Gevonden in een oude doos . . .

Door:
“Frauke”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

14 reacties op Gevonden in een oude doos . . .

  1. Frits zegt:

    Ik geef er geen stuiver meer voor

    Geliked door 1 persoon

  2. Cathja zegt:

    Voor die tijd best veel geld.

    Wij hoeven niks meer (vrijwillig) te offeren; het geld wordt gewoon geïnd door allerlei instanties, waaronder de Belastingdienst.

    Geliked door 2 people

  3. Eppo zegt:

    Enkel nog maar aan je zelf denken en graaien en snaaien dit komt hier niet meer goed.

    Like

  4. karton zegt:

    Ik zal in de loop van deze dag mijn “oude doos” ook eens inspecteren, wie weet wat ik nog aantref ?!

    Geliked door 3 people

    • htskday zegt:

      Even “rondsnuffelen”?
      Whahahaa,..
      Ouwe snuffelaar! 😂

      Geliked door 3 people

    • I.K. Bennurklaarmee zegt:

      Bij de reacties in de rechterkolom:

      “karton op Gevonden in een oude doos . .…”

      Was het een kartonnen doos? 🙂

      Like

      • karton zegt:

        @I.K.Bennurklaarmee op 25-3-2021 om 20.08 u. Ik weet het écht niet meer, ik heb diverse dozen onder handen genomen die dag , ik kan u wél zeggen dat de inhoud nogal varieerde. (ik ben geen echte dozen-liefhebber trouwens, m.u.v. één hele ouwe doos die heb ik al jaren en die koester ik)

        Geliked door 1 persoon

  5. Bob zegt:

    Wij betalen om onvrij te worden.

    Like

Plaats een reactie