Woke waanzin: Universiteit raadt af om bij seksuele delicten de politie in te schakelen

(Vertaling: E.J. Bron)

Aan de Vrije Universiteit Belijn zorgt de extreemlinkse studentencommissie “ASTa” voor een grof schandaal. Na een serie seksuele intimidaties waarschuwen de woke studenten ervoor de politie in te schakelen, omdat op toepassing van geweld tegen de migrant te rekenen zou zijn.

De Duitse politievakbond en delen van de bevolking van Berlijn zijn sprakeloos: hoewel aan de Vrije Universiteit meermaals een tot nu toe onbekende man studentes seksueel heeft geïntimideerd, raadt uitgerekend de Algemene Studentencommissie (ASTa) er dringend van af om de politie in te schakelen. De absurde motivering van de extreemlinkse studentenvertegenwoordiging: “We willen er graag op wijzen dat de inzet van de politie in principe met een verhoogd risico van politiegeweld voor de door racisme getroffen mensen gepaard gaat”, staat er in het schrijven.

En verder: omdat het bij de dader vermoedelijk om een man in een psychische noodtoestand zou gaan, zou het gevaar van de toepassing van onnodig geweld door de politie bestaan. De agenten zouden niet voldoende geschoold zijn voor het omgaan met psychisch labiele mensen.

In plaats daarvan raden de woke studenten de slachtoffers van seksuele overvallen aan om zich liever tot de veiligheidsdienst van de hogeschool te wenden.

De Duitse politievakbond Berlijn is verontwaardigd: “Seksuele intimidatie is een delict, om het even door wie ze gepleegd wordt. Hier is de politie verantwoordelijk. Wie daders meer beschermt dan slachtoffers, draait oorzaak en gevolg om”, twitterde voorzitter Philipp Siebert.

Bron:
exxpress.at

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

13 reacties op Woke waanzin: Universiteit raadt af om bij seksuele delicten de politie in te schakelen

  1. oliedom zegt:

    En ik raad ze aan om, als je toch geen aangifte doet, dat tuig persoonlijk de nek om te draaien.
    Vraag mij af, wat die commissie drankorgels bezielt en of die professoren er ook nog wat van gaan zeggen.

    Geliked door 2 people

    • karton zegt:

      @ oliedom op 4-2-2023 om 10.35 u.
      Ik kan u uit ervaring zeggen @olieodom, een persoonlijk “optreden” tegen de dader(s) geeft onnoemelijk veel genoegdoening.
      Ik heb dat n.l. óóit gedaan (het betrof niet iemand die mijn kinderen belaagde, maar een, voor mij vreemd meisje).
      Ik handelde tegen vrijwel álle geldende regels van de overheid in, maar het verschafte mij héél veel “vreugde”.

      Geliked door 2 people

  2. Blaffertje zegt:

    What the fuck???
    De wokisten zijn compleet van de pot gerukt.

    Geliked door 2 people

  3. bobzelf zegt:

    THE GOOD OLD DAYS.
    NOU MOET IK ZEGGEN DAT IK DAT VROUGUHHHHH ZELDEN OF NOOIT HEB MEEGEMAAKT

    MAAR TOEN HET WEL GEBEURDE , IS HET SLACHTOFFER TOEN WIJ KLAAR WAREN IN HET ZWEMBAD GROENOORD MET DE AMBULANCE AFGEVOERD.
    EN DE POLITIE . JA DIE KWAM OOK . EN GAF ONS EEN DIKKE KNIPOOG

    IK DENK IK ROEP HET MAAR EVEN

    WIJ LOSTEN DAT ZELF WEL EFFE OP .

    ALS JE DIT NU DOET. ZITTEN DE REDDERS WIJ DUS VAST EN KOMT DE VADER VAN DAT TYPHUS JONG KLAGEN DAT WIJ ZIJN ZOON HEBBEN GESLAGEN

    U ZOEKT HET VERDER WEL UIT HOOP IK ?/

    MOOI

    Geliked door 2 people

    • delamontagne zegt:

      Je hebt ’t weer-és helemaal duidelijk verwoordt hoe “we” dat vroegr deden.
      Ik wil met m’n eenvoudig denkraam er nog iets aan toevoegen.
      Als zo’n VIESPEUK dan onder handen was genomen, was ’t dikwijls voor iets minder ergs dan waarvoor ze tegenwoordig in de moderne tijd zelfs kunnen denken de kindertjes 1/2 te mogen verkrachten.
      Dat zwembad “groenig-oord” ken ik niet, ligt niet op Zuid.
      Wij gingen naar de Tramput, op de hoek bij de Waalhaven.
      Na 1953 was dat bad een zeewaterbad geworden door de watersnood ’53.
      Wat we ook deden was bij die pieren aan de Waalhaven ’t water in duiken.
      Kades waren er op heel veel plekken niet, ’t was allemaal zand en water.
      Ach jah, goeie ouwe tijd, veel mocht er misschien Niet, maar nu moet alles kunnen ( DE REDDERS ZITTEN EERDER VAST …….! ongelofelijk, maar………..WAAR.

