Boekpromotie: Thierry Baudet – “De Gideons Bende”

De Gideonsbende vertelt het verhaal van Forum voor Democratie, de enige politieke partij in Nederland – en misschien wel in heel Europa – die fundamentele oppositie voert tegen de ideologie die de Westerse elites in haar greep heeft: het globalisme. Sommige partijen zijn tegen aspecten van de globalistische agenda – bijvoorbeeld immigratie of de EU – andere willen de beleidsmatige effecten wat verzachten – zoals de windturbines in zee zetten in plaats van op land; maar nergens anders dan bij FVD treft men het inzicht aan dat alle problemen van nu met elkaar verbonden zijn en dezelfde oorzaak hebben.

Dit boek legt hun onderlinge verband uit. Want Coronabeleid en de oorlog in Oekraïne, massa-immigratie en genderpolitiek, de EU en de klimaatmystiek: allemaal komt het voort uit de oude marxistische droom van een wereld zonder nationale verbanden, zonder privébezit en zonder familiestructuren. Als je dit boek leest, zul je het begrijpen. En als je het begrijpt, zullen je de schellen van de ogen vallen. Want we beleven niet zomaar een aanval op de natiestaat; op de economie; op de vrijheid en op het traditionele gezin; het is een aanval op het menszijn zelf.

Voor het eerst beschreef Thierry Baudet de integrale filosofie van zijn partij. In deze absolute must read zet hij bovendien een aantal getrouwen van het eerste uur in de spotlights. Laat je meevoeren op een duizelingwekkende reis van de alledaagse politiek in Den Haag naar de denkers van de Frankfurter Schule; van Michel Houellebecq naar de NAVO; en volg zijn Gideonsbende op het pad naar de overwinning.

Bestel het boek HIER (verschijnt 10 februari)

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

12 reacties op Boekpromotie: Thierry Baudet – “De Gideons Bende”

  1. delamontagne zegt:

    Wordt s’morgens wakker, de radio gaat automatisch aan ( staat nog helaas op laatste 24.00 NPO nws ) en ik hoor zowat om de 10 minuten Eric van de Burg. =[de man die desnoods héél Afrique naar NL wil halen ] oreren: “……. we hebben meer en meer ASIELIG[e] plekken nodig in NL.”
    Er moeten 10-duizenden plaatsen worden gecreërd.
    Dan bij m’n ontbijtje op bureau bij Comp [ even NL-nws doornemen !]
    TELEGRAAF

    (( de officier van justitie vroeg zich af of de verdachten zich wel realiseren wat ze hebben gedaan ? ? ? ? ))
    Dan denk ik [ slechterik die ik ben ! “ja dat weten ze dondersgoed, brutaal zoals echte muslims als ze zijn”.
    Maar ik denk dan ook, waarom gebeurt zoiets nou nooit bij kinderen van die irrealistische beleidsmakers. ( mag van mij dan ook nog veel erger zijn, wel bij de ouders want die kindertjes hebben ook niet om zulke goetmenschlijke ouders gevraagd………….)

    Geliked door 1 persoon

  2. J.v.d.Heijden zegt:

    Nieuws van De Haagse Bende…
    Klimaat gaat naar de knoppen.
    GELUL.
    Dat kan niet eens.
    https://www.bnr.nl/nieuws/politiek/10502929/men-moet-zich-zorgen-maken-over-het-feit-dat-het-klimaat-naar-de-knoppen-gaat
    Oproep: stem verstandig op 15-3-2023.

    Like

  3. droevige mof zegt:

    Een must read ook voor de bevriende partijen in de buurlanden. We hebben veel te danken aan Bosma en Baudet. We kunnen retoriek leren van Bosma, politieke overlevingsstrategieën van Baudet. Hij heeft dat laatste nodig. Het kartel wil van hem af, en als dat met hem gelukt is, dan is het de beurt aan de PVV en de SP. Dit soort “democraten” denkt dat de meerderheid toch de minderheid kan verbieden. Een grote vergissing.

    Geliked door 1 persoon

  4. Edwin Vissers zegt:

    Ik wilde een openbaringen geven over Gideon

    ËËn pot nat

    Like

    • stradivotsi zegt:

      ?? dit zegt niets over een Gideon van Meyeren. Speculatief geweld,
      edoch mag je wantrouwen hebben, maar dit zegt en bewijst niets..
      alszodanig over een Gideon.. dus bullshit post van ene Edwin Vissers

      Overigens komt toon met Lip sych niet overeen, mot je toch vroegr
      opstaan om mij te belazeren.

      Like

  5. bobzelf zegt:

    JA IK ZIT DIKWIJLS TE GENIETEN

    ALS DEZE 40 ROVERS VAN DE GROTE ALI BABA BAUDET

    HET WOORD NEMEN EN IEDEREEN ZIJN MUIL HOUDT.

