WHO: Antivaccinatie activisme is “dodelijker dan het globale terrorisme of atoomwapens”

De directeur-generaal van de WHO, Dr. Tedros Adhanom Ghebreyesus.

(Vertaling: E.J. Bron)

De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) onderscheidt zich opnieuw door schrikbarende uitspraken. Op Twitter publiceerde de omstreden organisatie een video, waarin ze beweert dat “vaccinatie tegenstanders” dodelijker zouden zijn dan het globale terrorisme, de verbreiding van atoomwapens en wapengeweld, zoals “Zerohedge” bericht.

NWO-WHO” met onbehouwen propaganda

In de video wordt Dr. Peter Hotez van het Baylor College of Medicine geciteerd, die verklaarde:

We moeten erkennen dat het antivaccinatie activisme, dat ik eigenlijk anti-wetenschapsagressie noem, nu wereldwijd een grote dodelijke kracht is geworden.”

Hotez beweerde verder dat er 200.000 Amerikanen aan Covid stierven, omdat ze weigerden zich te laten vaccineren – een bewering, die door geen enkele bron wordt gesteund.

“En nu breidt zich het antivaccinatie activisme in de hele wereld uit, zelfs in landen met een laag en gemiddeld inkomen”, voegde Hotez er aan toe.

Vaccinatievijandigheid wordt een politieke beweging

Opnieuw zonder een bron voor zijn twijfelachtige beweringen te noemen, beweerde Hotez dat “anti-wetenschap nu meer mensen doodt dan dingen zoals wapengeweld, globaal terrorisme, verbreiding van atoomwapens of cyberaanvallen.”

De arts beklaagde verder dat de vaccinatievijandigheid ondertussen een “politieke beweging” geworden zou zijn, die zowel in de Verenigde Staten als in Duitsland verbonden zou zijn met het “rechts-extremisme”.

Hotez eiste heel veelzeggend “politieke oplossingen om dit aan te pakken”.

Het is niet verrassend dat de reacties op de tweet de WHO heftig bekritiseerden voor de publicatie van de video, waarbij eentje verwees naar statistieken, die suggereren dat “artsen en medicijnen meer mensen doden dan auto-ongelukken en wapens”.

Een andere gebruiker schreef:

De grootste wetenschap vijandige verbreiding kwam van de WHO, toen jullie geprobeerd hebben om de wereld vanwege een mild virus met een overlevingspercentage van 99,7%, waarbij zelfs het ergste sterfelijkheidspercentage ten onrechte werd aangegeven (d.w.z. “positieve test”), op slot te doen. Dat is uitsluitend aan jullie zelf te wijten.”

Bron:
unser-mitteleuropa.com

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

12 reacties op WHO: Antivaccinatie activisme is “dodelijker dan het globale terrorisme of atoomwapens”

  1. Léon van Duren zegt:

    De WHO is een niet serieus te nemen,gewetenloze corrupte terroristische COVID-19 pharma maffia boevenbende !!Ook China heeft duidelijk de hand in deze door en door corrupte gewetenloze instelling!!

    Lees en bestudeer de feiten omtrent het terroristische corrupte collaborerende COVID-19 BIG Pharma maffia syndicaat!!

    Met dank aan Franklin ter Horst.

    https://www.franklinterhorst.nl/Het%20Covid-19%20Rockefeller%20Lockstep%20%20stappenplan.htm

    STOP HET FASCISTISCHE TERRORISTISCHE CORRUPTE COVID-19 PHARMA MAFFIA STAPPENPLAN!!

    WIE ZWIJGT STEMT TOE!!

    Met vriendelijke groeten van Léon van Duren (een roepende in de woestijn van Nederland, Om SIONS wil zal ik niet zwijgen,YESHUA HAMASHIACH leeft!!)

    Haelen 6081CZ

    Geliked door 1 persoon

  2. Léon van Duren zegt:

    De terroristische COVID-19 plandemie is een doorlopende financiële operatie uitgevoerd door een groep schatrijke gewetenloze satanisch geïnspireerde psychopaten!!De WHO staat volledig in dienst van deze wereldwijd vertakte terroristische COVID-19 pharma maffia misdadigers!!

    COVID-19: Een wereldwijde financiële operatie

    Een onafhankelijk Neurenberg 2.0 tribunaal is nodig om deze wereldwijd vertakte criminele BIG Pharma maffia criminelen wereldwijd te kunnen berechten!!

    WIE ZWIJGT STEMT TOE!!

    Met vriendelijke groeten van Léon van Duren,(een roepende in de woestijn van Nederland, Om SIONS wil zal ik niet zwijgen,YESHUA HAMASHIACH leeft!!)

    Haelen 6081cz

    Geliked door 1 persoon

  3. saddy zegt:

    Zijn we de wereldwijde epidemie monkeypox al vergeten?

    Los daarvan, en gelukkig staat het al in het artikel, er is geen enkel bewijs.
    En dat is gelijk ook het gevaar. Lui die het nu over je te zeggen hebben, kunnen, na een telefoontje van gates, alles roepen en eisen. De aanval op jou is nu ingezet: vraag je om bewijs, dan ben JIJ het gevaar. JIJ zorgt nu voor de doden.

