LOL!

Geplaatst door:
E.J. Bron (via Twitter; “timmermenneke“)
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

5 reacties op LOL!

  1. stradivotsi zegt:

    😉 laten we deze maar vergeten , t’is wel begrepen zo

    Like

  2. Peter Rissing zegt:

    Dilemma. Ik hou graag de deur open voor een dame en zal haar met andere egards bejegenen dan een heer. Zo heb ik het van mijn ouders geleerd. Nu wil ik niet lullig doen maar voor een dame met een pik . . . tja, ik denk dan dat ik het gevoel zou krijgen dat ik genaaid word, als ik daar een deur voor zou openhouden. En dat wil ik natuurlijk niet, door een dame met een pik, wel te verstaan. Dus voor alle zekerheid zal ik de volgende keer, voor ik de deur open, moeten vragen hebbu een pik ? Benieuwd wat mijn ouders daarvan gevonden zouden hebben. Maar-ja, wat anders ?

    Geliked door 3 people

  3. wauso zegt:

    In een land met een Man als Miss moeten er toch veel lelijke wijven rondlopen. Wat een afgang voor de Nederlandse vrouwelijke bevolking. Een Man verkleed als Vrouw is mooier dan alle vrouwen in Nederland. Dit is ‘Het Land van de Gekke Henkies’ !

    Geliked door 4 people

  4. boorzalf zegt:

    Miss pikkie.

    Geliked door 2 people

  5. Ali Ben Zaklamp zegt:

    Vroeger ..jaren (70) werden deze transdingetjes nog opgepakt door de rijkswacht…men onderbrak zelfs het nieuws ervoor…op de vlaamse tv zender BRT 1 met de woorden.
    …..
    (Hier volgt n mededeling van algemeen nut)
    Zojuist heeft de Rijkswacht bij de Meersel-Dreef…n geilaard opgepakt en in t kot gestopt….einde bericht.
    En

    Meersel-Dreef is een dorp in de Belgische provincie Antwerpen, grenzend aan de Nederlandse grens.
    __________________________________________
    Het nieuwe normaal…Stop je leuter in n kleuter ?
    Naakte fietsers fietsen door de Seattle Pride Parade
    https://www.dailymail.co.uk/video/news/video-2966759/Viqdeo-Naked-cyclists-bike-Seattle-Pride-Parade.html

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie