ze ook maar enige interesse zouden hebben in het lot van een maatschappij, die mede door hun handelen totaal ontwricht gaat worden, zouden ze zich waarschijnlijk nog wel bedenken. Onnoemlijk veel leed is en zal ontstaan, mede door hun hebberigheid  en onwaarschijnlijk grote oogkleppen. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is in dit geval niets anders dan valse propaganda en een onverantwoordelijke manier om een homogeen vredig land in korte tijd te veranderen richting een op de rand van burgeroorlog verkerende bananenrepubliek.

Door:
“Weethetwel”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "diversiteit", "Nuttige idioten", "omvolking", "Verrijking", "Weg met ons!", achterlijkheid, Allochtonen, Barbarisme, belangenverstrengeling, cultuurrelativisme, Demografie, Dhimmitude, Eurabië, Graaien, Hypocrisie, Islamisering, Krankzinnigheid, kwaadaardige opzet, landverraad, Multiculti, Nederland, political correctness, Rotzakken, tolerantie/intolerantie, verloedering, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

30 reacties op De grote supermarkten hebben enorm belang bij immigratie

  1. BertG. zegt:

    Hier bij de Plus hebben ze de meeste vakkenvullers vervangen voor een Somaliër of ergens uit die regio van een jaar of 15-16.
    Dus een vakantie of bij baantje zit er ook niet meer in voor een scholier.
    Het tempo van die gastjes is overigens tergend traag, ze staan bij alles een beetje wezenloos om zich heen te staren waar ze iets moeten bijvullen.
    Dus dat zullen wel subsidie baantjes (gratis personeel) zijn want ik kan me niet voorstellen dat een bedrijfsleider hier op zit te wachten.

    Geliked door 2 people

    • BertG. zegt:

      Wat is dit nou voor en raar verhaal, heeft familie, vrienden, was zeer geliefd en bekend.
      Maar blijkbaar was er niemand om die man een beetje te helpen en kon ie op straat slapen.
      Maar wel gaan lopen janken nou ie dood is.
      Lijkt mijn familie wel.
      Als iemand leeft gunnen ze het licht nog niet in je ogen, maar als iemand overlijd staan ze wel allemaal te janken bij ze graf, met verhalen over wat een goede jongen het toch wel niet was.
      1 van de redenen dat ik niet naar begrafenissen ga, de schijnheiligheid die er altijd omheen hangt.

      Geliked door 3 people

      • BertG. zegt:

        Ik zelf heb dat namelijk wel een keer gedaan voor een oom van mij die op straat stond door toedoen van andere.
        De man heeft hier ruim een half jaar gratis onderdak gekregen, tot ie weer op rails stond.
        De man had mij ook een jaar lang onderdak gegeven rond mijn 18de.
        Bij niemand van mij familie mocht ie nog binnen komen omdat het een vieze zwerver was geworden die wel eens een blowtje rookte en een biertje dronk.
        Maar toen ie dood was stonden ze er allemaal.
        Daarom kan ik mij ergeren aan dit soort berichten.

        Geliked door 4 people

      • ruud beijer zegt:

        Wat erg. Hij dronk bier en rookte wel eens een blowtje .Ja dan heb je geen recht op een normaal leven.Zomaar een blowtje roken wat erg
        Groot gelijk om die man op straat te zetten. Een blowtje,Wat een schande. Die vieze drugs!!!

        Geliked door 2 people

      • Republikein zegt:

        Je hebt gelijk maar maak je niet druk man, bel naar Radio 10, voor 45 cent, de lach van, antwoord: Charles Groenhuyzen.
        Als je niet wint krijg je van mij 45 cent.

