Denk na… de angst regeert!

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t E.H.G. V-T

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

9 reacties op Denk na… de angst regeert!

  1. Henk der Niederlánder zegt:

    Als Ik dat hier bij elkaar opmerk had Ik al 21 keer de pijp aan Maarten moeten geven en met mij velen.
    Blijkt toch dat onkruid niet vergaat Whahahahaha

    Geliked door 3 people

  2. mahoog zegt:

    O zo waar…….

    Like

  3. LUCIA zegt:

    We still live albeit with miserable prospects- we leven nog steeds wel onder miserabele omstandigheden

    Geliked door 1 persoon

  4. Julia zegt:

    Ik hoop dat mensen nu echt na gaan denken voordat zij het gif laten in spuiten https://www.ninefornews.nl/bedrijf-dat-50-kinderen-doodde-met-experimenteel-medicijn-maakt-nu-onze-coronavaccins/ Wat flikt die smerige gewetenloze dictator De Jonge is bezig met het vaccinatie/test paspoort door onze strot te duwen. Dit was te verwachten omdat die smerige misdadigers tegen de menselijkheid totaal niet te vertrouwen zijn. Ik zou mij maar eens gaan verdiepen in het artikel https://www.artsenvoorvrijheid.be/blog/2021/03/03/belangrijk-ex-gavi-vaccinoloog-geert-vanden-bossche-waarschuwt-ik-ben-meer-dan-bezorgd-over-de-desastreuze-impact-op-het-menselijke-ras/ Kortom laat u absoluut niet zonder meer vaccineren dat is het enige verstandige besluit wat op dit moment kan worden gedaan. Er moeten nog miljoenen mensen gif ingespoten krijgen maar de gevolgen worden nu al zichtbaar. Schrikbarend.

    Geliked door 2 people

    • Cathja zegt:

      @Julia

      Ik kan de link ‘artsenvoorvrijheid’ niet openen. Op geen enkele manier. Telkens als ik op de link klikt, verkleint de tekst op mijn scherm. Even daarna krijg ik een bericht dat het te lang duurt eer het gevraagde artikel verschijnt.

      Opzet??

      Like

      • Julia zegt:

        Cathja Het is bekend dat Google censureert en controleert gewoon een andere zoekmachine gebruiken daar valt veel meer informatie op te halen dan via Google.

        Like

  5. Bas zegt:

    Ondertussen

    Geliked door 1 persoon

    • Henk der Niederlánder zegt:

      Ja Bas.
      Sinds het tot de mogelijkheden behoort dat 2×2 5 zou kunnen zijn zal het met de telling van het aantal demonstranten dus ook wel navenant zijn.
      Dus 10 tallen kan net zo goed 1.000 zenden zijn.
      Het zal wel iets zijn van begrip voor de hedendaagse manier van rekenen.
      Whahahahahaha

      Like

  6. Bas zegt:

    Dit is geen wachtrij voor een Covid-vaccin
    Dit is een wachtrij bij een voedselbank vandaag in het VK.
    Schokkend

    Geliked door 2 people

Plaats een reactie