Oplossing

Geplaatst/vertaald door:
E.J. Bron (via X/Twitter; José)
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

6 reacties op Oplossing

  1. loekie zegt:

    zolang de agressors uit het gremium OWO niet aan de hoogste bomen bungelen beschouw ik het als zeer onbetrouwbaar en dus zeer gevaarlijk.

    het zijn verwende autistische kinderen…ze luisteren voor de godverdomme niet

    Like

    • Harry zegt:

      Zo sta ik er ook in !
      Maar vergeet niet dat het geslepen tuig is met ervaringen van vóór 1940 .
      100 Jaar terreurplanning ! Via foute ouders , grootouders etc .
      EEN EEN ZWAAR CRIMINELE GENENPOEL IN SOMMIGE FAMILIES !
      En iedere keer als ze wat overhoop halen lopen wij wéér achter de feiten aan .
      En zie dat maar eens terug te draaien !
      Ik lig ook dwars , maar blijf toch wel een beetje ongerust !

      Like

  2. Alice zegt:

    O yeahhhh: Fuck yourself.

    Ik blijf dit zo’n gave video vinden:

    Helemaal mee eens.

    Geliked door 3 people

  3. bobzelf zegt:

    LAAT IK DAAR NOU 61 JAAR GELEDEN AL MEE BEGONNEN ZIJN

    EEN HOOP LOL MEE GRHAD MET AL DIE LANDVERRADERS EN NSB

    GRAFZERKEN OM ME HEEN

    YES BOB DID IT . GELUKKIG WEL .

    Geliked door 1 persoon

  4. ronjaspers zegt:

    Het is de NWO = New World Order,en een One World Goverment.Wereldregering.

    Like

Plaats een reactie