    IK MOET ZEGGEN GEWELDIG

    EN WAAR DE ZETELS EN STEMMEN BLIJVEN VAN DE DOOD GERUKTE NEDERLANDERS

    IS MIJ EEN RAADSEL .

    VIVA VVD DAN MAAR . U TREKT UW EIGEN GRAF WEL DICHT HOOP IK ???

    MOOI

    Geliked door 1 persoon

  6. stradivotsi zegt:

    nou Bobzelf, hopende U goed te begrijpen, het is en blijft een valstrik in geheel.
    Baudet en de Wilders figuren… zijn die zo wel in vertrouwen?

    Ook al zeggen/schrijven ze de waarheid wat het menig volks gevoel beweegt.

    Stemmen is een brokje “goed gedaan hondje” beloning mijns inziens.

    We hebben het al recent gezien… weggewuifd danwel compromissen
    maken…hetzij
    veel water bij de wijn , ofwel in consensus.

    Geroep van “controled opposition” komt om de hoek kijken. Spel
    van tweevoud naar één dezelfde groep producent.

    Groenten van Hak zeg ik maar…. Twee vliegen in een klap

    Het vertrouwen van een ieder individu in welke Partij ook is aan hun.

    Goed bedoelde politieke belangen tegenover de resultaten na eventuele
    winst Partij.

    Gaat dat dan ook zo gebeuren? Zoiets heb ik al vaker gelezen..Ofwel
    mooi oprecht gedacht ofwel een promotie actie. Ik heb ook bv
    het boek van ene Martin Vrijland, en lees het.

    Veel komt overeen, en HIJ voorspelde dikwijls, Wie heeft wijsheid en
    bescheiden pacht in hand…. Zonder WINSTOOGMERK, de zogenaamde
    Jezus van ons allen? Ook die Vrijland, en een Jenssen. Voor welks
    gewin strijden zij zogenaamd?? Eigen Brood?

    Begrijp U allen mij niet verkeerd, maar ik leg altijd een bedenking en een
    in bepaalde mate nuance van wantrouwen in het geheel als bestuur, en willende
    Partijen voor een eerlijke Democratie

    Of heb ik U en eventueel alle anderen allen mis verstaan?

    Like

    • bobzelf zegt:

      stradivotsi

      NEE HOOR MISSCHIEN ZIE JIJ HET WEL ALS ENIGE WEL GOED …

      DIT IS HET SYSTEEM IN DIT “”KUTLAND “””

      EN ALLES HEBBEN ZE ONS AL AFGENOMEN ..

      REFERENDUMS REFERENDA ?? DAAR WAREN WE TE STOM VOOR

      JE MOET HIER JE MUIL HOUDEN EN DOORLOPEN , DE ETTERBAKKEN ZITTEN OP DE TROON .
      EN KIJK ALS ER MEER BAUDETTEN EN WILDERSEN WAREN WAS DE PLEURIS ALLANG VERDER UITGEBROKEN
      NU MOET DE FVD ZELF VERDWIJNEN WHAHAHAHAHAHA
      EN DAT MAAKT DAN EEN SS ER MET GROTE ZEILOREN UIT MET EEN RUK VUISTJE ???
      OF DAT STOTTERENDE CU MEISSIE UIT DE KERK VAN MONSTER
      UIT ?
      OF DIE MONGOOL OP DIE BEZEM DIE OP DE SPIONNEN SCHOOL HEEFT GEZETEN EN DAN BOOS WORDT ALS JE DAT AANHAALD
      DAT WAS NIET DE BEDOELING, ??

      NOU ISLAM HOER DAT WAS NOU NET WEL DE DEDOELING ..
      EN HELAAS MAKKER EN VRIEND

      KOMEN DAN ALTIJD DE WAARHEDEN ALS EEN KOE VAN MIJN FENOMENALE VADERTJE NAAR BOVEN

      DANWEL …

      ALS JE NIET GAAT STEMMEN , MOET JE JE MUIL HOUDEN !!

      DUS WAAR ZIT HET PROBLEEM ???

      ALS EEN DUIZEND MENSEN ZICH VRIJWILLIG AANBIEDEN OM DE STEMLOKALEN TE CONROLEREN

      OF HOEVEEL ECHT NODIG

      IS HET GROOTSTE PROBLEEM INEENS KLAAR.

      EN WAAR ZIJN DIE MENSEN DAN ??

      NOU BESTE BOB DIE ZIJN ER NOOIT . MAAR WEL ZEIKEN

      IK HEB HET OOK 1 KEER GEDAAN WAT KOMT U DOEN OME BOB

      NOU CONTROLEREN OF JULLIE GEEN VUILNISBAK MET PVV FORMULIEREN WEGPLEUREN
      DUS DAT GEWOON MET EEN GLIMLACH ROEPEN

      OOH MAAR CONTROLEREN . DAT IS NIET DE BEDOELING . ??

      BEN GEWOON LEKKER 5 UUR BLIJVEN ZITTEN .