      Like

      • bobzelf zegt:

        delamontagne

        JA ZOIETS HADDEN WE IN SCHIEDAM ZUID OOK
        DUS DAN ZWOM JE ZEG MAAR IN EEN AFGEZET STUK VAN “”HET SCHEUR “” DAN WEL DE NIEUWE WATERWEG
        ALS KLEUTER MOCHT IK DAN WEL EENS MEE. MIJN OUDSTE ZUS ZAT BIJ DE REDDINGSBRIGADE DIE KON AFSCHUWELIJK HARD EN GOED ZWEMMEN
        IK HERRINNER MIJ 3 DUIKPLANKEN DE HOOGSTE WAS EEN LULLIGE 10 METER WHAHAHA

        EN VANWEGE DE GEZONDHEID. ?? VROEGER ?? WHAHAHAHAHAHA
        DUS ALS JE THUIS KWAM MOEST JE MOEDER ( GEEN DOUCHE NATUURLIJK ) DE ZWARTE OLIE RAND VAN JE NEK AF POETSEN MET EEN OUWE THEEDOEN EN WAT VET !!

        DE GOEIE OUWE TIJD. CO 2 . ??? ZWEMMEN EN NIET ZEIKEN

        IK MOET ZEGGEN IK OU ZO TERUG STAPPEN NAAR DAT WE HEBBEN NIKS

        NOU JULLIE BINNEN KORT OOK NIET MEER. WHAHAHAHAHAHA

        STEM VVD. EN GEEN ID 666 WHAHAHAHAHA

        Geliked door 1 persoon

  4. waalkade4bd8489a57 zegt:

    Wat een zieke maatschappij leven we.

    Ze zijn duidelijk het pad aan het vereffenen dat pedofiele genormaliseerd zal gaan worden !

    Geliked door 1 persoon

  5. Meine zegt:

    Psychisch labiele mensen ??? Moslims ??

    Geliked door 2 people

  6. ronjaspers zegt:

    Typerend voor het extreem linkse nageboorte,alles omdraaien.Dader wordt slachtoffer en slachtoffer dader.Extreem links zijn staatsgevaarlijke landverraders,en ratten van het smerigste rioolwater.

    Geliked door 2 people

  7. Hovawart zegt:

    Een bekende amateurfilosoof las enige tijd geleden nog voor in een toespraak, “Dat we niet ‘normaal’ maken wat niet normaal is”. en; “onze vrije, democratische rechtsstaat koesteren en verdedigen, want alleen die biedt bescherming tegen willekeur en waanzin………”…….wat een waanzinnige uitspraken.
    Men leeft zeker in een oranje zeepbel…..of een regenboogkleurig paleis.

    Geliked door 1 persoon

  8. Steven zegt:

    Autochtonen moeten bij voorbaat aangegeven worden en aangepakt met de hoogst mogelijke maatregelen. Gaat het om een dader van vreemde origine, dan moeten we het er maar bij laten zitten en vooral geen aangifte doen voor de vrees van ‘racisme’…

    Geliked door 1 persoon

  9. Julia zegt:

    Je kunt maar één ding vaststellen veel landen binnen de EU zijn geheel besmet met idioten die eigenlijk niet meer vrij behoren rond te lopen. Krankzinnigheid en lafheid is aan de orde van de dag. Niet zo vreemd dat de tweedeling onder de bevolking met de dag meer en meer toeneemt. Een weldenkend mens wenst met dit soort idioten niets meer te maken willen hebben en keren zich er vanaf.

    Geliked door 2 people

  10. BigLJohn zegt:

    Ik twijfel nog steeds wie het krankzinnigste volk van Europa is, de Zweden of de Duitsers. Zij die buitenlandse import hun leven kapot laten maken, inclusief moord en verkrachting, en daaraan nog meewerken ook.

    Like

Plaats een reactie