VIDEO Jensen: Bizar – onschuldige kinderen blootgesteld aan drag queens

 

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Tistochwat”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

13 reacties op VIDEO Jensen: Bizar – onschuldige kinderen blootgesteld aan drag queens

  1. Tistochwat zegt:

    Vanaf 29:00 is heel duidelijk te zien dat de krankzinnigen gewoon loslopen, terwijl ze natuurlijk thuishoren in een gesloten inrichting.

    Geliked door 3 people

    • Blaffertje zegt:

      @Tistochwat.
      Zo denk ik er ook over.
      Opsluiten die hap en dan de sleutel weggooien.

      Het klimaat heeft een hele slechte invloed op ze, ze worden er gek van.

      Het schijnt dat ze zelfs een ambu er niet door lieten.
      Ik was er overheen gereden met de ambu, dan hadden mijn collega’s ook nog wat te doen gehad en zouden die dwazen de volgende keer eerst nadenken eer ze mij tegen wilden houden.

      Geliked door 2 people

  2. Rensk. zegt:

    Debiele Dilan bij Pauw: kinderen tot 6 jaar mogen terug. Dat domme mens weet niet dat kinderen tot 6 jaar al de basis gelegd hebben voor het verdere leeftijd. Als ze tot 6 jaar al gehersenspoelt zijn krijg je ze nooit meer normaal. Neem dat maar rustig aan. Dat rare stemmetje irriteert me mateloos vooral als er ook nog poep uit komt

    Geliked door 4 people

  3. hannah zegt:

    voortaan sla ik elke dag de verhalen van Jensen over …. ik ben ze spuugzat …

    Like

    • Harry zegt:

      Maar het legt wel mooi de waanzin van de huidige realiteit bloot .

      Ik moet altijd denken aan die groene winkelier die me een “afbreekbaar plastic” tasje meegaf , goed voor het milieu !
      Toen ik het oppakte begon het afbraakproces al ; bij de handvaten GVD !
      Alles over de toonbank !

      We hebben nu een generatie van hetzelfde kaliber , nog niks gepresteerd , maar wel alles anders willen .
      En het resultaat zie je fraai aan het eind van het filmpje .
      “Afbreekbaar verstand” bestaat er kennelijk ook al .
      Compleet gestoord !

      Ik zou wel eens willen weten hoe dat komt .
      Had je dergelijke gekken toen niet omdat ze dan gewoon een pak op hun donder kregen ?
      Of is het een degeneratieverschijnsel ?

      Geliked door 2 people

    • Frans Brassens zegt:

      Welke waarde heeft jouw ‘mededeling’, Hannah ? Kun je Jensen niet gewoon overslaan zonder deze zinloze tekst?

      Geliked door 2 people

    • Tineke zegt:

      Mag ik vragen wat jou daartoe heeft doen besluiten hannah ?

      Geliked door 2 people

  4. kampersrene zegt:

    een stap verder in de diversiteit

    Like

  5. J. C. Th. Köhler zegt:

    Groot gelijk, Hannah. Ik ben er een week geleden al mee gestopt.

    j.c.th.kohler@ziggo.nl

    Like

  6. hslot4 zegt:

    Goh waarom zou dat toch zijn geweest al die transgender shit tijdens Obama .
    Michelle of beter gezegd Michael Obama is een fucking tranny en Obama een lullenzuiger laat dat even doordringen .

    https://www.youtube.com/watch?v=Al_Wa-haozo Twee weken later was ze dood goh ook toevallig

    https://twitter.com/theworldinmemes/status/1166118607459405824?s=20

    Ze heeft een lul hahahahahaha

    Geliked door 1 persoon

  7. van Colle zegt:

    Gelukkig zijn er meer dan genoeg mensen die blij met Jensen zijn eindelijk een ander nieuws item dan die voorgekauwde prak en niemand hoeft tegen zijn zin te luisteren maar Jensen ga nog heel lang door

    Geliked door 4 people

Plaats een reactie