VIDEO Martin Bosma (PVV): “Als PVV´er heb je op het Mediapark geen toekomst!”

 

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Japio”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

12 reacties op VIDEO Martin Bosma (PVV): “Als PVV´er heb je op het Mediapark geen toekomst!”

  1. LUCIA zegt:

    Martin Bosma weer met zijn natuurlijke eloquentie/welbespraaktheid, wat een flagrante tegenstelling met de onnatuurlijke zich steeds herhalende ingewikkelde nonsensikale spraak van de rattenkoning. Zo zie je weer het verschil tussen de real thing en stront met kroonpretenties.

    Geliked door 7 people

  2. karton zegt:

    Op ‘t Mediapark loert de dood voor échte Nederlanders

    Geliked door 4 people

  3. Tineke zegt:

    Weer een geweldige bijdrage van Martin Bosma.
    Maar nooit,wordt er ook maar iets mee gedaan.
    Wat een irritant takkenwijf trouwens,die blonde lelijkerd!

    Geliked door 2 people

    • Harry zegt:

      Inderdaad , Tineke ,

      Ik ergerde me ook al .
      Er is ook eigenlijk niks vrouwelijks aan , aan dat secreet .
      Zal ook wel niet het typje zijn dat ‘s avonds kippensoep voor haar man staat te koken !
      Meer van : als je wilt eten , ga je het maar halen .
      En dat is het soort vrouwen waarvan we vinden dat ze volstrekt overbodig zijn !

      Geliked door 3 people

  4. Bob zegt:

    Het media park krijgt milioenen euros maar komt bijna
    alleen met herhalingen.
    Bosman geeft ook aan waarom het NPO heet
    (Nazzi Propaganda Organisatie) Met vooral een kleurige
    programmas en nieuws.

    Like

  5. koddebeier zegt:

    Het Mediapark is levensgevaarlijk voor alle rechtse mensen !!

    Geliked door 2 people

  6. koddebeier zegt:

    Linkse truttebol gaat gelijk in de aanval, de waarheid is voor de linksmens dan ook slecht te verwerken.
    Chapeau !! Martin ! probeer maar de waarheid in die domme linkse koppen te krijgen, maar of dit lukt met die lui die besmet zijn met de gekke koeziekte is een ??

    Geliked door 2 people

  7. Jack Terrible zegt:

    Ik heb zat foto’s van mijn kunstwerken en (korte) verhalen naar de media toegestuurd. Weleens reacties gehad. Die heb ik allemaal bewaard. Maar geen uitnodiging. Ze kunnen me niet luchten of zien. Ik zal door die linkse media (voorlopig) ook geen uitnodiging krijgen. En als ze me ooit zullen uitnodigen is om me gek te verklaren. Beter verwacht ik niet van ze. PowNed heeft mij en mijn kunstwerken zat gefilmd!!! Ook Man Bijt Hond een keer. Zie https://www.jackterrible.com/videos_3/

    Like

  8. Jan zegt:

    Simone Weimans bij de NOS is om te kotsen. Kreeg haar baantje omdat zij zwart is.

    Like

Plaats een reactie