PVV! ALTIJD! VOOR HET VOLK!

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

16 reacties op PVV! ALTIJD! VOOR HET VOLK!

  1. Ruud zegt:

    De boodschap moet kwalitatief beter verpakt worden; ik denk dat het daaraan heeft ontbroken.

    Like

    • Piet Snot zegt:

      Dat krijg je nou eenmaal als je denkt dat iedereen de hele dag niks anders te doen heeft dan twitter berichten in de gaten te houden van onze Geert.
      Dan missen heel veel mensen die boodschap en wat ze je proberen te vertellen.

      Ja ja, ik weet het.
      Een “verkeerde” opmerking over Geert is hier nog erger dan vloeken in de kerk.

      Like

    • fransdewit zegt:

      Nee hij had niet gelijk met Nexit moeten beginnen, maar alleen over de grenzen dicht

      Like

  2. Mary zegt:

    En ik zal altijd stemmen op de PVV!!!!

    Geliked door 1 persoon

  3. Blond zegt:

    Goed avond allemaal Ik ben niet eens wat ze met de bevolking omgaat zo ons te vernederd worden dat vind ik niet mooi hét zal wel de telling niet is goed gegaan het zal wel goed zijn maar die telling is niet goed gegaan dat vermoet Ik dat de PVV op 0 komt en de oudere partij die komt ook op 1_0 en de andere partij en die schiet omhoog dat vind ik niet kloppen ze moeten maar eens over Nieuw doen .

    Geliked door 1 persoon

    • fleckie zegt:

      Men vergeet gewoonweg dat er MEDELANDERS,door dubbel-paspoort-bezit mochten stemmen,waar ze’grif gebruik’ van hebben gemaakt,(in de PvdA zijn immers al veel ‘kader-leden’. aanwezig!! (van. buitenlandse origine ). men kan ook al beginnen te denken ‘Partij. voor. de. Allochtonen?’

      Geliked door 1 persoon

      • A.J. de Koning zegt:

        fleckie, wij riepen 20 jaar geleden al: de PvdA is verworden tot de Partij voor de Allochtonen en dat is sinds die tijd alleen maar erger geworden.

        Like

    • bigljohn zegt:

      Blond; over Nieuw doen ? Dan krijg je precies hetzelfde resultaat. De zelf benoemden zitten niet alleen in Brussel, ook in Den Haag. Zij zorgen er wel voor dat iedere verkiezingsuitslag naar hun hand gezet word. Ik vraag mij wel eens af; zou ik nog wel gaan stemmen als het zo moet !

      Geliked door 1 persoon

  4. Piet Snot zegt:

    Misschien moet hij eens eens een andere manier bedenken om ze berichten en mededelingen ergens achter te laten.
    Ik heb geen twitter acount ben het ook niet van plan om enkel geert te volgen.
    De PVV heeft geen enkel vorm van serieuze campagne gevoerd, behalve twitter berichten en buitenland uitstapjes.

    Like

  5. A.J. de Koning zegt:

    Ik heb zoals altijd op de PVV gestemd en laat mij niet verleiden om FVD te stemmen. Geert Wilders is altijd voor ons opgekomen, bovendien wisselt Thierry Baudet ook nog al eens van standpunten maar dat maakt mij niet uit, het blijft voor mij toch altijd de PVV, alleen jammer dat zoveel kiezers kennelijk niet echt nadenken en ook niet trouw zijn aan hun idealen en te lui zijn om naar de stembus te komen.

    Geliked door 1 persoon

    • Tistochwat zegt:

      A.J. de Koning 27 mei 2019 om 22:43

      en te lui zijn om naar de stembus te komen.

      Dat zal zeker ook meespelen, maar ik vermoed dat de belangrijkste reden is dat ‘kiezers’ moedeloos zijn geworden door de smerige spelletjes van de ‘elite’.

      Geliked door 2 people

      • Piet Snot zegt:

        Niet te lui om te stemmen in mijn geval.
        Het stembureau zit hier zo’n 500m. verderop in een schooltje.
        Ik fiets er elke dag langs op weg naar de winkel.
        Moedeloos en het nut ervan is het bij mij, en de fraude die onvermijdelijk is hier.

        Geliked door 1 persoon

      • delamontagne zegt:

        …..en te lui ? ?
        En dan te bedenken dat wij de brief met stembiljetjes ook nog VOLDOENDE moesten frankeren.
        Zou ik dat van mijn WERELDINKOMEN kunnen aftrekken voor de NL-belasting ?

        Geliked door 1 persoon

      • Piet Snot zegt:

        Delamontage, jij hebt zelf nog 2x nog kunnen stemmen als ik goed onthouden had.
        Daar had je een vraag over, wat je nou mee moest doen.
        Of heb je het toch maar niet gedaan, 2x stemmen.

        Like

  6. Giny zegt:

    Wisselen van de wacht helpt dat????

    Jan Marijnissen, opvolgster, Agnes Kant, huilen met de pet op, dan maar eens proberen met Emiel Roemer, aardige man, ging even goed, daarna niet meer, de dochter van de grote baas inzetten, want die zou het tij bij de SP wel keren, een nieuwe voorzitter, geweldig, het resultaat hoef ik u niet te vertellen, dat ze niet opstapt is haar goed recht!!!

    Geert schijnt van heel veel mensen iets te moeten, Geert moet natuurlijk helemaal niets.
    Als die peil bureaus nu eens stoppen met peilen voordat er een verkiezing heeft plaats gevonden,
    de mensen worden een bepaalde richting in gemanipuleerd, zij weten de uitslag al terwijl wij nog naar het stembureau moeten, wat heb je daar dan nog te zoeken?

    Van de PVV een ledenpartij maken, loopt niet goed af, ledenpartijen zijn er alleen om subsidie van de overheid te ontvangen, ons belastinggeld. In het verkiezingsprogramma 2012-2017 van de PVV
    “Geen Subsidie aan politieke partijen”

    Wat heeft het FvD wel niet gedaan aan avonden Congressen etc.? Ze zijn bijna een half miljoen van hun kiezers kwijt geraakt.

    Dan de vraag wat de PVV nu eigenlijk heeft bereikt? Wat heeft het FvD dan al bereikt, verkiezingen gewonnen, bij bijna alle provincies zijn ze er niet in geslaagd om in een coalitie te komen.

    O wacht even, het is natuurlijk een jonge partij, ja, ja, in de eerste kamer zijn de meeste oud VVDers en toch al behoorlijk op leeftijd, zijn nu met een legpuzzel bezig wie waar komt.
    Je wordt er eerst uitgegooid, nu doet onze Thierry een knieval of ze aub weer terug willen komen.

    Met de PVV en Geert komt het wel goed, na regen komt er ook altijd weer zonneschijn!

    Wat de PVV wel zou kunnen doen is een jongeren vereniging oprichten, van 16-20 jaar,
    de jeugd heeft de toekomst!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie