PVV = gezond realisme!


Geplaatst door:
E.J. Bron (via Twitter; Alexander van Hattem)
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in asielwaanzin, Bananenmonarchie Nederland, gezond realisme, Krankzinnigheid, kwaadaardige opzet, Nationalisme, Overheid, Patriottisme, PVV, Rotzakken, tolerantie/intolerantie, verloedering, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

22 reacties op PVV = gezond realisme!

  1. Gienekehado zegt:

    Die Ouwe Knol, MISKLEUN nr. zoveel!!

    Geliked door 3 people

  2. karton zegt:

    Het antwoord van de staatssecretaris zal ongetwijfeld luiden : “Ik zou dat zó graag willen doen, maar ik woon nogal krap en ben heel veel weg van huis en dat is voor zo’n knul niet leuk natuurlijk, dus ik sla nog even mijn beurt over, maar ik verzeker u , meneer Wilders , mijn beurt krijg ik écht wel hoor !! Snappie um , Geert ?” Ik wil nog geen asielzoeker in m’n moestuin, laat dát het hobbelpaard van de PvdA in Drenthe dat maar doen , dat mens is leip van moestuintjes.

    Geliked door 2 people

  3. Hovawart zegt:

    En niemand vraagt zich af waarom negenennegentig procent van de gasten aan tafel jongemannen van de mannelijke sekse zijn, en gezien hun oververtegenwoordiging in de statistiekjes van justitie, zullen de verzekeringspremies wel aardig oplopen voor de ‘nieuwe normaal’gastgezinnen…….of heeft het COA en het kabinet daar ook een speciaal potje voor?

    Like

    • karton zegt:

      @ Hovawart.
      Als ’t om “vluchtelingen” gaat heeft onze “regering” geld genoeg, het kan niet duur genoeg zijn voor het soort land-bezetters als islamieten.

      Like

  4. Monalisa zegt:

    Dat deed Lubbers toen de tijd toch al, een tent in zijn achtertuin hij nam het voortouw dat is we 40 jaar gelede dus. tuut tuut de groeten van Ruud.

    Geliked door 1 persoon

  5. guusvelraeds zegt:

    Ben ik voor. Alle leden van politieke partijen behalve PVV en F.v.D. nemen er een in huis.

    Geliked door 2 people

  6. Mary zegt:

    Over aantasting van je privacy gesproken……., laat ik nu denken dat we heel snel van deze overheid af moeten en vervolgens van die uitvreters, ik denk dat er dan in een klap multi problemen opgelost worden…….

    Geliked door 2 people

    • karton zegt:

      @ Mary. Hóe kunt u dát nou denken ?! Deze overheid lost álle problemen op, ze hebben deze wél eerst zelf veroorzaakt , maar je bent een kniesoor als je daaraan denkt.

      Like

  7. Groene Leeuw zegt:

    Gewoon in opvangkampen stoppen. Kon vroeger ook met de Zuid-Molukkers die zo trouw ons land hadden gediend in Nederlands-Indié en als dank in opvangkampen vele jaren werden gedumpt.

    Geliked door 2 people

  8. Jean zegt:

    Gewoon die handel terugsturen is goed voor de welvaart, veiligheid en leefbaarheid, wij hebben dat volk niet nodig, hoe eerder weg er mee hoe beter en veiliger.

    Like

    • Gienekehado zegt:

      En maar VUIL over die vervloekte Blanken kieperen! Ach, we wisten het al. Beloofd nóg een boel ellende voor de toekomst!! De bevolking van Afrika explodeert!

      Geliked door 1 persoon

      • karton zegt:

        @ Gienekehado. “De bevolking in Afrika explodeert” ; geweldig toch ? Hopelijk de overbodige negers in de EUSSR óók ! Of uhh………bedoelde u ‘t NIET letterlijk ?

        Like

    • karton zegt:

      @ Bas. Is dat filmpje uit de serie “Gorilla’s in de mist” of “Chimps in the forest” ?

      Like

  9. Bob zegt:

    De BNers die hadden gezegd een in huis te
    verplichten dat te doen.
    Zelf voor de kosten en onkosten laten opdraaien.
    Ik heb dochters is ongeldig motief.

    Like

Plaats een reactie