“Als ik premier van Canada ben, verbied ik ministers deel te nemen aan het World Economic Forum”

(Door: Robin de Boer)

Als Pierre Poilievre premier van Canada wordt, dan mogen zijn ministers niet betrokken zijn bij het World Economic Forum. Dat heeft hij aangekondigd tijdens een bijeenkomst (zie video).

“Ik heb duidelijk gemaakt dat ik mijn ministers in mijn kabinet verbied deel te nemen aan het World Economic Forum als ik premier ben,” zei Poilievre, die later dit jaar een gooi gaat doen naar het leiderschap van de Conservatieve Partij van Canada.

Lees verder>>>

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

Een reactie op “Als ik premier van Canada ben, verbied ik ministers deel te nemen aan het World Economic Forum”

  1. Frits zegt:

    Die gaat de eindstreep niet halen. Daar wordt wel voor gezorgd☹

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie