Gezond realisme!

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

17 reacties op Gezond realisme!

  1. Ik ga naar geen enkel moslimland. Mij te gevaarlijk als christenhond, of varken. Ook niet naar turkije. Daar willen ze ook alleen maar je poen., ondanks alle leuke reclames.

    Geliked door 2 people

  2. koosv8 zegt:

    Helemaal mee eens, en dat doe ik ook nooit meer. Voor DE TURKEN ging het juist de goede kant op, er was toen veel meer vrijheid dan nu.
    MAAR met dank aan de EU, die wilde niet dat het leger de baas was, daar is het gevalletje Erdogan begonnen met ALLES naar zijn islamitische hand te zetten, met zijn vrienden van de MOSLIMBROEDERSCHAP. Tel uit je winst. En vakantie landen genoeg, en vriendelijker ook.

    Geliked door 1 persoon

  3. Monalisa zegt:

    Nee met de Kerst eerst naar Zwitserland, daarna in de zomer naar zuid Duitsland door naar Oostenrijk en Italië

    Geliked door 1 persoon

  4. J. C. Th. Köhler zegt:

    Nee, ik ga natuurlijk niet naar Turkije. En wat nog erger is: ik vlieg ook niet met Corendon. Ook niet met Emirates, Turkish Air en wat dies meer zij. Ik ben toch niet gek?

    j.c.th.kohler@ziggo.nl

    Geliked door 2 people

  5. Oeps zegt:

    Dames en Heren.

    Wat zou ik moeten zoeken in een land, waar de eigen bewoners de benen nemen en zich hier vestigen ??? Moet ik ginderwijd gaan zoeken, waar zij voor wegvluchten en hier proberen in te voeren ??? How dare you assume that I like Erdogan’s country ???

    Geliked door 1 persoon

  6. Hovawart zegt:

    In Turkije wonen andere Turken dan de Ideologisch-gehandicapten die zijn verhuist naar EU-lidstaten…maar om voor een zonnig tripje naar Turkije te gaan en de dictator te spekken gaat mij zelfs te ver…..ook door de oververtegenwoordiging van Hollandsche jeugdige vakantievierders zonder ouderlijk toezicht,(en soms mét) die er een sport van maken om zich zo amoreel mogelijk te gedragen, zonder schaamte….en het lukt ze.

    Like

  7. Giny zegt:

    Moet er niet aan denken!

    Geliked door 1 persoon

  8. henk verhoef zegt:

    u weet toch dat de nederlanders nog nauwelijks kunnen lezen ,ondanks
    dat het onderwijzeresjes corps voornamelijk uit part time onder werkdruk lijdende zeer gped betaalde princeses bestaat
    Kunnen ze deze aanwijzingen ook niet begrijpen
    tURKYE HEEFT NAMELIJK DE ROEP OM GOEDKOOP TE ZIJN
    Dat gelooft men

    Geliked door 1 persoon

  9. Cathja zegt:

    Nee hoor, want als ik Turken en hun cultuur wil zien kan ik in mijn eigen stad prima terecht.

    Geliked door 1 persoon

  10. verwardeman zegt:

    Waarom zou ik naar welk land dan ook op vakantie gaan ?
    Wat heeft dat buitenland wat wij hier niet hebben , schoner drinkwater ? beter voedsel ? betere
    wegen ? tochtvrije huizen ? betere verwarming ? betere gezondheidszorg ?
    Dit land – ons Nederland – is zo ongeveer het PARADIJS op aarde , met dank aan onze voorouders !
    We dreigen het alleen helaas te verliezen door ……… ach u weet wel wat.
    VOOROUDERS DANK , DANK , DANK , en fuck dat buitenland.

    Geliked door 1 persoon

  11. Tijl Uylenspiegel zegt:

    Heb het van het begin van het grootschalige toerisme naar Turkije altijd pertinent geweigerd om mee te doen aan die hype ondanks dat ik door familie, vrienden en collega’s voor gek werd verklaard.
    Een collega presteerde het zelfs om minimaal twee keer per jaar te gaan.
    En nee, “de Turken daar waren niet vergelijkbaar met de Turken hier”, nou het zal wel maar ik heb mijn beurt altijd overgeslagen.
    Een vriend van mij werkte op een Westlandse veiling bij een grote groente en fruit importeur/exporteur en die vertelde over vrachtwagenchauffeurs uit Turkije en Roemenië die dagen achtereen in hun truck hadden geleefd, hun bedrijf had speciaal voor hun flinke sanitaire voorzieningen met douches.
    Daar moest zo af en toe de hogedrukspuit in omdat de stront tot tegen het plafond zat.
    En tussen zulke mensen vakantie vieren ? Nee dankjewel !

    Geliked door 2 people

  12. Tistochwat zegt:

    IK MOET ER NIET AAN DÉNKEN!

    Geliked door 2 people

  13. fkeckie zegt:

    Ja, informmatief- lezen vergt een beetje meer dan normaal moeite, en dat is de clou, terwijl. het toch, in deze. tijd! bitter. noodzakelijk is!!!…….<~<~<~<~<~<~<~

    Like

  14. fleckie zegt:

    In HET land van. ISIS ( waarvan Erdogan de Big. Boss ). is, zou ik zo wie zo niet op vakantie gaan, , dat volk is alleen maar tolerant. tegen. de. dhimmies vanwege. de financiele inbreng in hun land, …zetten ze een voet. in. andermans, niet moslim- land, dan is de brutaliteit naar het land van binnendringing. ongeevenaard, met hun eisen op allerhand gebied!!!…….<~<~<~<~<~<~<~

    Geliked door 1 persoon

  15. BigLJohn zegt:

    Veel Nederlanders zijn onverbeterlijke wegkijkers. Het interesseert hen gene ene ruk welke wantoestanden er zich in zo’n smerig land (zoals Turkije) afspelen. Zij blijven pas weg uit zulke landen als hun eigen leven gevaar gaat lopen. Ook de reisbureaus proberen zo lang mogelijk toeristen daar te dumpen, in zogenaamde veilige gebieden. Men geeft dan een zogenaamd reisadvies aan de klanten mee. Dat schiet dus allemaal niet op zo !

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie