Tweet van Joost Niemöller

Geplaatst door:
E.J. Bron (via X/Twitter; Joost Niemöller)
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

14 reacties op Tweet van Joost Niemöller

  1. Julia zegt:

    Dat laffe wijf is allang ondergedoken en kan zich beter voorlopig maar niet vertonen. Janken toen er een man met een fakkel voor de deur stond maar ondertussen Palestijnse terreurorganisaties steunen met ons belastinggeld.

    Geliked door 7 people

  2. 007lucia zegt:

    Zo eerst een hele tijd Oekie zus… Rusland zo
    Nu nieuw menu: Hamas /Palestina zus en
    Israel zo…..dus eerst een 3e wereldoorlog
    geprobeerd via Rusland en Oekie… en alle partijen
    die daar aan zaten te trekken, als zwarte trekzalf
    Lukte niet echt…. dus effe iets anders…
    EN iedereen die denkt
    dat het alleen maar beperkt blijven zal
    tussen die 2 landen
    die heeft minder strategisch inzicht dan een
    vlo, tussen 2 sprongen in
    want er gaan overal aanslagen plaatsvinden
    Waarom.. want dit is al zolang een grote oorzaak
    van onvrede en onrust in de moslimwereld
    Dus.. we hebben miljoenen hiervan binnen gehaald
    …die kleine 20 ontploffingen iedere avond
    die ik altijd al vergeleek met de GAZA-strook
    ……gaan dus wereldwijd verergeren..
    die gaan straks in een glijdende golf
    met de op en neergaande beweging van deze “kleine oorlog”
    Niets zo erg als de vijand binnen de poorten
    het paard van Troje is bekend..
    Iedere moslim is verplicht volgens zijn geloof
    een andere moslim bij te staan… en alles wat daar buiten valt
    zijn voor hen geen echte mensen
    de Joden hebben precies hetzelfde, die hebben ook alleen oog voor henzelf
    Allebei even ASO assholes dus….
    en nu zijn deze mensen in oorlog met mekaar
    wij zijn voor beide van deze partijen
    van nul en generlei waarde..
    dus laat uw fantasie even inwerken…
    DIT IS GEEN KLEINE OORLOG….. en dit is geen ondoordachte daad
    dit is wederom de agenda in werking in de 2e versnelling
    Het doel is CHAOS… overal en met alles……
    het is jammer… dat zelfs intelligente mensen dit niet zien
    De onzichtbare hand hierachter

    Geliked door 6 people

  3. 007lucia zegt:

    Deze oorlog zal veel minder beheersbaar zijn
    dan de Rusland Oekie-oorlog
    Rusland was niet super agressief en Zelenski
    was open en dicht te draaien via de geldkraan
    ik zeg niet dat Idealisten & Fanatici
    niet om geld geven maar als je het gegeven hebt
    en ze je zaken beloofd hebben
    is de uitkomst veel minder beheersbaar/voorspelbaar

    Like

  4. Svalbard zegt:

    Nou 007lucia, je hebt zelf geen inzicht. Iran is de oorzaak!
    Dit land, of beter gezegd, dit regime, want de bevolking van Iran is ook het slachtoffer,
    is bezig met de ontwikkeling van een kernwapen. Israël waarschuwt de wereld al vele jaren hiervoor. Israël heeft ook gezegd, dat het niet zal toestaan dat Iran een atoombom krijgt. Israël heeft gezegd dat het desnoods alleen het kernwapenprogramma van Iran zal aanvallen.
    En nu deze plotselinge aanval op Israël!
    Dit is allemaal in opdracht van Iran, om Israël zo bezig te houden, en een militaire aanval op de nucleaire faciliteiten van Iran te beletten.
    Dit betekent dat Iran op het punt staat om een aantal atoombommen te fabriceren.
    Je hebt gelijk, dat dit geen kleine oorlog is, maar van het hoe of waarom heb je weinig begrepen. Ik wil je wel helpen om er meer van te begrijpen. Het enige wat je nodig hebt is een redelijke kennis van de Engelse taal.
    Installeer de Telegram app op je smartphone, en volg het nieuws dat Amir Tsarfati er voortdurend post. Ik kan je verzekeren, dat je dan vele malen beter geïnformeerd bent dan bij de NOS.

    Like

    • bobzelf zegt:

      WHAHAHAHAHA WAT EEN LULVERHAAL MAKKER ..