        Like

    • hslot4 zegt:

      Ze noemt hem Henkie. Henkie Bier heet hij ook wel, of Kapitein Eenoog omdat hij in zijn jonge jaren ooit een ongelukje had met een patroon. Hij sloeg erop met een hamer en een stukje van het patroon belandde in zijn oog.
      Goh ben dus niet de enigste die als kind met dat spul speelde lmao

      Geliked door 1 persoon

    • j v/d valk zegt:

      Toekomst ? In mijn dorp is 53% boven de 55 jaar !
      Met de verkiezingen wordt het verschil gemaakt “Door” de grote steden.
      Nep Nieuws van de Staatsomroep NOS. Gebrainwashte reclames…
      Wat denken jullie ? Het is over en uit….. Het klinkt lullig als jij ze wel hebt ! Maar ik ben
      blij en steeds blijer, dat ik ze juist niet heb, kinderen…. Maar papa’s, wees gerust als het zover is help ik jullie wel…

      Like

    • Republikein zegt:

      Correctie, je moet sms-en met alleen jouw naam, niet het antwoord.

      Like

  2. ruud beijer zegt:

    Het kan zo over zijn.Helaas vinden veel Nederlanders hun land niet belangrijk
    Ook de toekomst van hun kinderen en kleinkinderen vinden de meeste niet interessant. Laten we het maar opgeven!!

    Geliked door 2 people

  3. jack black zegt:

    Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is in dit geval niets anders dan valse propaganda en een onverantwoordelijke manier om een homogeen vredig land in korte tijd te veranderen richting een op de rand van burgeroorlog verkerende bananenrepubliek !

    Met een burgeroorlog zitten dan het klompenvolk en de imbicile wegkijkers opgescheept !
    De handelsmilionären zitten dan al lang op hun veilige prive acomodaties in het buitenland !
    Natuurlijk met de hele koninklijke rompslomp die sich dan al van te voren in veiligheid heeft
    gebracht !

    Geliked door 3 people

  4. freda110 zegt:

    Gelukkig haal ik de boodschappen bij Dirk vd Broek en die doet tot nog toe niet mee aan die idioterie, ik hoop van harte dat dat ook zo blijft.

    Geliked door 1 persoon

  5. Marc zegt:

    Wat dacht je van de huizenmarkten? De heren bouwondernemers wachten met bouwen totdat het tekort dermate gigantisch is dat de prijzen het drievoudige worden dan ze hadden moeten zijn. Voeg daarbij het kabinetsbeleid waarmee enerzijds alle bejaarden de reguliere woningbouw worden ingejaagd, anderzijds honderdduizenden migranten het land worden binnengelaten, en je hebt als bouwondernemer je ideale markt gecreëerd.

    Geliked door 1 persoon

    • BertG. zegt:

      Het zijn de gemeentes die een opdracht moeten geven.
      Een bouwondernemer begint niet uit zichzelf huizen te bouwen om ze te verkopen of verhuren.
      Aannemers beginnen ook niet uit eigen beweging om een nieuwe weg aan leggen en dan maar hopen dat iemand er blij mee is.
      Ik denk dat die ondernemers hier helemaal niet blij mee zijn omdat ze niet genoeg werk hebben.

      Like

  6. j v/d valk zegt:

    Het nieuwe intro muziekje van de NOS klinkt oosters..De muzelman volgt spoedig !..
    De Nederlands tv is afschuwelijk, een en al propaganda en de reclames zijn bedoelt om mensen gerust te stellen. Ik zeg al, “Des te meer ik weet, hoe minder ik geloof”. Als de overheid die Nep journalisten niet aanpakt, dan moet “Het Volk” ze zeker niet belonen.. die horen aan de Galg..

    Geliked door 2 people

  7. bigljohn zegt:

    Als wij bij Albert Hein onze wekelijkse boodschappen doen, loop ik gaandeweg naar de vitrine waar het varkensvlees ligt (niet halal). Ik kies een verpakking uit waar ook een varkenskop op staat en neem die mee. Vervolgens leg ik die, goed in het zicht, geheel achteloos tussen het vlees in de halal vitrine, doe als of ik het verkeerde vlees gekozen heb. En maar hopen dat er minder klandizie voor het halal vlees uit voortvloeit !