    En er is meer gevaar: Op airfinity.com (een samenwerkingsverband van alle foute bedrijven maar uiterst machtig) kun je al zien wanneer de lockdowns gepland zijn. Kijk naar het plaatje van (de totaal verzonnen) verwachte cojona gevallen in china en de eerste week van maart springt er uit.

    En, persoonlijke interesse, is er iemand die weet of de “”cojona””-doden in china toevallig dezelfde mensen waren die in opstand kwamen tegen de onteigening toen hun geld werd afgepakt?

    Geliked door 2 people

    • Htskday zegt:

      Nou, ik heb even gekeken op airfinity.com, het valt inderdaad precíes in het griepseizoen! 😂 🤣
      Goh, ook toevallig..
      Had ik ook kunnen voorspellen.
      Ze zullen toch niet in de war zijn met de normale seizoensgriep?

      Geliked door 2 people

      • saddy zegt:

        Je kunt beter knippen en plakken dan ik.

        En Nee, ze zijn niet in de war, ze zijn aan het plannen. Er zijn nu ook veel te veel overleggen naar mijn smaak.

        Geliked door 1 persoon

    • henryN zegt:

      Klopt Airfinity kreeg ook de belangstelling in de laatste episode 301 van Thehighwire.com (Jefery Jaxen report). Zij haalden er ook nog die hopeloze onderzoeker Neil Ferguson bij die ook nog geen prognose goed heeft gehad. Het is pure fearmongering geen enkele goede onderbouwing en dus net zoiets als het weer voor over 3 maanden voorspellen.

      Like

    • karton zegt:

      @ saddy op 8-1-2023 om 16.32 u.
      Oh ja, monkeypox, dat bestond/bestaat ook nog !
      Gisteren is in de Beekse Bergen een aap verdronken (serieus).
      Als niet een bezoeker toevallig getuige van het ongeval zou zijn geweest, dan was in de pers verschenen : “De apenpokken rukken op in ons land, in de Beekse Bergen is er een aap aan overleden ! Dus haalt uw vaccinatie, en wel z.s.m.”

      Like

  4. BosscheBol zegt:

    Nounou, ze weten van gekkigheid niet meer wat ze uitkramen.
    Niets maar dan ook helemaal niets mag aan hun totale controle ontsnappen.
    “Anti-wetenschapsagressie”! Laat je nakijken, gek. Een dergelijk standpunt had de kerk tot in de 16de eeuw.

    Geliked door 1 persoon

  5. Niek zegt:

    Daar heeft hij helemaal gelijk in, en hebben ze zelf veroorzaakt. Er is beweging gaande waar ze bang voor zijn, dat betekent dat we met veel meer zijn dan wij zelf vermoeden. Wij zijn gaan zoeken hoe de systemen werken om ze te kunnen aanvallen, dat klopt. Wij steken een stok tussen de spaken of een breekijzer tussen de tandwielen waarmee hij tot stilstand komt. Wat zou daar mis mee zijn? Wij werken internationaal samen, dat doe zij toch ook? Als mens wil ik als mens behandeld worden en niet als nummer in een globale wereld, ik wil in een land wonen waar mijn stem gehoord wordt en er niet over mij en mijn volksgenoten geregeerd wordt, wat is daar mis mee? Het valt mij steeds vaker op dat 50% van de mensen een controle baan heeft om iets of iemand te controleren, dat doet mij denken aan de statistieken van de DDR, waarom moet dat allemaal gecontroleerd of gemonitoord worden? Wat heb ik aan een VN die miljarden verslindt, grote kantoren met hele hoge lonen? Congressen en samenkomsten om hun problemen te bespreken? En die van mij dan? Er wordt mij allerlei shit opgedrongen waar ik nooit voor heb gestemd en als ik wel er over mocht stemmen zou ik vaak nee zeggen, dat weten ze donders goed en daarom vragen zij het ook niet. Omdat zij dat al zo vaak hebben gedaan en de wereld geen betere plek hebben gemaakt voor mij maar wel mee betaal in de achterlijke plannen die zij verzinnen, er worden mij steeds meer regels en beperkingennopgelegd. Zo’n wereld wil ik helemaal niet, donder op uit mijn huiskamer en uit mijn leven en ga mij eens bedienen en helpen waarvoor je bent aangenomen, wellicht is dat het?

    Geliked door 2 people

    • henryN zegt:

      U of wij zullen dan B.Gates te grazen moeten nemen. Hij leidt het WHO en Tedros en Hotez doen niets anders dan de opdrachten van deze enge man uitvoeren.

      Like

  6. Ravian zegt:

    Tedros is een communistische terrorist, die nu zijn geplande slachtoffers beschuldigd van zijn eigen misdaden.
    Dat is heel typerend gedrag bij criminelen…

    Geliked door 1 persoon

  7. albertpiano zegt:

    Alleen al dat gezicht, bah, roept alleen nog maar walging in mij op.

    Kan er niet meer naar kijken die r*tkoppen

    Like

Plaats een reactie