      Amir Tsarfati is an Israeli public figure, author, Bible teacher, and Middle East news correspondent and commentator. He is known for his Bible prophecy teachings,
      ZEG MAAR DE ISRAEL OME FRANS TIMMERMANS ROT TOCH OP MALLOOT

      WHAHAHAHAHA .DUS DIE LUL MOET IK GELOVEN
      EEN IKBENOOKNOOITKOK GEWEEST LLLOSER 2.0

      WEET ALLES. MAAR GEEFT GEEN ANTWOORD OP VRAGEN

      SOORT PETRONELLA RI ..SS .ING DUS !!!

      BIBLE TEACHER ????????????????????????? HIJ KOMT HIJ KOMT ??
      EN BIJBEL PROFETEN GELUL

      MAAK JE PLEITE XANDER LUL EN ALLES JEZUS GAUW OOK

      ALS LANDEN ALS IRAN EN NOORD KOREA DUS DAGELIJKS

      BEDREIGD WERDEN DOOR DE USA . !!! JAAR IN JAAR UIT !!!

      DAN MAAK JE TOCH WAT ATOOMBOMMEN

      NOORD KOREA WPORDT NIET MEER BEDREIGD DOOR DE USA

      DIE NOORD KOREANEN GOOIEN JE DUS GEWOON KAPOT

      EN OMDAT IRAN GEZIEN HEEFT WAT DIE VRIENDELIJKE USA

      BIJ DE BUREN IN IRAK HEEFT GEDAAN

      INCLUSIEF ALLE LULVERHALEN 9 /11 DE PRESIDENT VERMOORDEEN

      EN UITERAARD AL HET GOUD MEENEMEN

      EEN MILJOENEN DODEN . DACHTEN DIE DAAR STINKEN WIJ NIET IN ..

      EN DAT MAG ALS LAND DUS !!

      DUS DAN MAAKTE IK OOK EEN ATOOMBOM EIKEL

      VANDAAG NOG …

      EN ISRAEL HEEFT ZELF OOK ZEG MAAR ATOOMBOMMEN
      DANWEL NUCLIAIR SPUL ZAT , DE INNOCENT PEOPLE

      VAN HUN VRIENDEN IN DE USA .MAAR DAN ZWIJG JE EIKEL

      DUS JIJ HEBT GEWOON BOTER OP JE HOOFD ALS USA GEHERSENSPOELDE MALLOOT

      GEEN DANK IK LEG HET GEWOON EVEN SIMPEL UIT.

      IK HEB NIETS MET DIE LANDEN . MAAR DE USA IS HEILIG TOCH

      NOU GOSVERDOMME BIJ MIJ DUS NIET .

      ZO EN NU EEN BAVARIA

      OOM 205 OORLOGEN GESTART IN 206 JAAR GOED LAND

      EN IN DE KOMENDE MAANDEN DUS OOK 206 X OP JE FLIKKER

      HEBBEN GEHAD

      Geliked door 2 people

    • 007lucia zegt:

      Beste Svalbard
      Je doet je best hier maar misschien ben jij degene
      die minder begrijpt dan hij denkt
      dit is geen wedstrijdje ver pissen,
      Ik spreek al vanaf ik een klein ukkie ben Engels
      mijn vader is een Ier dus wat klets je man…
      ik sprak dus 3 talen w.o Nederlands
      Ik volg niet het NOS, ben je gestoord of zo
      en ik zit niet op stomme social media als f…g book
      en telegram…… is just the same
      Ik hoor al vanaf ik uit de luiers ben zowat
      over Iran en kernwapens… wake up er zijn tegenwoordig ergere…
      DEW, Lasers, HAARP , 5G en een wapen die als ze het lanceren
      bij iedereen alle O2 uit het lichaam trekt …
      Weet je wat z.g. beschaving betekent
      dat ze bijna ieder jaar een nieuwe methode hebben om je op grote
      schaal te decimeren..kijk maar naar Covid en de prik
      dus jij loopt een beetje achter in je info… maar niet erg,
      kan iedereen overkomen maar een goeie tip,
      zoek geen fitties, je kan het een stuk eleganter oplossen
      Bovendien wil ik je nog wel op weg helpen hoor
      blijf niet hangen in iets wat ik “landen ..denken” noem
      alles wat nu speelt is veel ouder, dan dat de meeste landen bestaan
      het zijn hele oude agenda’s en misschien dat je er ooit nog achter komt
      Dit is allemaal reset en resets zijn vaker gebeurd over de hele wereld
      en door de hele geschiedenis heen
      Dus terwijl je bezig bent te leren, wees een beetje bescheiden
      de waarheid is niet altijd wat je denkt, als we over 10 jaar nog bestaan
      en je zou terug kunnen kijken, dan garandeer ik je
      dat je de zaak anders zult zien
      dan hang je tussen 2 punten van wijsheid in;
      Voortschrijdende kennis/waarheid en de waarheid in retrospekt
      wat zich daartussen beweegt is de waarheid

      Geliked door 3 people

      • bobzelf zegt:

        JE WEET DAT JE TEGEN EEN HERSENDODE BERLIJNSE MUUR

        ZIT TE LULLEN HE ???