    Geliked door 3 people

    • ruud beijer zegt:

      Beste Bigljohn als alle echte Nederlanders dat doen dan is er binnen twee weken geen halaltroep meer te vinden in de supermarkt. Ik geef dus graag jouw voorbeeld door door enkele ham of speklapjes per ongeluk in het halalschap te laten vallen. Zo heb je de supermarkt en de islam binnen no time weg
      Weg met de huichelaars die supermarkten bezitten.Ga het halalschap te lijf.

      Geliked door 2 people

      • BertG. zegt:

        Alles wat ze weg moeten gooien betalen de andere klanten.
        Dus veel schiet je er niet mee op.
        Het geeft je het idee dat je er iets tegen doet, maar bij de kassa zijn jouw boodschappen duurder geworden.
        Of dacht je dat ze dat uit hun eigen zak betaalden wat ze weg gooien.

        Geliked door 1 persoon

      • ruud beijer zegt:

        Ach Bert je kunt ook niks doen.Ook simpel.Ik heb zelf het idee dat ik in ieder geval Iets doe .

        Geliked door 1 persoon

    • Elena zegt:

      Doe ik al jaren !!!
      LOL !!!

      Geliked door 2 people

    • Alex Delarge zegt:

      Ik wou dat ik het uitgevonden had. Ben een beetje jaloers op uw methodes.

      Like

  8. Nel meyer zegt:

    IK KOM OM DIE REDEN ,AL JAREN NIET MEER IN DE HEMA , ZOLANG ZWARTE PIET DAAR NIET WELKOM IS ,ER IS NU EEN NIEUWE EIGENAAR VAN DE HEMA EN HOPELIJK HEEFT DIE MEER OP MET ZIJN EIGEN LANDGENOTEN ,DIE WEL GESTELD ZIJN OP HUN EIGEN WAARDEN EN NORMEN

    Geliked door 5 people

  9. Nemesis zegt:

    Nog een reden is, dat alles wat die binnengeslopen ratten jatten in de winkels, zij dat door de gemeentes gewoon vergoed krijgen. Aangifte wordt dus niet meer gedaan en ze laten dat volk (meestal) rustig hun gang gaan met stelen. Kassa.

    Geliked door 1 persoon

  10. David zegt:

    Het kost wat meer moeite, maar je kan ook boodschappen doen bij de groentenman, de bakker, de slager, de kaasboer

    Like

    • BertG. zegt:

      De groenteman en de slager is hier van een mossel, de warme bakker hier verkoopt regelmatig brood van gisteren en om nou 6Km te fietsen voor een pondje kaas vind ik een beetje overdreven.

      Like

      • David zegt:

        Brood kan je ook zelf bakken, ook op een flat. Waar een wil is is een weg.
        Fietsen is goed voor de conditie, het bespaart benzinekosten en sportschool en eventueel medcijngebruik

        Like

  11. De yup, weekend feestvierders en de halve elite, slikken en snuiven, vrouwen drinken daarbij nog het meest uit verveling en zijn al aangeduid als een grote groep waar veel problemen ontstaan. Daarna moeten ze de maandag bij komen van het weekend. Ze hebben er een speciale naam voor, maar daar kan ik even niet op komen.
    Deze bevolkingsgroep heeft er helemaal geen moeite mee dat de supermarkten worden omgekat naar diversiteit en meer halal.
    Het is juist de gewone populist…..normale burger die zich steeds meer gaat ergeren aan het verdwijnen van onze (eet)cultuur, zoals al boven genoemd, chocolade, Zwarte Piet en St.Nicolaas figuurtjes, de Kerstman. Allerlei varkensvlees.
    Straks kan ik geen plakje ham meer onder mijn spiegelei leggen!

    Like

  12. Jo zegt:

    Één van de eerste winkels die het bij mij opviel kwam door de folder van de Hema !!!
    Het is omdat ik langzaam geklommen was op de ladder van de welvaart er bijna niet meer kwam.

    Like

Plaats een reactie