Parijs en de NOS . . .

Gelukkig valt het wel mee in Parijs, nietwaar #NOS?

Geplaatst door:
E.J. Bron (via Twitter; “Dree“)
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

8 reacties op Parijs en de NOS . . .

  1. droevige mof zegt:

    Ik schakel heen en weer tussen de Duitse en Nederlandse staatsomroep, een switch tussen pest en cholera. Maar de laatste tijd is de Nederlandse pest de
    koploper. De berichtgeving uit Frankrijk en Oekraïne is bijna absurd. Ik weet niet wat Renout en Dennekamp roken. Het lijkt me niet gezond.

    Geliked door 3 people

    • LUCIA zegt:

      Zeer geestig, ik doe het anders ik lees het nosjournaal kijk 1x per week naar een Op 1 (willekeurig) en 1x per week naar Jinek, bij gevallen van ernstige nieuwsmisselijkheid gebruik ik een homeopathisch middel voor de maag en doe de tv uit ..Waarom ik dat doe (dat kijken) … niet omdat ik in het nieuws geloof… op zijn “Kaags”, werp ik het verre van mij maar om te checken in hoeverre ik mijn nationale leugendetector moet finetunen tevens check ik ook meteen mijn b.s. detector en gewapend met deze gekalibreerde instrumenten, loop ik door de wereld…. in een steeds zichzelf vernieuwende verbazing, over het krankzinnigengesticht genaamd de wereld en het gehalte aan vervreemding, dat dat met zich meedraagt.
      Om te voorkomen dat je in een zware depressie terecht komt, gebruik ik de schil van de sinaasappel… beter gezegd de etherische olie daarvan perfect spul, wel verdund gebruiken, ongeveer 10 druppels op 10 ml hele sterke stroh rum, de sterkste en daar wat van in je koffie doen ..instant smile en sunshine .

      Like

  2. Htskday zegt:

    De Franse democratie slaat het volk helemaal de touwtiefus

    De Franse democratie slaat het volk helemaal de touwtiefus

    Geliked door 3 people

  3. J.v.d.Heijden zegt:

    De foto bij het artikel deed me meteen denken aan de realistische
    TV-serie Life without People:

    Geliked door 1 persoon

  4. karton zegt:

    NOS/NPO ?
    Gekleurd en volkomen onbetrouwbaar !
    Maar Ongehoord Nederland zál én moet van de buis verdwijnen want stel je voor : men zou toch de waarheid eens kunnen horen en zien, en dát mag niet van de NOS/NPO.
    Hoorde vanmorgen dat Nederland als zesde land staat genoteerd in de landen met de meeste “persvrijheid”.
    Ja dat zal best wel zo zijn als álle niet linkse media aan banden worden gelegd, de rest, de linkse pamfletten kunnen publiceren wat zij wensen.
    Trouwens ………. welke duistere organisatie die lijst van landen heeft opgesteld heb ik niet gehoord maar het kan me zijn ontgaan.

    Geliked door 2 people

    • BosscheBol zegt:

      karton. Die lijst is gemaakt door het PR-bureau van het neefje van Rutte. Hetzelfde bureau dat elk jaar juichend verklaart dat de Nederlander de gelukkigste mens van de wereld is. Mede mogelijk gemaakt door Prozac …

      Geliked door 2 people

  5. Peter zegt:

    Zee zijn daar drukker met het wegwerken van een nieuwskanaal die echt brengt zoals het is .

    Geliked door 1 persoon

  6. Ravian zegt:

    Ze zijn gewoon als de dood dat dit Franse vuurtje over slaat naar de rest van het “vrije en democratische” Europa, en dat dit binnenbrandje een uitslaande brand wordt, een bevrijdende vuurzee waarin al hun mooie WEF plannen tot as gereduceerd worden…

    Geliked door 4 people

Plaats een reactie