        HE MEISSIE / IK GEEF JE VELE MALEN 12 PUNTEN VOOR JE WEERGALOZE UITLEG

        EN HET WAS EEN WONDERBAARLIJK GENOEGEN

        JE NETTE AFZEIK PROZA TE LEZEN

        DIEPE BUIGING HOED AF. EN EEN SOFTIJSSIE VOOR JE

        OOM BOBZELLUF

        Geliked door 2 people

    • bobzelf zegt:

      HE LUL MET VINGERS ZAL JE NOG WAT VERDER HELPEN !!

      MET JE GOEIE ADVIESEN

      WERKELIJK ALS IK STRONT RUIK IS ER OOK STRONT ..ALTIJD

      HIER HEBBIE DIE GEWELDIGE VRIEND VAN JE ..

      WAAR MIJN VRIENDIN 007/UCIA NAAR MOET LUISTEREN ..??????

      LEES EFFE MEE EIKEL ..

      Tom He…………
      Is dit geschreven door Amir Tsarfati ?? Degene die zich moedwillig liet gebruiken door de Israëlische regering om te helpen zo snel mogelijk elke Jood te laten v a c neren!!??
      Reply
      2 h
      Liesb…………………
      Tom He Om die reden ben ik geen ‘volger’ van Amir Tsarfati. Deze man staat graag in de schijnwerpers en als er iets te vertellen valt over raketten e.d. staat hij vooraan.

      SNAPPIE .DIT ZIJN 2 KENNERS . VAN DIE GRAFZERK VAN JE

      DOEI

      KOMT EENS MET WAT ECHT NIEUWS .

      Geliked door 1 persoon

  5. Ton Ruygrok zegt:

    007 .. ik vind jou schrijven , deels, wel waar…
    Maar als ik het Joodse volk zo ziet lijden en bloeden…..dan voel ik dat tot in mijn genen ..met hamas bloed en lijden heb ik dat beslist niet.
    Ton.

    Geliked door 1 persoon

    • 007lucia zegt:

      Ton, ik denk je te begrijpen, ben ook Jood van matriarchale lijn
      en zij( moeder) ook… enfin vroeger trouwde men alleen maar
      binnen het eigen geloof
      Ik heb toen ik opgroeide een paar bijzondere mensen ontmoet
      van wie ik veel geleerd heb, zo zei één van hen ooit tegen mij,
      “de Joden zullen altijd als volk in de problemen komen”.
      en ik zei; “Waarom zeg je dat, ze worden al eeuwen vervolgd”… en die persoon zei;” Ieder volk dat beweerd beter te zijn dan alle anderen en de anderen als mindere mensen te zien, zal altijd problemen ondervinden”
      Ik heb er dagen over nagedacht toen en uiteindelijk dacht ik ja…..
      ik denk dat het zeker een waarheid is en verdulleme…. de moslims hebben exact hetzelfde…. zodra je jezelf tot uitverkoren volk uitroept, en dat je een aparte status hebt, heb je een probleem..Verder ben ik helaas een empaath
      dat wil zeggen dat ik welke beelden dan ook vreselijk vind, gevoelsmatig kan ik daar geen onderscheid in maken..ik lig er dagen van wakker of het nou een dier is of een mens als ik iets zie of voel wat geleden heeft, is het voor mij allemaal hetzelfde ..het houdt mij wakker

      Like

  6. leeuw7 zegt:

    De levensgevaarlijke,onbetrouwbare,WEF-BILDERBERGER COVID-19 pharma maffia stappenplan oorlogsmisdadigster-vaccinazi-terroristenvereerster Sigrid Kaag is de zwartste bladzijde van Nederland!!

    Like

  7. leeuw7 zegt:

    De van overheidswege georganiseerde Nederlandse WEF-BILDERBERGER COVID-19 pharma maffia vaccinazi-terroristenvereerster Sigrid Kaag is de schande van en voor Nederland!!

    Like

Plaats een reactie