      SNAPPIE . IS DE PVV CONTROLED OPPOSITIE ???

      NOU IK BEN VOLKOMEN PRETIIG GESTOORD . HEERLIJK TROUWENS

      MAAR ZOU GEERT WILDERS NOU ECHT NA DUIZENDEN DOOD BEDREIGINGEN EN JARENLANG IN SAFE HOUSES ZITTEN
      DAT ECHT DOEN OM RUTTE TE STEUNEN

      KIJK DAN IS OOK HIJ GESCHIFT. IK VIND DAT IEDEREEN ZICH MAG BEWIJZEN OP DEZE PLANEET.
      NOU TOT NU TOE . HEEFT GEERT WILDERS BEWEZEN DAT HIJ DEUGT.

      EN NATUURLIJK DOET HIJ NET 100 % WAT JIJ EN IK WILLEN
      MAAR DAT DOEN WIJ TOCH OOK NIET

      DE FVD HEB IK VANAF DAG 1 NIET VERTROUWD ,MAAR DAT HEEFT ONS THEIRRY EN ZIJN 40 ROVERS
      BIJ MIJ DUIDELIJK TERUG GEWONNEN ..

      HIJ IS VAN LUXE KAKKER VAN DE BEATRIX SCHOOL EEN LEUK MENS GEWORDEN EN DIE JONGE GASTEN BEKIJK DE AANVALLEN IS OP IEDEREEN FENOMENAAL EN GEWELDIG

      DAT IS DE MENING VAN OOM BOB

      DUS ALS IEMAND TEGENGAZZZ WIL GEVEN GA GERUST JE GANG

      DAAR ZITTEN WE HIER VOOR

      DE EINDELOZE DISCUSSIE .

      HUGGIE VRIENDJE BOBOBOBOOB

      Like

      • stradivotsi zegt:

        welnu, hier kan ik wat mee beste Bobzellf, goed commentaar, ieder zijn
        menig en gedachte.
        Politiek en hun partijen tegenwoordig? Ik heb altijd een soort wantrouwen
        gehad tegenover HUN.
        Zieltjes winnen, en dat iemand 18 jaren in dikke bescherming moet leven zal
        me een worst wezen, want ik ken de werkelijkheid omstreden personen NIET
        en neimand van ons allen als volk “kiezers”.
        Een Pim Fortujn was aanzienlijk gemakkelijker om zeep geholpen.

        Deels door wat hij wenste aan bescherming OF kreeg, anderszijds het meer
        dreigende gevaar tegen de gevestigde orde als een Wilders. Pim was een
        zeer belzen en kundig man, sterk in de dialoog, sterk in de visie onderbouwend. Dát was nog wel eens een Premier voor ons geweest,,,
        helaas dat mocht niet. Die had en heb ik nog het hoogst in het vaandel,
        lees ook een Theo van Gogh, wereld gozer was dat, ook hij heb het met de
        dood bekopen moeten, deze figuren waren te sterk voor woorden en invloed,
        veel meer als een Wilders en een Baudet

        Dus ik zei ook eerder erin, DAT er wel de boodschap van wat er gaande is klopt!
        Maar inhoeverre deugd dat als er een van deze huidige Partijen aan de macht ZOUDEN
        komen? snapt U wel. Draaien ze dan niet met de wind mee door een succes verhaal?? Pim bij zekersheid niet hoor!! Een Homo met echte ballen als het
        ware, en geen NICHT als een Jette ectr…

        Gewoon zo mijn gedachte, en iedereen mag natuurlijk zijn mening omtrent dit
        stuk hebben.

        Ik ben een Geboren Vrij Mens, en hoef mij van NIEMAND de voorschriften
        willen laten maken. Politiek en Overheid;…… SUCK MY DICK

        snappie, IK beslis voor mijzelf, en IK ben mijn eigen eerlijk. Ik kan met
        iedreen overweg, mits men mij respekteerd als zodanig.

        De politiek kwestie , moet zich NA een eventuele winst zich nog maar eens
        bewijzen, voorwat ze brengen in oppositie…. dus “kat uit de boom kijken”
        wat mijn betreft, en tot die tijd geloof ik weinig van dat huidige alles….

        Gegroet,

        De goedkope Viool Stradivotski

        Like

  7. stradivotsi zegt:

    Het is overigens meer dan mogelijk dan in 18 jaren iemand koppie kleiner maken,
    dat is ook zo’n punt.
    Wie betaald iemands Beveiliging? De persoon in kwestie? Weet je wel wat dat kost? Ik schat een 10 ruggen per maand…….

    Zal meer wezen, 6-8 man Bodyguards bij openbaar verschijnen, de “save house’s”( zijn er wel meer hoor indien dan zo is )
    Uit zijn eigen porte-monnaie?

    Hmm, moet effe nadenken… kan het mishebben

    voel echter wat dingetjes wat ik niet rijmen kan….

    Stradivotski een goedkope Viool met basis

    Like

Plaats een reactie